Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,
מאוורר של סטאר, בן כ- 15 שנים.
בהדלקה שלו הוא מסתובב לאט. שאר שלבי המהירות לא משנים משהו.
אני כמובן חושד בקבל, אבל שואל מהידע שלכם:
שווה להתעסק או לקנות חדש?
האם יכולה להיות סיבה אחרת, חוץ מקבל?
האם החלפת הקבל היא אופרציה פשוטה? הכוונה גם לרכישת חדש.
תודה מראש.

פורסם

היי

יש לי בעיה קצת מזכירה את שלך. מאוורר סטאר 3 44" במהירות 1 ו3 הכל נפלא. במהירות 2 זה ישר קופץ ל3.

התייעצתי עם חבר חשמלאי והוא אמר לי שהבעיה היא בבקר

לאחר שיחה לשירות של סטאר:

 

1. תשלם 300 שח יבוא חשמלאי מטעמנו יפרק ישלח לנקודת שירות יתקנו ואז תשלם שוב 300 על התקנה לקיר

2. תפרק איך שתרצה תביא למעבדה ושיחזור תרכיב.

 

שירות מזעזע מאוד בעיניי, הרי רוב האוכלוסיה הם לא חשמלאים ומביאים בעל מקצוע מוסמך כדי להתקין מוצר כזה.

 

וכן, מדובר סה"כ במאוורר שעולה 250-300 שח כחדש.

 

אז לדעתי פשוט תתקדם הלאה למאוורר חדש במיוחד שעברו 15 שנים...

פורסם

אם יש לך ידיים לפרק ולחקור. תנסה 

אני אישית פשוט קניתי אחד אחר.

הפעם של סימקום במקום סאטר. עד עכשיו (3 שנים) עובד אחלה.

 

.

פורסם

בוקר טוב

לא יודע איך מאווררים של star מתנהגים עם קבל תקול... אבל במאווררים של ווסטינגהאוס זה ממש ממש פשוט.. תבדוק שרשורים קודמים שהגבתי.

 

פורסם

מאוורר תקרה של סטאר לא עולה 300 ש"ח גם לא המתחרים הזולים שלו.

אתה צודק לגבי עלות הפרוק והתקנה מחדש (אבל זה מודגש בחוברת האחריות שלהם)

אני קניתי סטאר בהנחה שאם הם נותנים אחריות לכל החיים אז כנראה שהמאוורר לא יתקלקל.

טעיתי.

הראשון התקלקל וקניתי אחד זול מהמתחרים והתקנתי במקומו כשהיה לי זמן נסעתי לחנות והחליפו לי בלי שאלות.

השני גם התקלקל והחלפתי עם המאוורר שסיפקו לי, כשיהיה לי זמן אקח גם את השני להחלפה /תיקון.

פורסם
לפני שעה, דוב המערות כתב:

מאוורר תקרה של סטאר לא עולה 300 ש"ח גם לא המתחרים הזולים שלו.

אתה צודק לגבי עלות הפרוק והתקנה מחדש (אבל זה מודגש בחוברת האחריות שלהם)

אני קניתי סטאר בהנחה שאם הם נותנים אחריות לכל החיים אז כנראה שהמאוורר לא יתקלקל.

טעיתי.

הראשון התקלקל וקניתי אחד זול מהמתחרים והתקנתי במקומו כשהיה לי זמן נסעתי לחנות והחליפו לי בלי שאלות.

השני גם התקלקל והחלפתי עם המאוורר שסיפקו לי, כשיהיה לי זמן אקח גם את השני להחלפה /תיקון.

 

טעות שלי!!

350 שח כולל מע"מ.

מאוורר סטאר 3 44" עם שלט.  אנחנו מדברים על מאוורר לחדר שינה כן?

image.thumb.png.87f0b7326274bb105af142c73749ef3f.png

 

ואני בטוח שגם ראיתי אותו במבצע לפני כמה זמן במחיר נמוך יותר אבל זה לא הנושא.

 

כל ההתעסקות איתו חשמלאי, תפרק, תשלם לו, תילך תחזור, תרכיב.. עולה כפול מהמאוורר עצמו.

כנראה שבמחירים האלה עדיף להחליף כל כמה שנים..

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 10 שעות, ירחמיאל כתב:

שבוע טוב,
מאוורר של סטאר, בן כ- 15 שנים.
בהדלקה שלו הוא מסתובב לאט. שאר שלבי המהירות לא משנים משהו.
אני כמובן חושד בקבל, אבל שואל מהידע שלכם:
שווה להתעסק או לקנות חדש?
האם יכולה להיות סיבה אחרת, חוץ מקבל?
האם החלפת הקבל היא אופרציה פשוטה? הכוונה גם לרכישת חדש.
תודה מראש.

 

רוב הסיכויים שמדובר על קבל או קבלים תקולים. פרק את הקבל ובעזרת מד קיבוליות מדוד את הקיבול של הקבל לעומת מה

שמודפס עליו.

תעלה תמונות של הקבל או הקבלים.
קבל מתאים תוכל לרכוש אצל דובין או בקישור המצורף.

תמונה להמחשה:

 

https://www.dgelect.co.il/product/קבל-הנעה-למאוורר-1uf

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...