Jump to content

אורן מזור

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אורן מזור

  1. תודה , יש suv באזור המחיר הזה שהוא ממולץ ?
  2. היי חברים, מחפש לקנות רכב נוסף, שישמש לראשי בבית . ראיתי ביד 2 אופל מוקה x 2018 ואופל מוקה 2016 , אשמח לביקורות על האופל . כרגע נוסע על מאזדה 3 2008 . היו לי התלבטויות גם עם מאזדה בשנתון מתקדם יותר וביואיק לה קרוס 2012. אם למישהו יש המלצה אחרת אשמח לשמוע. מחפש נוחות ,אמינות ומרווחות. שיהיה רכב ראשי לבית. תודה מראש
  3. יכול להיות שזה לגיבוי ,שאם הזוג של הגידים בסליל בפנים נקרעים אז יהיה זוג גיבוי שבמידת הצורך ייתן את הפקודה לכרית אוויר להפתח? ואצלי זה אחד לכן מיד שראיתי את התקלה אז בהכרח אין כרית אוויר.
  4. שלום, ראיתי שיש שני סוגים של clock spring למאזדה 1. עם חיבור בודד בצבע צהוב. 2. עם שני חיבורים אחד צהוב ואחד כתום . ברכב אצלי יש חיבור אחד של צהוב. מה נותן החיבור הכתום ? ואם הזמנתי בטעות עם חיבור כתום וצהוב ואחבר רק את הצהוב ואשאיר את הכתום באוויר זה בסדר ? תודה מראש לעונים מצ"ב תמונות של שני הסוגים
  5. תודה!! לא חשבתי לגשת לשם כי החלונות לא עבדו גם מהפיקוד של הנהג . פירקתי את כל הדלתות בסוף הבעיה הייתה כפתור לחוץ. שוב תודה על ההכוונה, זה עובד.
  6. מאזדה 3 קומפורט 2008 החלונות ברכב לא עובדים (לא יורדים ולא עולים) אין גם רעש שמנסים לעבוד , למעט החלון של הנהג . בדיקות שעשיתי: אין רעש של גלגלי שיניים שבורות. בדקתי פיוזים, תקינים. ניתקתי מצבר. איפוס של החלונות להחזיק 5 שניות למעלה ו5 שניות למטה לא עבד (ניסיתי בכל ה3 שלא עובדים וגם בנהג שעובד). עשיתי הצלבה של המנועים עם החלון של הנהג וכולם עבדו. ממה יכולה לנבוע התקלה ? תקלות נוספות שיש אם זה קשור : בעיית מגע בחיווט של הכרית אוויר מתחת לכיסא ליד הנהג . בעיה בצופר (המנגנון שבהגה , צופר רק בסטייה של ההגה) מצ"ב סרטון חלונות לא עובדים.mp4
×
×
  • תוכן חדש...