Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,
במיקרה שלי - צמיג אופנוע ישן עם פנימית.
רכשתי פנימית חדשה וניפחתי אותה עם משאבת האופניים שלי, לוודא שהיא בסדר. החזיקה יפה אוויר במשך שבוע והיום פירקתי אותה והתקנתי בגלגל.

הבעיה היא שלאחר ההתקנה אני לא מצליח לנפח. זה ניראה כאילו שהפייה של המשאבה לא מצליחה לדחוף אוויר דרך השסתום. בדקתי ויוצא לחץ אוויר יפה מהפייה.
חיברתי שוב - כלום.
הלכתי לשתי תחנות דלק ואותו הסיפור: הפייה לא דוחפת אוויר (ותחנות הניפוח תקינות, כי לפני השתמשו בהן).
פתחתי את השס' והסתכלתי עליו, בדקתי אותו, להרכיב הפוך אי אפשר ועדיין - אוויר לא נכנס.
הלחצן בשס' למעלה נלחץ עם האצבע. הגומייה יושבת היטב. 
בכלל לא נשמע מעבר של אוויר.
אשמח לכל עזרה.
 

פורסם (נערך)

למיטב הבנתי שתי אפשרויות:

או שבעת התקנת הפנימית קרעת אותה, ואז הגלגל לא יתנפח.

או שלא לחצת על כפתור ייעודי בקומפרסור בתחנת הדלק, ״לשימוש במקרה של צמיג ריק״, שלמעשה נותן לחץ אויר לגלגל אפילו שהוא ריק. 

בקומפרסורים בתחנות דלק יש כפתור כזה, והוא קיים כי לפעמים מגיע רכב עם גלגל ריק מאויר לגמרי, וכשמחברים את הפיה לשסתום הוא לא מזהה שהוא מחובר, כי אין לחץ אויר בגלגל. לכן צריך ללחוץ על הכפתור כדי שהקומפרסור יתן לחץ אויר אפילו שהוא לא מזהה שהפיה מחוברת לגלגל.

עריכה אחרונה על ידי צ'ופצ'יק
  • אהבתי 1
פורסם

לא מכיר באופנוע, אבל מעולם האופניים קורה שהפנימית מקבלת סיבוב בתוך הצמיג, עם לא הקפדת שזה ישב ישר ואז נוצרת חסימה כי הפנימית מקופלת בפנים וממילא היא לא תקבל אוויר

פורסם
לפני 3 שעות, צ'ופצ'יק כתב:

למיטב הבנתי שתי אפשרויות:

או שבעת התקנת הפנימית קרעת אותה, ואז הגלגל לא יתנפח.

או שלא לחצת על כפתור ייעודי בקומפרסור בתחנת הדלק, ״לשימוש במקרה של צמיג ריק״, שלמעשה נותן לחץ אויר לגלגל אפילו שהוא ריק. 

בקומפרסורים בתחנות דלק יש כפתור כזה, והוא קיים כי לפעמים מגיע רכב עם גלגל ריק מאויר לגמרי, וכשמחברים את הפיה לשסתום הוא לא מזהה שהוא מחובר, כי אין לחץ אויר בגלגל. לכן צריך ללחוץ על הכפתור כדי שהקומפרסור יתן לחץ אויר אפילו שהוא לא מזהה שהפיה מחוברת לגלגל.

תודה עבור העזרה.
הבנתי את הנקודה שלך, אבל איך נסביר את זה שגם במשאבה הביתית, המכאנית, האוויר לא הצליח להידחס אל תוך השסתום?
אגב הפנימית לא נקרעה, האוויר פשוט לא נכנס. כלומר גם במיקרה של קרע, לפחות צריך לשמוע את האויר יוצא מהפייה של המשאבה, לא?

לפני שעתיים, high way כתב:

לא מכיר באופנוע, אבל מעולם האופניים קורה שהפנימית מקבלת סיבוב בתוך הצמיג, עם לא הקפדת שזה ישב ישר ואז נוצרת חסימה כי הפנימית מקופלת בפנים וממילא היא לא תקבל אוויר

 

פורסם

במקרה כזה הייתי מפרק את הפנימית מהצמיג וחוזר שוב על סדר הפעולות.

קרה לי בעבר והסיבה הייתה 'צביטה' של הפנימית בעת ההתקנה.

 

אם יש לך את האביזר שמפרק את השסתום של הפנימית,

שחרר אותו לוודא שיש מעבר אוויר ואפשר לנפח (כמו שעושים עם טיובלס בפנצ'ריות).

אם בהחזרת השסתום עדיין אין מעבר אוויר - אז הוא תקול.

 

×
×
  • תוכן חדש...