Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 21 דקות, zaf כתב:

ביצוע יפה ומושקע. 

באגי על בסיסי חיפושית היה משהו אפשר לאמור סידרתי.

 

חברה אמריקאית מקליפורניה Meyers Manx בנתה כ 6000 באגים כאלה לא כולל חיקויים רבים, חברה בלגית Apal בנתה כ 5500 יחידות, כולן עם מרכב פיבר כזה עם כמה אפשריות עיצוב.

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 20 דקות, SlowRide כתב:

PXL_20240615_092200117~2.jpg

 

 

האם הפורד יובא כאספנות או שהיא ישראלית מקורית ? נראית שיגעון. צבע יפייפה.

מישהו מכיר? 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 16 דקות, שביט כתב:

 

האם הפורד יובא כאספנות או שהיא ישראלית מקורית ? נראית שיגעון. צבע יפייפה.

מישהו מכיר? 

מהמעט שאפשר לראות מהלוחית - ישראלית.

כאלה מרשימות אותי במיוחד.

 

  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעתיים, שביט כתב:

 

האם הפורד יובא כאספנות או שהיא ישראלית מקורית ? נראית שיגעון. צבע יפייפה.

מישהו מכיר? 

נראה שזה ישראלי עם סיומת 84.

מבפנים היא נראית ממש חדשה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Fazer כתב:

הייתי מוריד את "ככל הנראה" - זו חיפושית :-) 

 

כן ולא.

ז"א שהבאגי הזה נולד כבאגי שהורכב בסדנאות, כמו שבוקי כתב, ולא חיפושית ש"מישהו" הפך אותה בארץ לבאגי. 

 

מן הסתם, הוא מבוסס על הרצפה והתצורה של חיפושית (מכאן גם השם באג 😃)

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 7 דקות, cohen motor 377 כתב:

לינקולן MKX

20240617_1456301.thumb.jpg.3f0da97eacf57a8c6b107abb524902d0.jpg

או פורד אדג' למי שרוצה

איפה נעלמו כל האדג׳ דור ראשון לפני המתיחת פנים?

  • מעניין 1

--------------------

מינימום גודל מקסימום הנאה

ראלי 16v

פורסם
לפני שעה, aharondahari כתב:

איפה נעלמו כל האדג׳ דור ראשון לפני המתיחת פנים?

 

נעלמו כמו הפורד מונדיאו מהדור האחרון ששווק בארץ.

תוצאה של תחזוקה יקרה ומחירון נמוך.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 15.6.2024 בשעה 20:56, שביט כתב:

 

כן ולא.

ז"א שהבאגי הזה נולד כבאגי שהורכב בסדנאות, כמו שבוקי כתב, ולא חיפושית ש"מישהו" הפך אותה בארץ לבאגי. 

 

מן הסתם, הוא מבוסס על הרצפה והתצורה של חיפושית (מכאן גם השם באג 😃)

לרכב יש לוחית רישוי ישראלית , אספנות. מה שמרמז שהמקור שלו זו שילדה ישראלית ( מספר רישוי משוייך למספר שילדה) כשרה שהבודי הוסר ממנה ועליה נבנה הבאג הזה.

מה שמסקרן יותר זו איכות הבניה הממש גבוהה. לא סתם אמבטיה מפיברגלס עם חלקים bolted on.  הפנסים האחוריים סטייל קורבט שקועים. הקשת מעל הנהג זה לא צינור מוברג אלא ממש קורה B יפה,  וכמובן המנוע הבנוי, ובמיוחד הסעפת יציאה המרשימה. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני כשעה, zaf כתב:

לרכב יש לוחית רישוי ישראלית , אספנות. מה שמרמז שהמקור שלו זו שילדה ישראלית ( מספר רישוי משוייך למספר שילדה) כשרה שהבודי הוסר ממנה ועליה נבנה הבאג הזה.

מה שמסקרן יותר זו איכות הבניה הממש גבוהה. לא סתם אמבטיה מפיברגלס עם חלקים bolted on.  הפנסים האחוריים סטייל קורבט שקועים. הקשת מעל הנהג זה לא צינור מוברג אלא ממש קורה B יפה,  וכמובן המנוע הבנוי, ובמיוחד הסעפת יציאה המרשימה. 

כמו שכתבתי כמה הודעות מעל, יש בארץ כמה באגי חיפושית עם רישוי, אלו באגים שנבנו בסדנאות בחו"ל. זה היה משהו די סדרתי אז. הבאתי שמות של שתי סדנאות שבנו כל אחד אלפי יחידות במספר אפשרויות עיצוב. 

 

ברישון זה מופוע "פולקסווגן גרמני" ו"מרכב פתוח".

 

לדעתי אין הבדל ברישיון בין באגי לבין חיפושית קבריאולט. 

 

לא מדבור ברכב שנבנה בארץ על בסיס חיפושית. מערכת פליטה יחודית אולי כן הוסיפו בארץ.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

 

 

פורסם

כלאמר הרכב הגיע ארצה בשנות ה 70 (רישוי 6 ספרות) כבר בנוי ברמה כזו כבאגי?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...