Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלונות לא עובדים מאזדה 3 קומפורט 2008


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה 3 קומפורט 2008 החלונות ברכב לא עובדים (לא יורדים ולא עולים) אין גם רעש שמנסים לעבוד , למעט החלון של הנהג . 

בדיקות שעשיתי:

אין רעש של גלגלי שיניים שבורות.

בדקתי פיוזים, תקינים.

ניתקתי מצבר.

איפוס של החלונות להחזיק 5 שניות למעלה ו5 שניות למטה לא עבד (ניסיתי בכל ה3 שלא עובדים וגם בנהג שעובד).

עשיתי הצלבה של המנועים עם החלון של הנהג וכולם עבדו.

ממה יכולה לנבוע התקלה ?

תקלות נוספות שיש אם זה קשור :

בעיית מגע בחיווט של הכרית אוויר מתחת לכיסא ליד הנהג .

בעיה בצופר (המנגנון שבהגה , צופר רק בסטייה של ההגה)

מצ"ב סרטון

 

 

  • פיתרון
פורסם

תבדוק שהכפתור שמבטל את חלונות הנוסעים לא לחוץ.

 

מתנצל מראש אם זה מובן מאליו וכבר בדקת את זה, אבל לפעמים אנשים ניגשים לבדיקות שונות ושכוחים את הדברים הבסיסיים. 

 

 

פורסם

תודה!! לא חשבתי לגשת לשם כי החלונות לא עבדו גם מהפיקוד של הנהג . 

פירקתי את כל הדלתות בסוף הבעיה הייתה כפתור לחוץ.

שוב תודה על ההכוונה, זה עובד.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...