Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. 

תודה לכל מי שעוקב אחרי השרשורים האחרונים שפתחתי בנושא רכישת הרכב.

 

אני מתקדם לאט לאט ובשנים הקרובות מאמין שאוכל לאזור אומץ ואשכרה לצאת מהבית ולרכוש רכב.

 

אחרי שהלכתי לבדוק מספר נבלות כמו 107, אלטו. ואחרי אחזקת נבלה בדמות פוקוס 2.0 שנת 2004 סוף סוף התפנתי לרכישת הכלה הבאה, שבתקווה תהיה הכלה המיועדת.

 

עיניי הולכות אחר רכב מסחרי, קטן עם זמינות חלפים טובה.

ראיתי שקיימים מספר דגמים לברלינגו פרטנר, 1.4 בנזין, 1.6 טורבו דיזל ו2.0 טורבו דיזל 90 כוח סוס, גרסה זו מגיעה עם 2 דלתות צד ומנוע חזק.

 

אנשי המסחריות בפורום ייעצו לי בבקשה לגבי הרכב, 

מה חשוב לבדוק והאם אוכל להיות שקט לגבי עניין האחזקה של הרכב. 

 

תודה רבה והרבה בריאות😊

פורסם

רכישת רכב בן 20 ומסחרי בפרט, היא מתכון לחיים לא משעממים - הלכתי לקנות פופקורן...

 

מתוך 1424 ברלינגו 2.0HDI שנמכרו כאן בשנת הדגם 2005 שרדו 224.

 

בהצלחה :)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש הרבה מידע בשירשור של איציק (2006 מנוע 2.0) וגם בשירשור שלי (2009 מנוע 1.6).

 

https://carsforum.co.il/topic/670124-מסכמים-85-שנים-עם-ברלינגו-2006-מנוע-20hdi/

 

 

https://carsforum.co.il/topic/356964-מבחן-ארוך-טווח-סיטרואן-ברלינגו-16-20092016/

 

 

 

לך על מודל 2007 שזה השנתון האחרון שהיגע עם 2.0HDi וישאיר לך כמה שנים לפני שני טסטים בשנה. 

 

מה לבדוק? שהאוטו לא שבור מפורק מכל הכיוונים ובכלל ראוי לקניה. אחרי זה אפשר להתקדם. אל תבנה על שקט בעניין אחזקה יותר מידי למרות שבבסיסו זה דגם מאוד אמין, המסחרית הקלה הכי אמינה מכל מה שהגיע לארץ אי פעם (הכוונה ברלינגו אחרי פייסליפט של 2003 ועד 2007 עם מנוע 2.0).

 

אגב כמות המכוניות שנשארו על הכביש זו שרידות מצויינת לקטגוריה זו, רוב המסחריות האלו לא מחזיקות מעל עשור בשימוש ובטיפול אופייני. 

 

 

 

פורסם
לפני 38 דקות, Buki כתב:

יש הרבה מידע בשירשור של איציק (2006 מנוע 2.0) וגם בשירשור שלי (2009 מנוע 1.6).

 

https://carsforum.co.il/topic/670124-מסכמים-85-שנים-עם-ברלינגו-2006-מנוע-20hdi/

 

 

https://carsforum.co.il/topic/356964-מבחן-ארוך-טווח-סיטרואן-ברלינגו-16-20092016/

 

 

 

לך על מודל 2007 שזה השנתון האחרון שהיגע עם 2.0HDi וישאיר לך כמה שנים לפני שני טסטים בשנה. 

 

מה לבדוק? שהאוטו לא שבור מפורק מכל הכיוונים ובכלל ראוי לקניה. אחרי זה אפשר להתקדם. אל תבנה על שקט בעניין אחזקה יותר מידי למרות שבבסיסו זה דגם מאוד אמין, המסחרית הקלה הכי אמינה מכל מה שהגיע לארץ אי פעם (הכוונה ברלינגו אחרי פייסליפט של 2003 ועד 2007 עם מנוע 2.0).

 

אגב כמות המכוניות שנשארו על הכביש זו שרידות מצויינת לקטגוריה זו, רוב המסחריות האלו לא מחזיקות מעל עשור בשימוש ובטיפול אופייני. 

