Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות- ספייס סטאר מוזנחת עם המון פוטנציאל או מיקרה? (שתיהן ידניות):


shlomi6280

פוסטים מומלצים

היי חברים, 

אז לאחרונה אני בחיפושים אחר מכונית חסכונית ידנית בתקציב של 15K-20K שתהיה לי נטו לעבודה וחזרה (כ- 70 ק"מ ליום). 

עלו לי לא מעט אופציות כאשר הבולטות שבהן היו i10, i20, פיקנטו, ריו או פיאסטה. 

לאחרונה עלתה לי לראש מיקרה וספייס סטאר. 

 

האמת שהנטייה שלי היא יותר למיקרה כי היא מרגישה יותר סופר מיני מאשר מיני והיא "מפנקת יותר" באבזור שכולל שליטה מההגה,

קיפול חשמלי למראות וחימום למושבים שזה נחמד מאוד והמחיר שלה בגרסה עם הגיר הידני הוא מאוד קורץ, ניתן למצוא בין השנים 2014-2016 עם נתונים טובים במחיר שבתחום שבין 18K-25K. אני עדיין בחיפושים אחר אחת טובה ואני מאמין שזו לא משימה עד כדי כך מסובכת.

 

עממה...

 

לאחרונה נתקלתי במיצובישי ספייס סטאר, באקזמפלר מאוד מעניין שקצת מבלבל אותי. 

מצאתי אחת מסוף שנת 2013 מיד ראשונה מאדם מבוגר עם 100K ק"מ עם קלאץ' שהוחלף ב- 75K ק"מ. 

 

עד כאן הנתונים הטובים ונעבור לבעיות:

הרכב עבר בהצלחה טסט לפני כשלושה שבועות, רק שאת הטסט בעל הרכב ביצע לא פחות מ- 10 חודשים איחור כך שהרכב צריך לעבור בקרוב שוב טסט, 

הרכב לא ביצע טיפול יותר משנה, רצועת טיימינג לא הוחלפה ולא פילטר דלק (ברוב הרכבים צריך לבצע את שני הדברים האלה ב- 90K ק"מ, האם גם פה זה נדרש?), בלמים לא הוחלפו למעלה מ- 70K ק"מ, הצמיגים הקדמיים בני 7(!!!!!) והאחוריים יחגגו תכף 6 (מי הפושע שאישר צמיגים כאלה בטסט?) ולקינוח- האוטו נראה זוועה- מעט שפשופים, שריטות, צבע מעט זהוי  אבל לדעתי דיטיילינג טוב שאעשה יוריד 3-4 שנים מהגיל, מכה בכנף אחורית ימין וטמבונים משוחררים

ומבפנים הרכב פשוט גוש טינופת- מושבים מכותמים, שטיחים ורצפה עמוסים בלכלוך, ואפילו באזור מחזירי הכוסות יש ערמות של לכלוך וזוהמה.

עד כאן כל הדברים האלה נשמעים פתירים ולא קריטיים עד כדי כך וכל עוד הרכב יעבור יישור קו רציני הוא יהיה כשיר למשימה אבל בעל הרכב חושב שיש לו יהלום בחנייה שכל אחד יקפוץ על המציאה ולכן הוא הוא דורש את המחיר בהתאם והוא התחיל בלא פחות מ- 17K.

המחירון הבסיסי של הרכב הוא כ- 11K ולאחר שקלול הנתונים היבשים הוא עולה בעוד 2,000 שקלים. 

בתמונות הרכב היה נראה "בסדר מינוס" אבל בכל זאת הלכתי לראות את הרכב, הגעתי, ראיתי, התרשמתי,

עשיתי סיבוב והסברתי לאדון החביב מה אני מציע והוא, איך לא- סירב. 

לאחר ששוחחתי איתו שוב הוא הסכים לרדת ל- 11K. תודה באמת. 

הסברתי לו שנדרש יישור קו רציני ביותר והוא בטוח שכל העלות לא תסתכם ביותר מ- 2,000₪ והוא אף הציע לעשות את זה בעצמו ואני מצטט:

"בלמים אני מחליף ב- 100₪ לגלגל, צמיגים אני משיג 4 באולי 600₪ וטיפול הוא יעשה לי בטירה.

