Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה בלי הפקק של המיכל עיבוי


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו בפורום מאוד מגוון, עם גולשים שיש להם ידע עצום, ומאידך גולשים חדשים שרק נכנסים לשאול שאלה תמימה, ואז עונים להם 'מיץ פטל'.

אם פות"ש וגולשים כמוהו לא ירגישו בנוח לשאול שאלות תם, להתייעץ, ולקבל מידע מקצועי מדויק, אז איפה ישאלו? בפייסבוק? אצל 'אחד שיודע'? 

וברור לי שכולנו שרובנו כאן כדי לעזור.  

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

 

@רק ידני

How to Add Coolant to the Coolant Surge Tank

לפי צילומי המנוע אין פקק ברדיאטור.  ללא פקק במיכל העיבוי נוזל הקירור יתאדה מהר יותר מאשר במערכת סגורה.

אם חסרים מים(2ליטר) במערכת הקירור יתכן ולא תתקבל התרעה על חום מנוע.

א. אסור לנסוע עם האוטו במצב זה.

ב. רכוש נוזל קירור  ופקק מתאימים.

ג. השלם את הכמות החסרה לפי ההוראות בקישור למעלה.

ד. עשה נסיעת מבחן קצרה, השלם נוזל חסר.

ה. עקוב אחר רמת הנוזל, נעצרה הירידה ?   יש לך מזל לא נגרם כל נזק.

  • מעניין 1

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 9 שעות, רוןS כתב:

 

@רק ידני

How to Add Coolant to the Coolant Surge Tank

לפי צילומי המנוע אין פקק ברדיאטור.  ללא פקק במיכל העיבוי נוזל הקירור יתאדה מהר יותר מאשר במערכת סגורה.

אם חסרים מים(2ליטר) במערכת הקירור יתכן ולא תתקבל התרעה על חום מנוע.

א. אסור לנסוע עם האוטו במצב זה.

ב. רכוש נוזל קירור  ופקק מתאימים.

ג. השלם את הכמות החסרה לפי ההוראות בקישור למעלה.

ד. עשה נסיעת מבחן קצרה, השלם נוזל חסר.

ה. עקוב אחר רמת הנוזל, נעצרה הירידה ?   יש לך מזל לא נגרם כל נזק.

צודק אחי טעות שלי, בבדיקה נוספת באוטו ראיתי שאין פקק ברדיאטור, במצב כזה לא לנסוע אפילו 10 קילומטר לחנות חלפים? (אני ימלא מים ויסגור את המכסה בניילון אטום)

פורסם

"רק ידני", אתה משחק באש. (מהמר על האוטו שלך).

קיבלת עצות טובות מאנשים שמבינים, חבל להוסיף סתם עוד מילים.

אני מבין שזה סוג של השפלה בשבילך ליסוע בתחבורה ציבורית, אבל אולי בכל זאת הפעם, לטובת המשך החיים של האוטו שלך ?

נשמח להתעדכן.

פורסם
לפני 12 שעות, discoTD5 כתב:
בתאריך 24.11.2023 בשעה 11:57, yairw כתב:

מילאת נוזל קירור, לא "מים אדומים"

אחרי ההודעה הזו, כל יתר ה 'אין מים אדומים' זו התנשאות מיותרת, כשכולנו הבנו בדיוק למה התכוון פות"ש

 

כל מה שבא אחרי הציטוט הזה זה - "(אני מקווה)" והתייחסות לרדיאטור, לא רואה כל פסול בזה או משהו שיפחיד מגיב חדש.

הפעם השנייה הייתה תשובה לשאלה שלו והיא מצוטטת בתשובה שלי, וגם בה התייחסות לרדיאטור (דוחף לבדיקה חוזרת) שהתגלתה כנכונה בסוף

כבר חתמתי...

פורסם
לפני שעתיים, רק ידני כתב:

צודק אחי טעות שלי, בבדיקה נוספת באוטו ראיתי שאין פקק ברדיאטור, במצב כזה לא לנסוע אפילו 10 קילומטר לחנות חלפים? (אני ימלא מים ויסגור את המכסה בניילון אטום)

לרוב חנות חלפים רצינית שמכבדת את עצמה עושה משלוחי חלפים למוסכים ואפילו לאנשים פרטיים, תבדוק עם יש את הפקק בחנות חלפים באיזור מגוריך/עבודתך ובקש מהם שישלחו לך אותו.

×
×
  • תוכן חדש...