Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיפון משפחתי יד 2, ~160K-120K, וולוו XC40?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

זוג+1, מחפשים לשדרג את המאזדה 2 לרכב מרווח יותר, שיתן לנו מענה למס' השנים הקרובות ויוכל להכיל בעתיד זוג+2.

הדרישות הן:

1. בטיחות - מבחנתי הפרמטר החשוב ביותר.

2. שימושיות ונוחות - שיוכל להכיל 2 כסאות תינוק/כיסא + בוסטר. ועדיין ישאר מקום לזוג מבוגרים וכמה מזוודות/עגלת תינוק וכו'.

3. אמינות ועלויות אחזקה - מעוניין להימנע מרכבים בעלי "מחלות" יקרות מדי.

התקציב הוא סביבות ה 120K-160K, אנחנו כמובן נשמח להוציא כמה שפחות, מצד שני יש גמישות מסויימת.

תקופה ארוכה הייתי דיי נעול על ה 3008, 1.6 פרימיום, אחרי מתיחת הפנים (2021) אבל בזמן האחרון דיי נדלקתי על ה XC40. ואני ממש שוקל אם לעשות את הקפיצה לסגמנט הזה. כמובן שנצתרך להתפשר בשנתון ולקחת רכב ישן יותר (2019~).

 

הרכב עונה בצורה מעולה על דרישה מס' 1 ו 2. אבל אני קצת תוהה לגבי דרישה מס' 3.
אשמח לשמוע מאנשים שיש להם אחת כזו, במידה ויש כאן כאלה,על עלויות אחזקה צפויות.
מתלבט באיזה מנוע להתמקד, מניח שהמנוע הותיק יותר T4/T5 נמצא גם ברכבים אחרים של היצרן וצבר יותר "זמן ריצה" לעומת ה T3 החדש יחסית? האם ידוע על מחלות כלשהן?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי Lucifer66

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם

כבעלים של XC40:

 

המושב האחורי צר יחסית (שלושה נכדים שני בוסטרים + כסא נכנסים)

שלי T3 עשיתי קרוב ל-50000 ק"מ - אין לי תלונות.

 

הבלמים מתכלים מהר ממה שהייתי רגיל מכלי רכב אחרים - הם לא זולים להחלפה, ובטיפול 45000 יצאתי עם חשבון של כמעט 6000 ש"ח כשמתוכם 3962 ש"ח על רפידות בלם קדמיות ואחוריות וצלחות בלם קדמיות.

 

שמעתי מעוד בעלים של XC40 על בלאי מהיר של הבלמים.

 

למרות הכל אני מאד מרוצה מהרכב והוא כנראה יוחלף בקרוב ב-XC40 חדשה.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מניח שמדובר על מורשה יבואן?

יש רציונאל להמשיך לטפל אצל היבואן אחרי גמר האחריות?

במיוחד בדברים סטנדרטיים כמו בלמים, מאמין שבמוסך מורשה מתמחה ההפרש בעלויות יהיה לא קטן.

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם

בהחלט יתכן.

 

בעת ביצוע הטיפול הרכב עדיין היה באחריות יצרן.

 

יש לציין שבוולוו בבמקרים מסוימים מקבלים אחריות של רצון טוב גם הרבה זמן אחרי שנגמרה אחריות היצרן הרשמית - כך שיש סיבה לטפל במורשה יבואן גם אחרי האחריות.

 

בד"כ יש אפשרות לרכוש (או להביא אתך) חלק חלופי להתקנה במוסך מורשה יבואן.

 

ספציפי לגבי ה-XC40 - אין לי מושג אם יש בשוק בלמים/צלחות תחליפיים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

בסופו של דבר קפצנו לרשל"צ ללובינסקי ולמאיר, להתרשם ולבחון את מרווחי הפנים של ה 3008 וה XC40 ביחד עם העגלה וכיסא התינוק של הילדה.
ה 3008 הרגישה לנו מרווחת יותר בתא הנוסעים ותא המטען שלה גדול יותר.
באופן מפתיע, למעט המושבים, לא הרגשתי כי איכות החומרים בוולוו גוברת על הפג'ו. ומבחינת אבזור, בדגם הפרימיום הפג'ו דיי זהה לוולוו. תא מטען חשמלי/כיסא נהג עם זכרונות/גג פנורמי ועוד'.
מבחינת הנסיעה, הוולוו שנבחנה (T4) הרגישה חזקה ונמרצת יותר. אך הפג'ו לא נופלת הרבה מאחור, וכוח לא חסר לה.
 
אם נקח בחשבון את הפרשי עלויות הקניה והאחזקה הגבוהיים יותר בוולוו, לא הצלחתי להצדיק את הקפיצה הנ"ל.
לבסוף הכיס ניצח, אולי בשדרוג הבא.

אחרי הרבה סינונים, השבוע נחתם זכרון דברים על 3008 1.6 פרימיום, שנת 21  😊

עריכה אחרונה על ידי Lucifer66

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם
לפני 3 שעות, Lucifer66 כתב:

בסופו של דבר קפצנו לרשל"צ ללובינסקי ולמאיר, להתרשם ולבחון את מרווחי הפנים של ה 3008 וה XC40 ביחד עם העגלה וכיסא התינוק של הילדה.
ה 3008 הרגישה לנו מרווחת יותר בתא הנוסעים ותא המטען שלה גדול יותר.
באופן מפתיע, למעט המושבים, לא הרגשתי כי איכות החומרים בוולוו גוברת על הפג'ו. ומבחינת אבזור, בדגם הפרימיום הפג'ו דיי זהה לוולוו. תא מטען חשמלי/כיסא נהג עם זכרונות/גג פנורמי ועוד'.
מבחינת הנסיעה, הוולוו שנבחנה (T4) הרגישה חזקה ונמרצת יותר. אך הפג'ו לא נופלת הרבה מאחור, וכוח לא חסר לה.
 
אם נקח בחשבון את הפרשי עלויות הקניה והאחזקה הגבוהיים יותר בוולוו, לא הצלחתי להצדיק את הקפיצה הנ"ל.
לבסוף הכיס ניצח, אולי בשדרוג הבא.

אחרי הרבה סינונים, השבוע נחתם זכרון דברים על 3008 1.6 פרימיום, שנת 21  😊

תתחדש רכב מצוין עם מנוע מוצלח ואבזור טוב. עיצוב חדשני שעוקף את רוב הרכבים בשוק לטעמי 

×
×
  • תוכן חדש...