Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לטרקטורון מעל 500 סמ"ק דרוש רשיון לרכב חלקאי, ולרשיון מתחת ל500 סמ"ק מספיק רשיון 02 ?

או שמה זה הפוך (500 ומעלה מספיק 02, ומתחת ל500 צריך רשיון לרכב חקלאי) ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לטרקטורון מעל 500 סמ"ק דרוש רשיון לרכב חלקאי, ולרשיון מתחת ל500 סמ"ק מספיק רשיון 02 ?

או שמה זה הפוך (500 ומעלה מספיק 02, ומתחת ל500 צריך רשיון לרכב חקלאי) ?

בשניהם מספיק רשיון 02 - אבל מגיל 18 ומעלה.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
טרקטורון שרשום ברישיון כטרקטורון זה כבר שונה, ובשבילו אפשר להוציא רישיון רק מגיל 18, אבל לפי מה שהבנתי זה הולך להישתנות.

בכל מקרה, אכן כמעט לכל החברים שלי יש טרקטורון מעל 500 סמ"ק (DS650) אך ל2 מהם יש HONDA EX300, שהוא 300 סמק, ואחד מהם שנתון 94 ואחד שנתון 96,

ושניהם מורשים ליסוע על הכביש עד למהירות 40 קמ"ש ויש עליהם ביטוח ויש רישיון כביש והכל..

בכל מקרה, כמו שאפשר לראות, יש מספיק פירצות בחוק הזה.

זה מה ששכחתי לציין, שגם טרק' ישנים במיוחד יכולים להיות בעלי רשיון טרקטור חקלאי.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

אז נפתרה התעלומה :)

כנריאה שהחוק הזה לא ממש מסודר ויש בו הרבה שינויים ופריצות, כך שאם אתה מתכנן על קניית טרקטורון ושימושי בכביש, תבדוק קודם האם הדגם אפשרי בכלל לקבל רישוי כביש ועליה לכביש בצורה חוקית ומבוטחת, והכי חשוב! תקנה ציוד מגן (קסדה, כפפות, מעיל זה המינימום, מומלץ להוסיף מגפיים ומכנסיים. כמובן שהכל צריך ליהיות ציוד יעודי).

פורסם

תודה לכול העונים... :)

 

אני אקפוץ למשרד הרישוי גם ויברר את זה לעומק יותר...

ונראה לאיזה טרקטורונים אפשר להוציא אישור כביש...

 

תודה רבה ושבוע טוב :)

"בשביל להגיע לתוצאות משמעותיות יש לערוך שינויים משמעותיים"

×
×
  • תוכן חדש...