Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בשר טחון הולך הרבה אצלינו. 

קונים גושים גדולים וטוחנים בבית.

בזמנו היה לנו אבזר שמתחבר לקנווד, היה משאיר לנו משחה אפורה בבשר. מאז טוחנים אצל ההורים באבזר שמתחבר לבוש.

 

רוצה משהו כמה שיותר רובוסטי שעשוי מכמה שיותר נירוסטה. יש משהו כזה שלא מהמטבח המוסדי?

 

הכי סביר נראה לי בעין davo dmg3034. רק הלהב והרשתות מנירוסטה. לגבי השבלול שלחתי שאלה ליבואן.

 

מישהו במקרה מכיר?

עריכה אחרונה על ידי Nemesis
פורסם

Davo זה מותג גנרי נדמה לי עשוי צ'ינזיום. מיקסרים מרשימים בגודל, עיצוב ולוח דיגיטלי, בדיוטי די דוחפים אותם, אבל אני לא יודע מה האיכות.

 

בעבר (שני מיקסרים אחורה) השתמשנו באבזר של קנווד, אחר כך ירשנו מכשיר ייעודי ישן, נדמה לי מולינקס, לפני כמה שנים קנינו מכשיר ייעודי חדש, אאל"ט בוש. אצלנו לא עובד הרבה (אישתי קונה את הבשר טחון), אבל כשצריך עובד היטב, טוחן אי איךו קילוגרמים בשר כאילו הם מים.

 

לא ברור לי מהי אותה "משחה אפורה" שתיארת, כי במכשיר תקין הבשר בא,במגע רק עם חלקי מתכת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דאבו אכן מוצר מדבקה סיני ואפילו לא כל המוצרים מאותו יצרן. אבל ממה שראיתי לפחות בליין המיקסרים שלהם זו סחורה לא רעה. יש גם ל graef שזו חברה מכובדת מטחנה דומה מאוד כנראה מאותו יצרן סיני.

 

המשחה האפורה היא כנראה אלומיניום שנשחק לתוך הבשר. לא יודע מאיפה. בגלל זה לא בא לי אלומיניום יותר, כמה שיותר נירוסטה.

פורסם

תודה. מחיפוש לא נראה שמביאים. זה נראה מאוד תעשייתי בגודל, יש אחרות תעשייתיות בארץ. קיוויתי למשהו קומפקטי.

 

ניסיתי אחת ידנית של חברת lem האמריקאית. איכות עבודה זוועה, הבשר נתקע כל שניה. שלחו לי תחליף - אותו דבר.

אם יש ידנית שעשויה טוב לא אכפת לי בכלל, אפילו עדיף.

פורסם

אשמח לדעת למה לא לתת לקצב לטחון, ולהקפיא כבר טחון? אני יודע שזה לא מה ששאלת, אבל אני סקרן לדעת למה לרצות להתעסק עם מכונה שתופסת לא מעט מקום על השיש, קשה לניקוי, ובנוסף לכל זה, גם לא ברור לי איזה ערך היא מוסיפה.

פורסם
לפני כשעה, garicho כתב:

תבדוק את המכונות הידניות של alfa. 

ראיתי רק ברזל יצוק, לא ראיתי נירוסטה?

 

 

לפני כשעה, Aviv943 כתב:

אשמח לדעת למה לא לתת לקצב לטחון, ולהקפיא כבר טחון? אני יודע שזה לא מה ששאלת, אבל אני סקרן לדעת למה לרצות להתעסק עם מכונה שתופסת לא מעט מקום על השיש, קשה לניקוי, ובנוסף לכל זה, גם לא ברור לי איזה ערך היא מוסיפה.


מחיר וטעם. אני קונה נתחים שלמים בארגז מסיטואני. כשאני קונה מהקצב בסופר זה בד"כ לא אותו דבר.

פורסם

מטחנת בשר ייעודית קומפקטית של מותג טוב (מולינקס, בוש) תעלה 300-1000 ש"ח. חפש אצל קספ. לנו יש הבוש של הביוקר. משמשת בעיקר לטחינת עוף (לא לעיתים קרובות), ונדיר מאוד - דגים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מחזיק מטחנת בשר של מולינקס זולה [כ300ש"ח בזמנו] כשלוש שנים, עושה יפה את העבודה וקל לניקוי.

קונה גושים כמוך וטוחן. אמנם לא הרבה פעם בחודשיים ככה.

אם התקציב מאפשר, מניח שהדגמים החזקים יותר יזרזו את הטחינה.

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 11 שעות, sperial כתב:

 

 

לא ברור לי מהי אותה "משחה אפורה" שתיארת, כי במכשיר תקין הבשר בא,במגע רק עם חלקי מתכת.

תלוי באיזה חומרי ניקוי הוא מנקה 

לי הדבר הראשון שקפץ לראש זה מדיח שגורם להתפוררות הציפוי 

.

פורסם (נערך)

לא יודע מה התכוון פות"ש, אבל אני לא התכוונתי מסיטונאי. אני קונה מאושר עד נתחים של מס 10 קפוא/טרי. בדר"כ הקפוא כ40ש"ח טרי קצת יותר [בשר "חלק"] כמה קילו מספיק לי לחודשיים.

 

זה מאוד דומה למה שיש לי

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם
לפני שעה, yuval1111 כתב:

קניית נתחים מסיטונאי מוזילה משמעותית? האיכות טובה?

 

לטעמי איכות מעולה. בדכ משתמש בבריסקט - מס' 3. לפני שנים זה היה 28 פלוס מע''מ לאחרונה 36.

 

לפני שעה, om2 כתב:

תלוי באיזה חומרי ניקוי הוא מנקה 

לי הדבר הראשון שקפץ לראש זה מדיח שגורם להתפוררות הציפוי 

 

יש מצב שהיה פעם אחת בטעות במדיח אבל לא באופן עקבי.

פורסם

לי יש את הבוש הזה.

 

מאז שראיתי איך יוצאים מהמדיח אבזרים של המיקסר אני לא מכניס אותם למדיח, וגם לא את האבזרים של מטחנת הבשר. ממילא אני גם לא סומך על ההדחה של פינות נסתרות במוביל הבשר, שהוא האבזר הקשה לניקוי, אני רוצה לראות אותו בעיניים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...