 

הסברתי לו שנדרש פה טיפול גדול מאוד הכולל טיימינג, וגם פילטר דלק ואולי גם מצתים, כנראה גם בלמים 4 צמיגים, כיוון פרונט, וגם טסט שיש בקרוב,

וכל הדבר הזה להערכתי יסתכם בלפחות 3500₪ במקרה הטוב.  

 

מה דעתכם? אם הוא ירד איתי ל- 10K ולאחר השקעה של כ- 3K-4K ש"ח, יתכן שזו עסקה טובה או להתמקד במיקרה שיכולה לעלות לי כמקרה הטוב עוד 6K ובמקרה הפחות טוב עוד 11K שגם שם אני מאמין שיהיה לבצע יישור קו, אם כי קטן הרבה יותר מרמת ההזנחה של הספייס סטאר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי shlomi6280

שלומי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעצמי החזקתי מיקרה 2012 גיר רגיל ומאוד נהניתי רכב אמין נוח. ודי חזק ומרווח ביחס לקטגוריה.

הסיפור עם הספייסטר נשמע קצת מוזר. על פניו נשמע בן אדם שלא השקיע ברכב בכלל! רכב שלא עבר טסט 10 חודשים זה מאוד מחשיד.

לגבי הטיימינג יש לך יתרון במיקרה ששם יש שרשרת.

חוץ מזה אני חושב וכמעט בטוח שבמחיר הזה אפשר להשיג גם מיקרה עם נתונים לא רעים בכלל.

(השוק של הרכבים הללו באופן כללי יחסית חלש. אני לדוגמא מכרתי את הרכב אחרי 4 חודשים שהרכב היה ביד 2 ללא שיחת טלפון אחת.

בסוף מכרתי ב10,000! שזה מחיר מצחיק אבל לא היה לי ברירה... הרכב היה שווה הרבה יותר. לפחות 14000) כך שאני מניח שתוכל למצוא משהו טוב במחיר יפה.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, רמי חי כתב:

אני בעצמי החזקתי מיקרה 2012 גיר רגיל ומאוד נהניתי רכב אמין נוח. ודי חזק ומרווח ביחס לקטגוריה.

הסיפור עם הספייסטר נשמע קצת מוזר. על פניו נשמע בן אדם שלא השקיע ברכב בכלל! רכב שלא עבר טסט 10 חודשים זה מאוד מחשיד.

לגבי הטיימינג יש לך יתרון במיקרה ששם יש שרשרת.

חוץ מזה אני חושב וכמעט בטוח שבמחיר הזה אפשר להשיג גם מיקרה עם נתונים לא רעים בכלל.

(השוק של הרכבים הללו באופן כללי יחסית חלש. אני לדוגמא מכרתי את הרכב אחרי 4 חודשים שהרכב היה ביד 2 ללא שיחת טלפון אחת.

בסוף מכרתי ב10,000! שזה מחיר מצחיק אבל לא היה לי ברירה... הרכב היה שווה הרבה יותר. לפחות 14000) כך שאני מניח שתוכל למצוא משהו טוב במחיר יפה.

בהצלחה.

 

אם צריך לבחור בין מיקרה לספייס סטאר אין ספק שהמיקרה תיבחר. הנקודה היא שיש כאן אפשרות לחסוך עד 10,000₪ ואולי קצת יותר אם אקח את הספייס סטאר ואעשה לה מייקאובר מכאני וקוסמטי וזאת מתוך הנחה שגם אם אמצא מיקרה אני כנראה אצטרך לבצע איזשהו ישור קו (אך כנראה שבקנה מידה הרבה יותר נמוך). 

באשר לחשד שלך שהרכב לא נסע ולא עשו לו טסט:

בכל מקרה אחר אני גם הייתי חושד אבל מאחר והבנתי מי עומד מולי- אדם חביב ביותר בן 80 שרואים עלין שהוא אדם ישר והגון. יש לו עוד רכב בבית ועל הספייס סטאר הוא לא נוסע כלל וגם הטסט בוצע נטו כדי להכשיר את הרכב למכירה (נעזוב רגע שהוא לא כשיר לנסיעה במצבו), כך שאני בכלל לא חושד על סמך העובדה שלא בוצע טסט אלא יותר חושש שמא יש עוד ריג׳קטים שלא עליתי עליהם. ההזנחה הזו היא נראית לי כמו קמצנות נטו ולא כי חסר לו כסף.

