Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 שעות, zvit כתב:

לעומת מיצובישי ספייס סטאר למשל שצריכת הדלק שלה היא כ-16.5 ק"מ לליטר.

האמת שאנשים צריכים ללמוד לנהוג ולנצל את הרכב.
צריכת הדלק לחלוטין תלויה בנהג.
על פיקנטו 2012 יצא לי 16 ק״מ לליטר (מנוע 1200),
על ספייס סטאר 2023 (מנוע חלש, 1200 עם 71 כ״ס) יצא לי קצת מעל 21, עם פקקים רציניים ירד ל-19+.
נסיעה ממבשרת ציון לפתח תקווה כולל הפקקים של חיבור כביש 1 ל-6 ולאחר מכן 6 ל-5 עד לקריית אריה בשעות הבוקר (עומס/פקקים) ואחה״צ-ערב (עומס/פקקים) לכיוון ההפוך.
כמו שאמרתי - לרכב יש נתון, אבל הנהג יכול אפילו לשפר את הרישמי (ספייס סטאר עומד על 18 ק״מ לליטר רישמית).

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ספר רכב באנגלית תוכל להוריד כאן

לפני 42 דקות, bigfoot7375nadav כתב:

האמת שאנשים צריכים ללמוד לנהוג ולנצל את הרכב.
צריכת הדלק לחלוטין תלויה בנהג.
על פיקנטו 2012 יצא לי 16 ק״מ לליטר (מנוע 1200),
על ספייס סטאר 2023 (מנוע חלש, 1200 עם 71 כ״ס) יצא לי קצת מעל 21, עם פקקים רציניים ירד ל-19+.
נסיעה ממבשרת ציון לפתח תקווה כולל הפקקים של חיבור כביש 1 ל-6 ולאחר מכן 6 ל-5 עד לקריית אריה בשעות הבוקר (עומס/פקקים) ואחה״צ-ערב (עומס/פקקים) לכיוון ההפוך.
כמו שאמרתי - לרכב יש נתון, אבל הנהג יכול אפילו לשפר את הרישמי (ספייס סטאר עומד על 18 ק״מ לליטר רישמית).

 

צריכת הדלק המצוטטת היא של נהג סטנדרטי הנוהג בצורה סטנדרטית בתוואי סנדרטי. מי שעם רגל כבדה או בתוואי הררי ישיג פחות מי שעם רגל קלה בתוואי מישורי ישיג יותר.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

שמן מנוע 5W30 בתקן A5, נסיעה בעיר ופקקים כל 10 אלף ק"מ, נסיעה משולבת עם מעל 50% בינעירוני כל 15 אלף ק"מ. פילטר אוויר למנוע ופילטר מזגן בכל טיפול שני אם זה איזור הדרום המאובק, כל טיפול שלישי באיזור המרכז והצפון.

 

פלגים אירידיום כל 60 אלף ק"מ, פלגים רגילים כל 30.

 

רצעות מנוע לבדוק ויזואלית ולהחליף אם צריך. 

 

חוץ מזה אין שם משהו מיוחד, אוטו מאוד פשוט לטיפול. 

למה אתה מתכוון רצועת מנוע?

רצועת אביזרים?

פורסם

כן רצועת אביזרים. אין שם עוד רצועות. 

 

היצרן לא קובע החלפה כל כמה זמן, רק בדיקה ויזואלית בכל טיפול והחלפה במידת הצורך.

 

 

 

 

פורסם
לפני 16 דקות, Buki כתב:

כן רצועת אביזרים. אין שם עוד רצועות. 

 

היצרן לא קובע החלפה כל כמה זמן, רק בדיקה ויזואלית בכל טיפול והחלפה במידת הצורך.

 

 

כמה עולה להחליף רצועה במידה וצריך?

והאם בנסיעה ברכב על 120 קמ"ש שהטורים כבר מגיעים ל 3.5 זה בריא לאוטו? כי שאני נוסע על 130 קמ"ש כבר הטורים גבוהים השאלה אם זה לא טוב לנסוע במהירות כזו או שאוטו בנוי לזה בגלל שיש לו רק 4 הילוכים?

פורסם

החלפת רצועת אביזרים זה משהו כמו 300-400 ש"ח. 

 

פיקנטו זה רכב עירוני, פריסת יחסי העברה בגיר נבחרה עבור היעוד הזה. זו לא שייטת אוטוסטרדות. 

 

להריץ אותה קבוע לאורך זמן ולמרחקים ארוכים  ב 4000 סל"ד לא יגמור את המנוע בטווח הקרוב אבל בהחלט לא יוסיף לבריאות שלו ויעלה הרבה בצריכת דלק ואולי גם בצריכת שמן מוגברת. 

 

 

פורסם
לפני 19 דקות, ישי רכבים כתב:

והאם בנסיעה ברכב על 120 קמ"ש שהטורים כבר מגיעים ל 3.5 זה בריא לאוטו? כי שאני נוסע על 130 קמ"ש כבר הטורים גבוהים השאלה אם זה לא טוב לנסוע במהירות כזו או שאוטו בנוי לזה בגלל שיש לו רק 4 הילוכים?

היה לי את הרכב הנ"ל ל 3 חודשים מהעבודה, רק יותר חדש, והרבה פחות ק"מ.

נסעתי איתו כל יום על כביש 6, אכן נוסע על סלד גבוה, אין מה לעשות גיר 4 הילוכים, שמיועד בעיקר לעיר/פרוורים.

אני אישית הייתי משייט על 100, הרכב הרגיש עסוק בסל"ד גבוה, ופריסת ההילוכים לא משהוא. והרכב לא חסכוני בעליל.

לדוגמא היום נוסע על יאריס 2005, עם גיר דומה, והרכב מרגיש הרבה יותר נינוח ופחות עסוק במהירות גבוה.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

כבר קנית..אז למה לדאוג עכשיו?

זה רכב פשוט,גם שהוא בן 10.

אם טופל טוב ובזמן יחזיק 

רק תטפל בזמן, שמן בתקן, כל מה שצריך מסביב וסע.

תשמור על לחץ תקין בצמיגים. וצמיגים נורמלים.

 

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 25 דקות, לירון .ה. כתב:

כבר קנית..אז למה לדאוג עכשיו?

זה רכב פשוט,גם שהוא בן 10.

אם טופל טוב ובזמן יחזיק 

רק תטפל בזמן, שמן בתקן, כל מה שצריך מסביב וסע.

תשמור על לחץ תקין בצמיגים. וצמיגים נורמלים.

 

מה הלחץ שצריך בצמיגים ומה הכוונה צמיגים נורמלים?

פורסם

יש לך מדבקה על עם הלחצים הדרושים על אחת מהקורות של הרכב, תפתח תדלת. או מדבקה בתא כפפות, או על מכסה הדלק.

עדיף למלא לבדוק ולמלא באופן קבוע פעם ב 3 שבועות לערך. עדיף אחראי לילה שהצמיג קר.

שהצמיג חם, אחראי נסיעה אוויר מתפשט, ואז עדיף למלא כ 10% יותר ממה שרשום.

צמיג נורמלי, לא הצמיג הכי זול שתמצא, יש מספיק יצרנים טובים, בגדול לא סיני.

תמיד תוכל לבקש פה המלצות.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...