שלום לכולם קניתי לאחרונה קיה קארנס שנת 2015 עקב התרחבות המשפחה שמתי לב שחסר לי מים במיכל וכמו כן השמן מנוע נהיה שחור מאוד אחרי ארבע אלף קמ מה שקרה שבנסיעה השבוע לצפון ראיתי שמד חום מנוע קצת עולה יורד במקום להיות קבוע לפני ה90 יצאתי מהאוטו וראיתי שיש נזילה מהרדיאטור מצאתי מים ונסעתי למוסך קרוב בואדי חמאם שם אמרו בלאי של הצינור של הרדיאטור מכיון שכל המשפחה הייתה באוטו ולא היה חלק זמין אז ניסו לתקן כדי שאוכל לחזור הביתה תכלס זה לא הצליח אז הם מלאו מים ואמרו שאוכל לסיוע עד מגדל מרחק קילומטר ולהזמין גרר אז נסעתי ובאמצע הרחתי ריח שרוף אז עצרתי וראיתי שחסר מים ומילאתי שוב יש לציין שהמנוע לא התחמםם בזמן הנסיעה הזאת האם יש תקלה בראש מנוע גם?