שלומי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, shlomi6280 כתב:

הנקודה היא שיש כאן אפשרות לחסוך עד 10,000₪ ואולי קצת יותר

איך בדיוק 10000 המחירון המשוקלל שלו הוא 16,500 ובנינו הוא ימכר בסוף גם בפחות אז זה בערך חיסכון של 5 - 6 אלף שמתוכם אתה מתכנן להשקיע חצי מהסכום.

 

לפני 8 דקות, shlomi6280 כתב:

כמו קמצנות נטו ולא כי חסר לו כסף.

בדיוק. מה זה משנה הסיבה. תכלס רכב מוזנח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה תחליט אבל אם אתה לוקח את הספייס סטאר תקח בחשבון שאנשים שמתחזקים את האוטו כך לרוב לא יעשו טיפולים בזמן יתדלקו בזבל וגם את הטיפולים שעשו יעשו עם חומרים פח (אמר שיטפל בטירה ברור לא יחפש את היקר והטוב הוא רוצה זול) תבדוק טוב את האוטו שלא יהיה הפתעות יקרות 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, רמי חי כתב:

איך בדיוק 10000 המחירון המשוקלל שלו הוא 16,500 ובנינו הוא ימכר בסוף גם בפחות אז זה בערך חיסכון של 5 - 6 אלף שמתוכם אתה מתכנן להשקיע חצי מהסכום.

 

בדיוק. מה זה משנה הסיבה. תכלס רכב מוזנח.

הכוונה שלי היתה שעם ארכוש את הספייס סטאר ב- 10k ואוצעא עליו אפילו 5k ליישור קו אוכל לחסוך עד 10k מאחר ומיקרה עם נתונים טובים יכולה להגיע גם ל-25k וגם כאן אני יוצא מתוך הנחה שאצטרך לבצע איזשהו יישור קו, בין אם הקטן ביותר ולכן אמרתי שאני עשוי לחסוך את המספרים האלה.

לפני 10 דקות, יהודה יהודה כתב:

לא יודע מה תחליט אבל אם אתה לוקח את הספייס סטאר תקח בחשבון שאנשים שמתחזקים את האוטו כך לרוב לא יעשו טיפולים בזמן יתדלקו בזבל וגם את הטיפולים שעשו יעשו עם חומרים פח (אמר שיטפל בטירה ברור לא יחפש את היקר והטוב הוא רוצה זול) תבדוק טוב את האוטו שלא יהיה הפתעות יקרות 

 

 

גם הדבר הזה נלקח בחשבון.

הרכב טופל בשנים הראשונות במוסך מורשה וגם הקלאץ׳ כאשר הוחלף, הוחלף במוסך במורשה.

הטיפולים האחרונים שבוצעו בוצעו עם חלקים מקוריים ועם שמן על פי הוראות יצרן ש דלקול.

אני לא יודע כמה זה טוב או לא, ברור לי שזה לא קסטרול אבל אני מאמין שעם טיפול נכון שלי אפשר יהיה למצב מעולה ולראש שקט.

 

שלומי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני משבית שמחות - פוטנצאיל ההתרסקות כאן גבוה בהרבה מפוטנציאל הרווח התיאורטי - רוב הסיכויים שתמצא את עצמך מוציא הרבה מעבר למה שחשבת.

 

הספייס סטאר רכב מוזנח שכנראה גם ננהג לא בעדינות אם קלאץ' הלך ב-K75.

 

להבנתי אתה לא סוחר או מכונאי "מבין" וגם הם לא היו משלמים 10K על הספייס סטאר אלא יותר קרוב לחצי מזה.

