Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה בלי הפקק של המיכל עיבוי


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

באמצע נסיעה אני רואה שקצת יוצא עשן מהמכסה מנוע  פתחתי מכסה מנוע ואני רואה שאין את הפקק של המיכל המים (מיכל עיבוי) וכל המים התאדו מילאתי מים (שתה 2 ליטר) והתמלאה עד הסוף, סגרתי אותו אם נילון עבה קשור ונסעתי לבית (15 קילומטר) השאלה היא 1.אם יכול להיות שנגרם נזק למנוע? (לא נדלקה נורה של חום מנוע ומד חום מנוע אין לי באוטו, האוטו נסע אח"כ מצוין) 2.האם אני יכול לנסוע ככה לקנות את הפקק (לנסוע 15 קילומטר) או שעדיף לא לנסוע ככה אלא להזמין את הפקק לבית?
הפעם האחרונה שפתחתי את הפקק הזה לבדוק מים היה לפני 4 יום (כנראה שכחתי את הפקק _מה שלא נראה לי או שאולי מישהו גנב לי?) והמיכל היה מלא ומאז נסעתי בערך 40 קילומטר במצטבר.
הרכב הוא שברולט ספארק 2012 מנוע 1.2

 

עריכה אחרונה על ידי רק ידני
פורסם

לא ליסוע ככה בשום אופן.

לפי מה שאתה מתאר, כנראה לא נגרם נזק . בדיקה במוסך יכלה לתת לך שקט נפשי.

את המיכל לא ממלאים עד הסוף, אלא לפי קו סימון, בערך באמצע, בין קו סימון המינימום למקסימום.

צריך קצת אויר, מעל קו המים.

האויר מתפקד כסוג של "בולם זעזועים" של מערכת הקירור.

  • פיתרון
פורסם

מערכת עם מיכל עיבוי ללא פקק ברדיאטור - אסור לנסוע בלי הפקק.

 

 

מערכת עם מיכל עודפים ופקק נוסף ברדיאטור - אסור לנסוע ללא הפקק ברדיאטור, מותר לנסוע ללא הפקק של מיכל עודפים.

 

אם מלאת שני ליטר מים רגילים, תחליף בהזדמנות הראשונה את כל הנוזל במערכת לנוזל קירור יעודי. אסור למלא מים למערכת קירור. המים הורסים את המערכת וגורמים לקורוזיה ואיכול בחלקי הברזל והאלומיניום במערכת קירור ובמנוע. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

 

 

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

מערכת עם מיכל עיבוי ללא פקק ברדיאטור - אסור לנסוע בלי הפקק.

 

 

מערכת עם מיכל עודפים ופקק נוסף ברדיאטור - אסור לנסוע ללא הפקק ברדיאטור, מותר לנסוע ללא הפקק של מיכל עודפים.

 

אם מלאת שני ליטר מים רגילים, תחליף בהזדמנות הראשונה את כל הנוזל במערכת לנוזל קירור יעודי. אסור למלא מים למערכת קירור. המים הורסים את המערכת וגורמים לקורוזיה ואיכול בחלקי הברזל והאלומיניום במערכת קירור ובמנוע. 

הפקק של המיכל עודפים אין לי (לא קוראים לזה מיכל עיבוי?)

מילאתי מים אדומים.

פורסם (נערך)

מילאת נוזל קירור, לא "מים אדומים" (אני מקווה).

האם יש לרדיאטור שלך (רדיאטור עצמו, לא המיכל פלסטיק בצד) פקק? אם כן והוא סגור - אתה יכול לנסוע

אם לראדיאטור אין פקק מילוי - לא לנסוע.

עריכה אחרונה על ידי yairw

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 10 דקות, yairw כתב:

מילאת נוזל קירור, לא "מים אדומים" (אני מקווה).

האם יש לרדיאטור שלך (רדיאטור עצמו, לא המיכל פלסטיק בצד) פקק? אם כן והוא סגור - אתה יכול לנסוע

אם לראדיאטור אין פקק מילוי - לא לנסוע.

מה הכוונה, יש נוזל קירור שזה-מים אדומים ויש מים ירוקים.

לרדיאטור עצמו ודאי שיש פקק סגור.

