Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רציתי לקחת לתקופה קצרה רכב אספנות כלשהו מחבר סוחר. הרכב רשום על תו הסחר שלו. יש טסט בתוקף.

ברור לי כי אני לא יכול לנהוג על הביטוח חובה של תו הסחר מכיוון שאינני עובד שלו וזו איננה נסיעת מבחן. ניסיתי לבטח בפול ולא ניתן כי הרכב רשום על תו סחר...

פספסתי משהו?

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

לא הסברתי את עצמי כנראה: לרכב יש תו סחר ולוחית במבחן. אני מעוניין לנהוג בו עם הלוחית רישוי הצהובה הרגילה ולא עם הלוחית במבחן ולבטח ביטוח חובה בנפרד, כי החובה של הסוחר לא מכסה אותי

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

לגבי הביטוח לא יודע. לגבי נהיגה עם לוחית צהובה אסור כי הוא רשום על סוחר. חייבים לנהוג עם לוחית במבחן ולעמוד בכל התנאים של התו סחר- יומן נסיעות ומטרת נסיעה מותרת.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

1.אם מדובר בהפקדת סוחר - אזי רק לעשות העברת בעלות עלייך או על מישהו אחר . רכב שרשום הפקדת סוחר אינו רשאי לעזוב את תחומי המגרש . (לא יודע עד כמה תוספת יד קריטית ברכב אספנות שגילו מעל 30).

2.אם מדובר ברשיון סחר , והרכב בעל רשוי תקף, אז אפשר לעשות ביטוח חובה רגיל על שמך ולנהוג על פי רישוי עם לוחית צהובה. אם הרישוי לא תקף, אז לעשות טסט,ביטוח ולנהוג רגיל.

עריכה אחרונה על ידי fatboy1340
  • אהבתי 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני שעתיים, fatboy1340 כתב:

1.אם מדובר בהפקדת סוחר - אזי רק לעשות העברת בעלות עלייך או על מישהו אחר . רכב שרשום הפקדת סוחר אינו רשאי לעזוב את תחומי המגרש . (לא יודע עד כמה תוספת יד קריטית ברכב אספנות שגילו מעל 30).

2.אם מדובר ברשיון סחר , והרכב בעל רשוי תקף, אז אפשר לעשות ביטוח חובה רגיל על שמך ולנהוג על פי רישוי עם לוחית צהובה. אם הרישוי לא תקף, אז לעשות טסט,ביטוח ולנהוג רגיל.

אם הרכב נרשם על שם סוחר רכב אז יש לו הפקדת סוחר, ומותר לנסוע איתו רק עם לוחית במבחן (שלא כל הסוחרים מחזיקים כי היא עולה כסף), על פי התנאים בחוק.

למה אתה מתכוון ב "רישיון סחר"? רישיון סחר זה רישיון להיות סוחר רכב.

פורסם

הפקדת סוחר, מצב בו הרכב נרשם על שם סוחר באופן זמני, כדי למנוע הוספת יד. במצב כזה רשיון הרכב אינו תקף ברגע שבוצעה ההפקדה. נסיעה עם רכב כזה מחוץ למגרש, מותרת רק עם רשיון סחר וביטוח סחר תקפים +לוחית במבחן. נסיעה מותרת רק בימי חול בין השעות 9-19, לבעל רשיון סחר או לנציגים שלו ורק למטרה של הצגת רכב לקונה, לקונה לצורך נסיעת מבחן או לצורך תיקונים.

יחד עם זאת, ייתכן שהרכב עומד במגרש, אך לא בוצעה הפקדת סוחר, ואז מותר לנסוע עליו על פי התנאים שציינתי בהודעה הקודמת. ללא הגבלות של רשיון סחר.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 7 שעות, fatboy1340 כתב:

2.אם מדובר ברשיון סחר , והרכב בעל רשוי תקף, אז אפשר לעשות ביטוח חובה רגיל על שמך ולנהוג על פי רישוי עם לוחית צהובה. אם הרישוי לא תקף, אז לעשות טסט,ביטוח ולנהוג רגיל

סותר את מה שכתבת כאן.

מה הנכון?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)

מה סותר בדיוק? 

חשוב לציין שהפקדת סוחר ורשיון סחר הם שני מושגים שונים.

עריכה אחרונה על ידי fatboy1340

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...