  • רעיון טוב! 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב לספייס סטאר יש שרשרת ולא רצועה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע שתציץ בלוח מכירה פה בפורום, פרסמתי אי20 ידנית שמורה של חברים. הסיכוי "ליפול" נמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי למה לך להכניס ראש בריא למיטה חולה... שחרר את המיצובישי. הפוטנציאל הקיים לא שווה לך את ההשקעה, הגיוני שעם תחזוקה ברמה כזאת ירודה אתה תמצא עוד תקלות בעתיד הלא רחוק וחבל - בסוף יצא לך לשלם בכולל מעל המחירון

עריכה אחרונה על ידי orelos
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך שהבחור מדבר כנראה גם ככה טיפל. האוטו מוזנח חיצונית הפנימית הוא מתייחס לרכב כמו מכונה. נשמע שהרכב הזה לא ינצל את מלוא הפוטנציאל שלו בעתיד. חוץ מזה שהוא קטן מרעיש ולא נוח לנסיעה. אז הייתי שולח אותו. 

בהצלחה בחיפושים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, shlomi6280 כתב:

היי חברים, 

אז לאחרונה אני בחיפושים אחר מכונית חסכונית ידנית בתקציב של 15K-20K שתהיה לי נטו לעבודה וחזרה (כ- 70 ק"מ ליום). 

עלו לי לא מעט אופציות כאשר הבולטות שבהן היו i10, i20, פיקנטו, ריו או פיאסטה. 

לאחרונה עלתה לי לראש מיקרה וספייס סטאר. 

 

האמת שהנטייה שלי היא יותר למיקרה כי היא מרגישה יותר סופר מיני מאשר מיני והיא "מפנקת יותר" באבזור שכולל שליטה מההגה,

קיפול חשמלי למראות וחימום למושבים שזה נחמד מאוד והמחיר שלה בגרסה עם הגיר הידני הוא מאוד קורץ, ניתן למצוא בין השנים 2014-2016 עם נתונים טובים במחיר שבתחום שבין 18K-25K. אני עדיין בחיפושים אחר אחת טובה ואני מאמין שזו לא משימה עד כדי כך מסובכת.

 

עממה...

 

לאחרונה נתקלתי במיצובישי ספייס סטאר, באקזמפלר מאוד מעניין שקצת מבלבל אותי. 

מצאתי אחת מסוף שנת 2013 מיד ראשונה מאדם מבוגר עם 100K ק"מ עם קלאץ' שהוחלף ב- 75K ק"מ. 

 

עד כאן הנתונים הטובים ונעבור לבעיות:

הרכב עבר בהצלחה טסט לפני כשלושה שבועות, רק שאת הטסט בעל הרכב ביצע לא פחות מ- 10 חודשים איחור כך שהרכב צריך לעבור בקרוב שוב טסט, 

הרכב לא ביצע טיפול יותר משנה, רצועת טיימינג לא הוחלפה ולא פילטר דלק (ברוב הרכבים צריך לבצע את שני הדברים האלה ב- 90K ק"מ, האם גם פה זה נדרש?), בלמים לא הוחלפו למעלה מ- 70K ק"מ, הצמיגים הקדמיים בני 7(!!!!!) והאחוריים יחגגו תכף 6 (מי הפושע שאישר צמיגים כאלה בטסט?) ולקינוח- האוטו נראה זוועה- מעט שפשופים, שריטות, צבע מעט זהוי  אבל לדעתי דיטיילינג טוב שאעשה יוריד 3-4 שנים מהגיל, מכה בכנף אחורית ימין וטמבונים משוחררים

ומבפנים הרכב פשוט גוש טינופת- מושבים מכותמים, שטיחים ורצפה עמוסים בלכלוך, ואפילו באזור מחזירי הכוסות יש ערמות של לכלוך וזוהמה.

עד כאן כל הדברים האלה נשמעים פתירים ולא קריטיים עד כדי כך וכל עוד הרכב יעבור יישור קו רציני הוא יהיה כשיר למשימה אבל בעל הרכב חושב שיש לו יהלום בחנייה שכל אחד יקפוץ על המציאה ולכן הוא הוא דורש את המחיר בהתאם והוא התחיל בלא פחות מ- 17K.

המחירון הבסיסי של הרכב הוא כ- 11K ולאחר שקלול הנתונים היבשים הוא עולה בעוד 2,000 שקלים. 