האם יש דרך לדעת אם נגרם נזק למנוע?

פורסם

אין ״מים אדומים״. אולי מיץ פטל.

יש נוזלי קירור מסוגים שונים המתאימים לרכבים שונים, צבועים בצבעים שונים. אתה צריך נוזל קירור המומלץ על ידי היצרן לרכב שלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, רק ידני כתב:

מה הכוונה, יש נוזל קירור שזה-מים אדומים ויש מים ירוקים. - אתה צריך למלא נוזל קירור המתאים למפרט הייצרן. אם אתה לא יודע איזה נוזל קירור למלא קנה מיכל של נוזל קירור מקורי במחסן של המוסך המרכזי.

לרדיאטור עצמו ודאי שיש פקק סגור.

האם יש דרך לדעת אם נגרם נזק למנוע?

 

תבדוק את עצמך. לדעתי ברכבך לא קיים פקק לרדיאטור אלא רק על מיכל העיבוי.

 

1. אם נגרם נזק למנוע כתוצאה מנסיעה עם מחסור בנוזל קירור לדעתי לא.

2. אתה יכול לבדוק האם מים התערבבו עם נוזל הקירור כתוצאה מפריצת אטם ראש מנוע בצורה פשוטה.

בדוק את פקק מילוי שמן מנוע האם קיים עליו קצף כמו טחינה.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, רק ידני כתב:

מה הכוונה, יש נוזל קירור שזה-מים אדומים ויש מים ירוקים.

לרדיאטור עצמו ודאי שיש פקק סגור.

השימוש במילה "מים" בכדי לתאר נוזל קירור ייעודי - לא במקום ומטעה, זה נוזל קירור - תקרא לו נוזל קירור, כך יבינו ישר על מה אתה מדבר.

אם לקחת סירופ פטל והוספת למים - זה "מים אדומים".

בצורה שבחרת לנסח את זה שיש לרדיאטור שלך פקק - אני חושש שלא בדקת ואתה רק משער, אצלי באוטו אין פקק לרדיאטור, גם ברכב שלפני וגם ברכב שלפניו, כך שזה לא כל כך וודאי אם אתה לא שם ובודק

עריכה אחרונה על ידי yairw

כבר חתמתי...

פורסם
לפני כשעה, yairw כתב:

השימוש במילה "מים" בכדי לתאר נוזל קירור ייעודי - לא במקום ומטעה, זה נוזל קירור - תקרא לו נוזל קירור, כך יבינו ישר על מה אתה מדבר.

אם לקחת סירופ פטל והוספת למים - זה "מים אדומים".

בצורה שבחרת לנסח את זה שיש לרדיאטור שלך פקק - אני חושש שלא בדקת ואתה רק משער, אצלי באוטו אין פקק לרדיאטור, גם ברכב שלפני וגם ברכב שלפניו, כך שזה לא כל כך וודאי אם אתה לא שם ובודק

תודה על ההכונה.

בדקתי עכשיו ויש לי פקק לרדיאטור.

פתחתי את הפקק של שמן מנוע והוא נקי.

במיכל של נוזל קירור נשאר רק קצת, אתמול מילאתי אותו וסגרתי עם ניילון קשור בחוט ברזל, השאלה היא אם המים יתאדו בגלל שאין את הפקק או בגלל שהדלקתי את המנוע הוא שתה את המים?

תודה ענקית לכל העוזרים, אין עליכם בעולם, שבת שלום

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 21 שעות, yairw כתב:

מילאת נוזל קירור, לא "מים אדומים"

אחרי ההודעה הזו, כל יתר ה 'אין מים אדומים' זו התנשאות מיותרת, כשכולנו הבנו בדיוק למה התכוון פות"ש

 

לפני 20 שעות, sperial כתב:

אין ״מים אדומים״. אולי מיץ פטל.

 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

המטרה הבלעדית שלי פה בנושא היא לעזור, אפשר להתווכח על הדרך, אין לי שום כוונה להתנשאות על אף אחד ולא זכור לי שעשיתי זאת אי פעם, אם פותח השירשור נפגע מצורת הכתיבה שלי, הוא מוזמן להודיע לי על כך ואתנצל

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

×
×
  • תוכן חדש...