Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נקרעה לי הגומיה הפנימית של הצירייה  ואני צריך להחליף אותה, רציתי לשאול
א.מה המחיר הסביר לעבודה הזאת, קיבלתי הצעת מחיר של 400 שקל.
ב.  המכונאי שלי אומר שעדיף גומיה אלסטית שנמתחת ללא צורך בפירוק הפעמון כי כשמוצאים את הפעמון הוא לא תמיד חוזר כמו שצריך אבל היא פחות עמידה ,
האם עדיף גומיה רגילה עם פירוק הפעמון או אלסטית ללא פירוק.
ג. איפה כדאי לקנות גומיה איכותית (דיברתי עם משה חלפים והוא אומר שיש לו סוג אחד  ב 40 שקלים והוא לא שמע עליה תלונות על חוסר עמידות)
ד. כמה עולה ואיפה אפשר לקנות גומיה מקורית והאם שווה להשקיע בכך

ה. האם אפשר להזמין מחו"ל (האם זה דחוף הטיפול או אפשר לדחות אותו עד שזה יגיע) אם כן איפה אפשר להזמין ואיך אפשר לדעת את המידה המדוייקת

מס' שלדה  JMZCWA9F7

 תודה מראש לעונים

20230815_082458.jpg

20230815_082529.jpg

פורסם

זה מקרה שעלות העבודה תהייה גבוהה מעלות החלק.

לעניות דעתי - רק חלק מקורי שמתאים לרכבך בלי קומבינות של מתיחות והתאמות (אא"כ ככה זה ברכבך במקור).

צריך לטפל בהקדם (הנ"ל אינו עובר מבחן רישוי שנתי, וכן סכנה של חדירת לכלוך ויציאת הגריז המסכך מהחלק).

alfa 156 2.5.

פורסם

בעיה אחרי החלפת נוזל קרור.

החלפתי היום את הגומיה של הצירייה מתברר שבמאזדה לא צריך לפרק את כל הצירייה רק חצי בערך

חוץ מזה החליפו לי את הנוזל קרור ל zerex asian ירוק  במקום ה  f22 המקורי של מאזדה

וכן החלפת נוזל בלמים dot 4 bosh כולל ניקוז מכל הגלגלים.

למכונאי נשפך נוזל קרור על כל האזור של העבודה (הוא עבד ללא משפך) ואז הוא שטף שם את כל האזור

ומאז הסלד במהירות 70+ קמ"ש לא יציב בכלל

יש נפילות של בערך 1000 סלד כל דקה או פחות ( מ 2500+ ל 2000)

זה לא מורגש בכלל במהירות עד 60 קמש

יש למישהו רעיון מה יכול להיות הבעיה

בסרק הסלד יציב על 750 ועם מזגן על 900

 

פתחתי את זה בנושא חדש

אשמח לתגובות

×
×
  • תוכן חדש...