 

 

לפני 39 דקות, zvit כתב:

רכישת רכב בן 20 ומסחרי בפרט, היא מתכון לחיים לא משעממים - הלכתי לקנות פופקורן...

 

מתוך 1424 ברלינגו 2.0HDI שנמכרו כאן בשנת הדגם 2005 שרדו 224.

 

בהצלחה :)

 

לפני 38 דקות, Buki כתב:

יש הרבה מידע בשירשור של איציק (2006 מנוע 2.0) וגם בשירשור שלי (2009 מנוע 1.6).

 

https://carsforum.co.il/topic/670124-מסכמים-85-שנים-עם-ברלינגו-2006-מנוע-20hdi/

 

 

https://carsforum.co.il/topic/356964-מבחן-ארוך-טווח-סיטרואן-ברלינגו-16-20092016/

 

 

 

לך על מודל 2007 שזה השנתון האחרון שהיגע עם 2.0HDi וישאיר לך כמה שנים לפני שני טסטים בשנה. 

 

מה לבדוק? שהאוטו לא שבור מפורק מכל הכיוונים ובכלל ראוי לקניה. אחרי זה אפשר להתקדם. אל תבנה על שקט בעניין אחזקה יותר מידי למרות שבבסיסו זה דגם מאוד אמין, המסחרית הקלה הכי אמינה מכל מה שהגיע לארץ אי פעם (הכוונה ברלינגו אחרי פייסליפט של 2003 ועד 2007 עם מנוע 2.0).

 

אגב כמות המכוניות שנשארו על הכביש זו שרידות מצויינת לקטגוריה זו, רוב המסחריות האלו לא מחזיקות מעל עשור בשימוש ובטיפול אופייני. 

 

אנשים יקרים אתם

 

מפחיד! 😀 

מה שלא בונה אותך, מחשל את הארנק שלך.

 

זה טוב או לא טוב שיש די הרבה אקזמפלים של ברלינגו/פרטנר בלוחות? 

בכנות, רוצה מסחרית ותהיה לי. 

פשוט לא יודע. 

יש אחת שהולך לראות מחר. מנוע 2.0hdi. 

מבחינתי, רכב שלא נראה ושמור מבחוץ ומבפנים, לא ראוי לרכישה. 

זה מראה על הבעלים ששמר על הרכב. 

 

מודה, ושם דברים על השולחן. העפתי את הנבלה שהייתה לי לבחור רוסי שלא בדיוק הבין. הייתי שקוף אבל הרכב באמת היה במצב רעוע. אבל האיש פשוט רצה את הרכב ולקח אותו. 

הפחד שלי הוא שיש תקלה כזאת שתאכל לי את הכיס

 

נראה לי צריך לקפוץ למים פשוט😀

פורסם

אתה מנסה לעשות את אותו דבר שעשית עם הפוקוס ומצפה לתוצאה אחרת...

 

אם תעשה את אותו דבר - תקבל את אותה תוצאה.

 

תחסוך קצת כסף ותרכוש רכב צעיר בעשור. אם תרכוש את מה שכתו בכותרת - כל חסכותיך ילכו על התחזוקה.

  • רעיון טוב! 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

פקאן יש לך 750 הודעות, מעל ל 5 שנים בפורום,  ועדיין אתה לא יודע איך לפתוח הודעת בקשת ייעוץ לקניית רכב?

 

מה התקציב שלך ?

 

מה הצרכים?

 

מה חשוב לך ברכב הבא שלך?

 

לרשום לך סעיפים? (סדר עדיפות: צריכת דלק, מרווח לנוסעים, מקום למטען, לעבודה, לבילוי, להקמת עסק, הכי חשוב אמינות, חשוב ביצועים?)

להאכיל בכפית?

 

ומכיוון שפטור בלא כלום אי-אפשר, אז הנה ה 2 שקל שלי:

 

יש מסחרית קטנה יותר מברליגו , קוראים לה פיאט קובו / פיורינו, אולי תתאים לך יותר מבחינת שנתון / תקציב / מכלולי מנוע.

(יש עם מנוע בנזין 1400 ותיק ואמין נדמה לי שזה מנוע עוד מתקופת ה פז'ו 205).

גם סיטראון C3 פיקאסו יכולה להחשב ל סוג של מיסחרית לשימוש משפחתי. נמכרת במחיר נמוך במיוחד. ניתן להשיג ק"מ נמוך.