בתמונות הרכב היה נראה "בסדר מינוס" אבל בכל זאת הלכתי לראות את הרכב, הגעתי, ראיתי, התרשמתי,

עשיתי סיבוב והסברתי לאדון החביב מה אני מציע והוא, איך לא- סירב. 

לאחר ששוחחתי איתו שוב הוא הסכים לרדת ל- 11K. תודה באמת. 

הסברתי לו שנדרש יישור קו רציני ביותר והוא בטוח שכל העלות לא תסתכם ביותר מ- 2,000₪ והוא אף הציע לעשות את זה בעצמו ואני מצטט:

"בלמים אני מחליף ב- 100₪ לגלגל, צמיגים אני משיג 4 באולי 600₪ וטיפול הוא יעשה לי בטירה.

 

הסברתי לו שנדרש פה טיפול גדול מאוד הכולל טיימינג, וגם פילטר דלק ואולי גם מצתים, כנראה גם בלמים 4 צמיגים, כיוון פרונט, וגם טסט שיש בקרוב,

וכל הדבר הזה להערכתי יסתכם בלפחות 3500₪ במקרה הטוב.  

 

מה דעתכם? אם הוא ירד איתי ל- 10K ולאחר השקעה של כ- 3K-4K ש"ח, יתכן שזו עסקה טובה או להתמקד במיקרה שיכולה לעלות לי כמקרה הטוב עוד 6K ובמקרה הפחות טוב עוד 11K שגם שם אני מאמין שיהיה לבצע יישור קו, אם כי קטן הרבה יותר מרמת ההזנחה של הספייס סטאר.

 

 

אתה רציני

לפי התאור שלך למגרש גרוטאות מהר לפני שיסגר

טסט אסור להעביר עם צמיג למעלה מחמש שנים

ואיפה הבטיחות

בן אדם מה קרה אין מכוניות

לפני 23 שעות, shlomi6280 כתב:

היי חברים, 

אז לאחרונה אני בחיפושים אחר מכונית חסכונית ידנית בתקציב של 15K-20K שתהיה לי נטו לעבודה וחזרה (כ- 70 ק"מ ליום). 

עלו לי לא מעט אופציות כאשר הבולטות שבהן היו i10, i20, פיקנטו, ריו או פיאסטה. 

לאחרונה עלתה לי לראש מיקרה וספייס סטאר. 

 

האמת שהנטייה שלי היא יותר למיקרה כי היא מרגישה יותר סופר מיני מאשר מיני והיא "מפנקת יותר" באבזור שכולל שליטה מההגה,

קיפול חשמלי למראות וחימום למושבים שזה נחמד מאוד והמחיר שלה בגרסה עם הגיר הידני הוא מאוד קורץ, ניתן למצוא בין השנים 2014-2016 עם נתונים טובים במחיר שבתחום שבין 18K-25K. אני עדיין בחיפושים אחר אחת טובה ואני מאמין שזו לא משימה עד כדי כך מסובכת.

 

עממה...

 

לאחרונה נתקלתי במיצובישי ספייס סטאר, באקזמפלר מאוד מעניין שקצת מבלבל אותי. 

מצאתי אחת מסוף שנת 2013 מיד ראשונה מאדם מבוגר עם 100K ק"מ עם קלאץ' שהוחלף ב- 75K ק"מ. 

 

עד כאן הנתונים הטובים ונעבור לבעיות:

הרכב עבר בהצלחה טסט לפני כשלושה שבועות, רק שאת הטסט בעל הרכב ביצע לא פחות מ- 10 חודשים איחור כך שהרכב צריך לעבור בקרוב שוב טסט, 

הרכב לא ביצע טיפול יותר משנה, רצועת טיימינג לא הוחלפה ולא פילטר דלק (ברוב הרכבים צריך לבצע את שני הדברים האלה ב- 90K ק"מ, האם גם פה זה נדרש?), בלמים לא הוחלפו למעלה מ- 70K ק"מ, הצמיגים הקדמיים בני 7(!!!!!) והאחוריים יחגגו תכף 6 (מי הפושע שאישר צמיגים כאלה בטסט?) ולקינוח- האוטו נראה זוועה- מעט שפשופים, שריטות, צבע מעט זהוי  אבל לדעתי דיטיילינג טוב שאעשה יוריד 3-4 שנים מהגיל, מכה בכנף אחורית ימין וטמבונים משוחררים

ומבפנים הרכב פשוט גוש טינופת- מושבים מכותמים, שטיחים ורצפה עמוסים בלכלוך, ואפילו באזור מחזירי הכוסות יש ערמות של לכלוך וזוהמה.

