Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום :)

 

ברצוני לרכוש טרקטורון בין ה 250-500 סמ'ק...

עכשיו יש לי כמה שאלות שאני לא מוצא מישהו שיכול לעזור לי בהם אז אולי יש פה מישהו...

אז לשאלות:

1. היתקשרתי ל 20 סוכנויות של ביטוח חובה ואף אחד לא מוכן לעשות ביטוח על טרקטורון...

האם מישהו יודע כמה עולה ביטוח חובה לשנה על טרקטורון? והאם זה משנה הנפח מנוע שלו וכו?

ואם כן אז כמה עולה ביטוח חובה בערך... + -

 

2. יש הואמרים שמותר לנסוע עם כול טרקטורון עד קילומטר אחד בכביש בשביל לחצות אותו ובשביל לעבור ממקום למקום אך אסור לנסוע יותר מכך... ויש האומרים שמותר לנסוע בכייף בכביש עד 40 קמ'ש...

ויש הואמרים שצריך להפוך אותו לטרקטורון עם אישור כביש לשם נסיעה חלקה בכביש...

 

מישהו יכול לעשות לי קצת סדר בבלאגן ? ולהגיד לי האם עם טרקטורון ללא רישיון כביש מותר לנסוע בכביש בשביל לחצות אותו וכו...?

 

3. איך עושים לטרקטורון רישיון כביש?

 

4.איך הטרקטורון פולריס טרייל-בוס נחשב? (שנים 94 + -)

 

תודה רבה לכול מי שיענה ויעזור לי קצת ..

 

שבוע טוב :)

"בשביל להגיע לתוצאות משמעותיות יש לערוך שינויים משמעותיים"

פורסם

בוא אני אנסה לעשות לך קצת סדר בבלאגן.

 

לפי מה שאני יודע טרקטורון נחשב כמכונה איטית.

רכב כזה אסור לו לסוע במהיריות של למעלה מ40 קמ"ש וגם אסור לו לעלות על כביש מהיר.

 

אור.

פורסם

אם אין לו רישויי כביש אסור לו לעלות על כביש בכלל!!! זה כמו מוטוקרוס

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם

וע"פ תקנות הפורום שיעשה חיפוש, שאלו את זה מספיק פעמים בזמן האחרון.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

גם אני בדקתי את הנוסע לפני כמה זמן, מה שמצאתי הוא:

טרקטורונים שברישיון שלהם הם נמצאים תחת קטגוריה של רכב חקלאי, אפשר לעשות להם רישיון מגיל 16, ואפשר להעביר אותם רישיון כביש(בשביל זה אתה חייב כמה דברים כגון קשת התהפכות, פנס וכו'.)

לאחר מכן תוכל ליסוע על כבישים לא מהירים במהירות של עד 40 קמ"ש.

אם לא תעשה את התהליך הזה, לא תוכל ליסוע על הכביש,

פורסם
גם אני בדקתי את הנוסע לפני כמה זמן, מה שמצאתי הוא:

טרקטורונים שברישיון שלהם הם נמצאים תחת קטגוריה של רכב חקלאי, אפשר לעשות להם רישיון מגיל 16, ואפשר להעביר אותם רישיון כביש(בשביל זה אתה חייב כמה דברים כגון קשת התהפכות, פנס וכו'.)

לאחר מכן תוכל ליסוע על כבישים לא מהירים במהירות של עד 40 קמ"ש.

אם לא תעשה את התהליך הזה, לא תוכל ליסוע על הכביש,

אני מכיר את הנושא, אי אפשר. נקודה.

מה שכן זה אולי (אם יש לך קשרים במשרד הרישוי ומשרד החקלאות) תצליח לעשות לו רישוי לטרקטור חקלאי, אבל זה לא רישוי כביש.

מה שציינת זה +- הטסט.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

יכול ליהיות שבדקת, אני מסביר לך שטרקטורון שרשום ברישיון שלורכב חקלאי, ומעבירים אותו טסט, הוא יכול לנוע על כל כביש חוץ מכביש מהיר עד מהירות של 40 קמ"ש, בידיוק כמו טרקטור.

ואל תתווכח, כי לא רק שאני בדקתי את זה, יש לי מעל 5 חברים עם טרקטורונים שנוסעים איתם, וכן, בדרך חוקית.

אפילו כאשר מעבירים את הטרקטורון טסט מקבלים שלט עגול כזה שאומר שלכלי הזה מותר לנוע עד 40 קמ"ש ואפשר לתלות אותו על הקשת התהפכות.

פורסם
יכול ליהיות שבדקת, אני מסביר לך שטרקטורון שרשום ברישיון שלורכב חקלאי, ומעבירים אותו טסט, הוא יכול לנוע על כל כביש חוץ מכביש מהיר עד מהירות של 40 קמ"ש, בידיוק כמו טרקטור.

