Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם קניתי לאחרונה קיה קארנס שנת 2015 עקב התרחבות המשפחה שמתי לב שחסר לי מים במיכל וכמו כן השמן מנוע נהיה שחור מאוד אחרי ארבע אלף קמ מה שקרה שבנסיעה השבוע לצפון ראיתי שמד חום מנוע קצת עולה יורד במקום להיות קבוע לפני ה90 יצאתי מהאוטו וראיתי שיש נזילה מהרדיאטור מצאתי מים ונסעתי למוסך קרוב בואדי חמאם שם אמרו בלאי של הצינור של הרדיאטור מכיון שכל המשפחה הייתה באוטו ולא היה חלק זמין אז ניסו לתקן כדי שאוכל לחזור הביתה תכלס זה לא הצליח אז הם מלאו מים ואמרו שאוכל לסיוע עד מגדל מרחק קילומטר  ולהזמין גרר אז נסעתי ובאמצע הרחתי ריח שרוף אז עצרתי וראיתי שחסר מים ומילאתי שוב יש לציין שהמנוע לא התחמםם בזמן הנסיעה הזאת האם יש תקלה בראש מנוע גם?

פורסם
לפני 34 דקות, אריק חזן כתב:

שלום לכולם קניתי לאחרונה קיה קארנס שנת 2015 עקב התרחבות המשפחה שמתי לב שחסר לי מים במיכל וכמו כן השמן מנוע נהיה שחור מאוד אחרי ארבע אלף קמ מה שקרה שבנסיעה השבוע לצפון ראיתי שמד חום מנוע קצת עולה יורד במקום להיות קבוע לפני ה90 יצאתי מהאוטו וראיתי שיש נזילה מהרדיאטור מצאתי מים ונסעתי למוסך קרוב בואדי חמאם שם אמרו בלאי של הצינור של הרדיאטור מכיון שכל המשפחה הייתה באוטו ולא היה חלק זמין אז ניסו לתקן כדי שאוכל לחזור הביתה תכלס זה לא הצליח אז הם מלאו מים ואמרו שאוכל לסיוע עד מגדל מרחק קילומטר  ולהזמין גרר אז נסעתי ובאמצע הרחתי ריח שרוף אז עצרתי וראיתי שחסר מים ומילאתי שוב יש לציין שהמנוע לא התחמםם בזמן הנסיעה הזאת האם יש תקלה בראש מנוע גם?

אם הצינור פגום ונוזל ממנו מים למה לחשוד בראש מנוע ? רדיאטור פגום בד"כ גם עושה ריח שרוף ויוצא ממנו עשן

פורסם

שמן שחור, זו אינדיקציה שהשמן מלוכלך/שרוף/מאיכות נמוכה, בחר אפשרות אחת או יותר.

צריך פשוט להחליף לשמן איכותי מהתקן המתאים לפי דרישות יצרן. אין לזה שום קשר לתקלת ההתחממות.

 

כשיש פריצה של אטם ראש מנוע, והשמן מתערבב בנוזל הקירור, הצבע של האמלוסיה שנוצרת הוא דווקא בהיר וסמיך (בגלל זה נקרא "טחינה").

 

*קח בחשבון שכשאין מים במערכת, אז אין למד החום מה למדוד, והטמפ' שהוא מציג נראית תקינה.

 

כמו שאמרו כבר, אין טעם להכנס לסרטים מראש. תחילף צינור, תמלא נוזל, תנקז אוויר, ותראה איך האוטו נוסע.

יכול להיות שבזה יסתיים הסרט

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...