עד כאן כל הדברים האלה נשמעים פתירים ולא קריטיים עד כדי כך וכל עוד הרכב יעבור יישור קו רציני הוא יהיה כשיר למשימה אבל בעל הרכב חושב שיש לו יהלום בחנייה שכל אחד יקפוץ על המציאה ולכן הוא הוא דורש את המחיר בהתאם והוא התחיל בלא פחות מ- 17K.

המחירון הבסיסי של הרכב הוא כ- 11K ולאחר שקלול הנתונים היבשים הוא עולה בעוד 2,000 שקלים. 

בתמונות הרכב היה נראה "בסדר מינוס" אבל בכל זאת הלכתי לראות את הרכב, הגעתי, ראיתי, התרשמתי,

עשיתי סיבוב והסברתי לאדון החביב מה אני מציע והוא, איך לא- סירב. 

לאחר ששוחחתי איתו שוב הוא הסכים לרדת ל- 11K. תודה באמת. 

הסברתי לו שנדרש יישור קו רציני ביותר והוא בטוח שכל העלות לא תסתכם ביותר מ- 2,000₪ והוא אף הציע לעשות את זה בעצמו ואני מצטט:

"בלמים אני מחליף ב- 100₪ לגלגל, צמיגים אני משיג 4 באולי 600₪ וטיפול הוא יעשה לי בטירה.

 

הסברתי לו שנדרש פה טיפול גדול מאוד הכולל טיימינג, וגם פילטר דלק ואולי גם מצתים, כנראה גם בלמים 4 צמיגים, כיוון פרונט, וגם טסט שיש בקרוב,

וכל הדבר הזה להערכתי יסתכם בלפחות 3500₪ במקרה הטוב.  

 

מה דעתכם? אם הוא ירד איתי ל- 10K ולאחר השקעה של כ- 3K-4K ש"ח, יתכן שזו עסקה טובה או להתמקד במיקרה שיכולה לעלות לי כמקרה הטוב עוד 6K ובמקרה הפחות טוב עוד 11K שגם שם אני מאמין שיהיה לבצע יישור קו, אם כי קטן הרבה יותר מרמת ההזנחה של הספייס סטאר.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי נוגע ברכב מוזנח- נקודה !

אדם שהתייחס ככה לאוטו שלו, ולא טורח אפילו קצת לנקות אותו כשהוא מעמיד אותו למכירה זה לא אדם שהייתי קונה ממנו מסטיק.

למה להכניס ראש בריא לרכב עם כזה יישור קו ? ועוד לא במחער מציאה אלא פחות או יותר במחיר מחירון ?

ישים לך צמיגים תחת שבטח פורקו בכלל מרכב אחר, בלמים הכי גרועים שניתן לקנות ובטח גם יחליף בעצמו ולך תדע אם הוא בכלל יודע להחליף כמו שצריך, יעשה טיפול במוסך מדרכה ויגרום לך לחשוב שיש לך בובוניירה.

ואז תתחיל לנסוע באוטו ותגלה עוד מליון דברים שהוזנחו ולא תצא מזה.

החליף קלאץ ב75000 ק״מ ? זה נשמע שגם הנהיגה שלו גרועה כמו היכולת שלו לתחזק את האוטו.

אני על החולה הזו הייתי מוותר.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לקודמי. לא קונים רכב מוזנח. ההזנחה תבוא לידי ביטוי אצלך. אמנם השוק של הידניות מוגבל אבל ניתן למצא רכבים שמורים וכבר קיבלת במהלך השרשור המלצה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאור שלך לספייסטאר, מדובר בהימור גדול מדי. מאוד סביר להניח שהשמן לא הוחלף מעולם או משהו בסגנון. בקיצור, לא לגעת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...