Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט לגבי קנייה של סוזוקי קרוסאובר שנת 2014. הרכב נסע פחות מ 12000 בשנה. יד ראשונה. נראה שהבעלים הקפיד על כל הטיפולים. פרט לשריטות ממש בודדות ותאונות פח שתוקנו באופן מקצועי (לא ראיתי שתוקן כלל) הרכב נראה כמו חדש.

רוצה לשמוע עוד דעות לפני שאני נכנס עמוק יותר לתהליך הקנייה (בדיקה של מרכז הסליקה. בדיקת רכב וכו...)

לפני קצת יותר משנה הייתה לבעלים של הרכב תקלה עם הגיר (בערך ב 95000 ק"מ). במקום ללכת לריקול הוא החליף את הגיר עצמאית במוסך מורשה עם גיר מיובא מפירוק. זה ההתלבטות העיקרית שלי. אני לא יודע אם הבעלים עשה את זה במודע או לא (הוא טען שהוא עשה את זה לפני הריקול אבל זה בוודאות לא נכון. אולי הוא לא ידע על הריקול). האם זה סיבה טובה לוותר על הרכב? לבקש הורדה במחיר?

מדובר על הגרסה של ה 118 כ"ס. יש הבדל מהותי בין ה 118 ל 120 פרט לנתון של הכוחות סוס?

 

×
×
  • תוכן חדש...