ואל תתווכח, כי לא רק שאני בדקתי את זה, יש לי מעל 5 חברים עם טרקטורונים שנוסעים איתם, וכן, בדרך חוקית.

אפילו כאשר מעבירים את הטרקטורון טסט מקבלים שלט עגול כזה שאומר שלכלי הזה מותר לנוע עד 40 קמ"ש ואפשר לתלות אותו על הקשת התהפכות.

לי אין חברים, הכל מנסיון אישי.

טרקטורון חקלאי אינו טרקטור חקלאי - החוק שונה לגביהם.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

כניארה שדברים משתנים, גם לפני חודשיים+- שאני בדקתי דברים, ובדקתי יסודית ולעומק, וגם עכשיו כאשר חברים שלי נוסעים פה בעיר חופשי, יש להם רישיון חוקי, יש להם ביטוח, יש להם רישיון לעלות עם הטרקטורון לכביש, ולא רק כדי לחצות אותו, המגבלה היחידה שלהם היא 40 קמ"ש.

 

חבל שנמשיך להיתווכח, כל אחד יגיד משהו אחר, פותח הטופיק מוזמן ללכת לכל יבואן טרקטורונים\משרד התחבורה ולברר זאת איתם.

פורסם
כניארה שדברים משתנים, גם לפני חודשיים+- שאני בדקתי דברים, ובדקתי יסודית ולעומק, וגם עכשיו כאשר חברים שלי נוסעים פה בעיר חופשי, יש להם רישיון חוקי, יש להם ביטוח, יש להם רישיון לעלות עם הטרקטורון לכביש, ולא רק כדי לחצות אותו, המגבלה היחידה שלהם היא 40 קמ"ש.

 

חבל שנמשיך להיתווכח, כל אחד יגיד משהו אחר, פותח הטופיק מוזמן ללכת לכל יבואן טרקטורונים\משרד התחבורה ולברר זאת איתם.

אם לא פה?! אז איפה?!:wink:

יכול להיות שהטרק' של חבריך הם מעל 500 סמ"ק? יכול להיות שהם די חדשים (דגם 2000 ומעלה???)

אם כן החוק מתיר כרגע, לטרק' בנפח מעל 500 סמ"ק רשיון טרקטור חקלאי ולכן הם יכולים לנוע על כבישים.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

טרקטורון טרקטור חקלאי זה בידוק אותו דבר מבחינת רישוי ורישיון.

סמוך עלי יש לי חברים שעשו רישיון לטרקטור (בי"ס חקלאי, אל תשאלו..) והם מורישם לסוע על טרקטורון.

אפילו אחת הידידות שלי קיבלה עבודה מקומבנת עם טרקטורון.

פורסם

טרקטורון שרשום ברישיון כטרקטורון זה כבר שונה, ובשבילו אפשר להוציא רישיון רק מגיל 18, אבל לפי מה שהבנתי זה הולך להישתנות.

בכל מקרה, אכן כמעט לכל החברים שלי יש טרקטורון מעל 500 סמ"ק (DS650) אך ל2 מהם יש HONDA EX300, שהוא 300 סמק, ואחד מהם שנתון 94 ואחד שנתון 96,

ושניהם מורשים ליסוע על הכביש עד למהירות 40 קמ"ש ויש עליהם ביטוח ויש רישיון כביש והכל..

בכל מקרה, כמו שאפשר לראות, יש מספיק פירצות בחוק הזה.

פורסם

לפי מה שאני יודע יש רישיון כביש אך ורק עבור טרקטורונים עד שנת 90 ומשהו (לא זוכר בדיוק את השנה...) אבל לטרקטורונים חדשים אפשר להוציא אישור מעבר מכביש לשטח...שזה בעיקרון אותו הדבר כי עם משטרה עוצרת אותך אז אתה יכול להגיד שאתה נוסע לפרדס באיזור.

ולהוציא אישור כזה זה על ידי חקלאים (בגלל העבודה שלהם הם מקבלים אישור).

על טרקטורון עם אישור מעבר יש ביטוח לכביש. יש לי שני חברים אחד מקיבוץ אז יש לו אישור מעבר והשני מעיר רגילה וזה טרקטורון די חדש (שנת 2002) בומבדיר והוא קנה אותו יד שניה מחקלאי לכן היה לו אישור מעבר, הוא היה נוסע עליו בכביש והיה לו ביטוח ומשטרה עצרה אותו פעמים רבות אך הוא הציג מסמכים ולא עשו לו כלום.

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

×
×
  • תוכן חדש...