פורסם

יש לי ברלינגו 2016 עם 285 אלף ק"מ. 

יחסית שמורה ומטופלת, אין הרבה כאלה בארץ.

 

בחודשיים-שלושה החלפתי תושבת מנוע (1500 ש"ח), אלטרנטור (2000), תיקון נזילת שמן (3000), ברקסים קידמיים (500) וסט צמיגים (1800). עשיתי גם טיימינג אבל לא שילמתי עליו (ריקול יצרן).

 

חלק מהדברים עשיתי לבד ולא במוסך אז אפשר להוסיף עוד כמה מאות שקלים.

 

אי אפשר לצפות שלא יהיו לך את הדברים האלו בברלינגו 2005, גם סופר מתוחזקת ושמורה (ואין כאלה כמעט).

 

תרד מההנחה שאם תקנה רכב שמור לא יהיה תקלות והוצאות, אין דבר כזה. 

 

 

אם אתה מוכן להוצאות ותקלות ויש כסף בצד וזה מה שאתה רוצה אז אפשר לקפוץ למים ולהסתדר תוך כדי.

 

 

 

 

בכל מקרה, אני 20 שנה עם ברלינגו, עכשיו זו הרביעית. 

 

אם יש שאלות קונקרטיות, מוזמן לשאול. 

 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם
לפני 5 שעות, Buki כתב:

יש לי ברלינגו 2016 עם 285 אלף ק"מ. 

יחסית שמורה ומטופלת, אין הרבה כאלה בארץ.

 

בחודשיים-שלושה החלפתי תושבת מנוע (1500 ש"ח), אלטרנטור (2000), תיקון נזילת שמן (3000), ברקסים קידמיים (500) וסט צמיגים (1800). עשיתי גם טיימינג אבל לא שילמתי עליו (ריקול יצרן).

 

חלק מהדברים עשיתי לבד ולא במוסך אז אפשר להוסיף עוד כמה מאות שקלים.

 

אי אפשר לצפות שלא יהיו לך את הדברים האלו בברלינגו 2005, גם סופר מתוחזקת ושמורה (ואין כאלה כמעט).

 

תרד מההנחה שאם תקנה רכב שמור לא יהיה תקלות והוצאות, אין דבר כזה. 

 

 

אם אתה מוכן להוצאות ותקלות ויש כסף בצד וזה מה שאתה רוצה אז אפשר לקפוץ למים ולהסתדר תוך כדי.

 

 

 

 

בכל מקרה, אני 20 שנה עם ברלינגו, עכשיו זו הרביעית. 

 

אם יש שאלות קונקרטיות, מוזמן לשאול. 

 

 

אנשים יקרים שבת שלום. 

 

לפעמים פנינו כגברים צעירים הם לכיוון החומר, רכבים נשים והצלחה (האמנם הצלחה?#1 או מרדף משווע אחר חוסר תכלית, הרכבות ספרד, קנה בזול וסע ביוקר.😀)

 

לרוץ מהר ולקבל מהר ולהצליח מהר דור הX Y Z (האמנם #2?)

החיים בגיל 23 (והיום התאריך העברי😀)

לימדו אותי שעל מנת להצליח ולהיות במקום בו אני רוצה להיות, צריך לחשוב כמו אדם מצליח, להזין את הגוף והנפש בהצלחה וספרים ובריאות ובעיקר להקיף את עצמי בהצלחה. 

 

בוקר אחד בגיל 23 החלטתי שאני רוצה להיות אדם מצליח. 

ומהו זמן טוב יותר מאשר לקום, לקבל את ההחלטה הנכונה ולצעוד לפיה. לכיוון דרך עצמאית, ללא בוס שקובע לי מתי ללכת לשירותים או להוציא עליי את העצבים כשמתחשק לו.

 

אז כן, קמתי בוקר אחד בגיל 23. 

ואת כספי הברלינגו 2.0 טורבו דיזל ידני

החלטתי להשקיע בפתיחת עסק עצמאי.

עוד נחזור לטורבו דיזל ידני.😀

 

ימים יגידו אם זו הייתה הבחירה הנכונה. 

 

תודה לאנשים הבוגרים הנפלאים בפורום הזה ושבת נהדרת לכם ולמשפחה!

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...