Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברלינגו 2016 1.6HDI - קוד תקלה P242F DPF detected worn


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברלינגו 1.6 דיזל 2016, קילומטרז' 309.000 ק"מ.

 

יש קוד תקלה 00 P242F שלא מתאפס. 

Screenshot_2024-12-25-15-06-28-895_com_miui.gallery.jpg.2cec120ddbcebb29e27009ea42347980.jpg

המשמעות של הקוד לפי ספר יצרן:

IMG_1186.thumb.JPG.6fd90a5eb6273339e308d4833c8d3b79.JPG

 

 

עשיתי כמה בדיקות עם סורק, נתוני מערכת פליטה:

רואים פה רמת סתימה של המסנן 68%.

IMG_20241225_150400.thumb.jpg.da7a5fc173632636c42a246e451e2877.jpg

 

 

פה רואים שרגנרציה מתבצעת בממוצע אחת ל 500 ק"מ שזה יחסית תקין.

Screenshot_2024-12-25-15-06-14-650_com_miui.gallery.thumb.jpg.2bdb5fc51069bf25b019925cfbe31f5e.jpg

 

מיכל תוסף FAP היה ריק, בוצע מילוי כולל עדכון בסורק ו PRIMING.

IMG_20241225_150436.thumb.jpg.8f13a65b7512ef26293154054e8c89d2.jpg

 

 

כרגע לחץ דיפרנציאלי ב DPF (הפרש לחצים בין לפני ה DPF לאחרי) בעומס מלא מגיע ל 160 מיליבאר, בנסיעה על 90 קמ"ש בערך 60-70 מיליבאר. נמדד עם סורק. 

Screenshot_2024-12-25-13-28-19-117_com_fap.c_fap.thumb.jpg.525052a7bfce2a2ab3dda5b45ba64449.jpg

אני לא יודע בדיוק אם זה תקין והשאלה שלי - האם זה תקין והאם מישהו יודע מה מקפיץ את הקוד P242F ומה אפשר לעשות עם זה? 

 

בחלק מהפורמים כותבים שהקוד נכנס אוטומטית אחרי קילומטרז' מסויים וממליצים לעדכן עם סורק החלפה של ה- DPF בלי לעשות כלום, גם פה אני לא יודע אם זה רעיון טוב. 

 

אשמח אם מישהו יכול להוסיף משהו. 

תודה. 

 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 15 דקות, asix כתב:

הצילום מסך מראה שצריך להחליף fap. זה אחרי ההחלפה או לפני?

 

אתה מתכוון לנוזל FAP?

 

מלאתי ועדכנתי את המילוי. הקוד P242F היה גם לפני וגם אחרי.

 

 

פורסם

כן זו השאלה שלי בדיוק. להתקין מסנן חלקיקים חדש באוטו הזה זה לא משהו שאני רוצה לעשות 😁

 

אז השאלה האם לפי הערכים הוא באמת סתום והשאלה השניה האם שווה לנסות לעדכן החלפה, לרסט את המונה הזה ולהשאיר את המסנן הקיים. 

 

 

פורסם

לדעתי אם תאפס התקלה תעלם.

מזכיר לי שבגיר AL4 כשמונה שמן גיר הגיע לסוף עד שלא היו מאפסים את המונה הנורות של הגיר הבהבו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

 יש סיכוי שהתקלה הזו אופסה בעבר (אולי במוסך ללא ידיעתך). ב-PSA, אורך החיים המחושב של הממיר מוגדר ל-160,000 ק"מ.

 

לפני 11 שעות, Buki כתב:

כרגע לחץ דיפרנציאלי ב DPF (הפרש לחצים בין לפני ה DPF לאחרי) בעומס מלא מגיע ל 160 מיליבאר, בנסיעה על 90 קמ"ש בערך 60-70 מיליבאר. נמדד עם סורק. 

כמה הלחץ ההפרשי בעמידה בסרק? כמה בסביבות 3,000 סל"ד?

 

שהמסנן פתוח, ערך טוב זה סביב 10 מיליבאר בסרק

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 4 שעות, מלטבשי כתב:

כמה הלחץ ההפרשי בעמידה בסרק? כמה בסביבות 3,000 סל"ד?

סרק 750 סל"ד - 8 מיליבאר.

3000 סל"ד בניוטרל - 50 מיליבאר.

 

 

פורסם

כרגע, הנתונים תקינים ביותר, במיוחד בהתחשב בגילו של המסנן

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...