Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מתנה לאמא, מערכת לשמוע מוזיקה בבית שיכולה לנגן תקליטים, תקליטורים ולקלוט רדיו, נקודות בונוס אם אפשר להתחבר גם עם הטלפון (AUX או בלוטוט)

מי יודע לכוון אותי איך לחפש אחת טובה? לא יודע להבדיל בין הרמות שיש למוצרים האלה

מבחינת עיצוב רצוי "רטרו"

 

תודה מראש לכל העוזרים

פורסם

לא תמצא משהו טוב, בשום מחיר.

כל הקטגוריה הזאת של "דחפנו הכול פנימה"

מכילה רכיבים גרועים, לא משנה כמה תשלם על זה.

 

אגב, זה היה נכון גם לפני 30 שנה, לפני אופנת ה"רטרו", כשפטיפונים עדיין התקיימו לצד התקליטורים.

 

קנה מה שנראה טוב ותקווה לטוב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני שעה, hans כתב:

כל הקטגוריה הזאת של "דחפנו הכול פנימה"

 

מכיר את הנושא של דברים שמנסים לעשות 10 דברים ובסוף בקושי עושים משהו 1 כמו שצריך אבל נראה לי מוזר שאין יחידה של רדיו-פטיפון-דיסק עם איכות סבירה, הדברים דיי קשורים אחד בשני

 

חייב להיות פתרון הגיוני לזה, אני לא צריך איכות קול משוגעת אבל גם שלא יהיה פח

לחפש מגבר, פטיפון, רדיו-דיסק ורמקולים בנפרד?

דיי רציתי למצוא משהו שהוא יחידה אחת (עם רמקולים תואמים אבל לא מחוברים ליחידה)

פורסם

פטיפון ודיסק זו קצת סתירה, כי הדיסק החליף את הויניל.

יש לי מערכת רדיו - דיסק - דאבל קאסט, סמסונג מצועצע מלפני 20 שנה. נמצא במחסן, מצידי אתה יכול לקבל אותה.

פטיפונים נמצאים לא מעט אצל עלי ושות', יש,לי ספקות לגבי איכותן. וצריך להבין איזה אות הם מוציאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הייתי מציע משהו כזה - מכיוון שפטיפונים נכון לשנת 2024 זה טרנד רטרו חולף ותו לא, אפשר לקנות מערכת מיני רגילה שיש לה אפשרות לכניסה חיצונית, ולחבר לה פטיפון בנפרד - באיזה תקציב שמתאים לכם לפטיפון.

 

ככה, כשהטרנד יירגע, יהיה אפשר לאפסן את קשקוש הרטרו למחסן ולהמשיך ליהנות ממערכת רגילה שלא תופסת מקום.

 

ואני כותב את זה בתור אספן ויניל לשעבר עם מחטים לפטיפון שעלו 500₪ צפונה. כאלה שצריך להחליף, יו קנואו. הייתה תקופה מאוד ארוכה שחברות התקליטים השתינו מעלינו בקשת וביצעו העברות מחפירות ל-cd מבחינת טכנית, היו לי עשרות דוגמאות בבית של התופעה עם תקליטים קלאסיים, מאז העולם השתנה וזה כבר לא נכון.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בתאריך 17.2.2024 בשעה 22:06, hans כתב:

הייתי מציע משהו כזה - מכיוון שפטיפונים נכון לשנת 2024 זה טרנד רטרו חולף ותו לא, אפשר לקנות מערכת מיני רגילה שיש לה אפשרות לכניסה חיצונית, ולחבר לה פטיפון בנפרד - באיזה תקציב שמתאים לכם לפטיפון.

 

נראה לי שזה הרעיון הכי טוב, יש המלצות?

 

בתאריך 17.2.2024 בשעה 22:06, hans כתב:

ככה, כשהטרנד יירגע, יהיה אפשר לאפסן את קשקוש הרטרו למחסן ולהמשיך ליהנות ממערכת רגילה שלא תופסת מקום.

 

זה יותר לקישוט לבית מאשר באמת לשמוע תקליטים, בשביל זה הרדיו והדיסקים (ועדיף שיהיה גם אפשרות לחבר טלפון עם AUX או בלוטוט)

 

בתאריך 17.2.2024 בשעה 15:57, avngas כתב:

יש כאלה בקישור לאמזון, גם עם תגובות טובות:

http://tinyurl.com/3f4h9zxk

תנסה לחפש באמזונים האירופאיים כדי שמתח יתאים.

לא יודע, כל מה שיש שם נראה לי מאוד מפוקפק משום מה..

לא מכיר את השמות של החברות שמופיעות שם, אולי את CROSLEY? אבל אני בכלל לא יודע אם הם נחשבים טובים או לא

 

בתאריך 17.2.2024 בשעה 15:14, sperial כתב:

וצריך להבין איזה אות הם מוציאים.

 

אתה מתכוון לסוג יציאה של הפטיפון? כאילו AUX או "בננות"?

פורסם

תקציב יש? 

 

יש הרבה סיבות להתעסק עם תקליטים, אבל אף אחת מהן לא קשורה להאזנה למוזיקה פר סה. בשביל לשמוע מוסיקה נטו, עדיף פשוט אפליקציה. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, Sparrow420 כתב:

לא מכיר את השמות של החברות שמופיעות שם, אולי את CROSLEY? אבל אני בכלל לא יודע אם הם נחשבים טובים או לא

 

נחשבים לא טובים.

 

לפני 3 שעות, Sparrow420 כתב:

זה יותר לקישוט לבית מאשר באמת לשמוע תקליטים

 

אז פשוט לוותר, חבל על המאמץ ועל הכסף.

קנו פטיפון ויקטרולה ישן לקישוט.

פורסם
בתאריך 19.2.2024 בשעה 11:07, falou כתב:

תקציב יש? 

 

לא מוגדר, מצפה שיעלה באזור ה500-600? לא יודע כמה זה ריאלי

בתאריך 19.2.2024 בשעה 11:07, falou כתב:

יש הרבה סיבות להתעסק עם תקליטים, אבל אף אחת מהן לא קשורה להאזנה למוזיקה פר סה. בשביל לשמוע מוסיקה נטו, עדיף פשוט אפליקציה. 

 

ברור, בגלל זה אני רוצה גם חיבור לטלפון ורדיו

הפטיפון והדיסקים זה סתם לקטע בגדול, יש לאמא שלי אוסף של קצת תקליטים והרבה דיסקים ואין לה איך לשמוע אותם מידי פעם שבאלה, בדרך כלל היא ברדיו או באפליקציות

פורסם
לפני 5 שעות, Sparrow420 כתב:

לא מוגדר, מצפה שיעלה באזור ה500-600? לא יודע כמה זה ריאלי

בתאריך 19.2.2024 בשעה 11:07, falou כתב:

 

לסאונד טוב?

ממש לא. זה לא בכיוון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...