Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, רכשתי לפני מספר שנים טבעת יהלומים מעסק בבורסה ברמת גן

מאז הם לא מפסיקים להטריד אותי ללא הפסקה בשיחות של להציע לי מבצעים כול פעם מחדש.

ביקשתי מהם לא פעם אחת ולא פעמיים שיפסיקו כי אם ארצה לרכוש אני אכנס לאתר או אגיע למקום לרכישה ולא עזר.

זה חוזר כול פעם מחדש. היום נמאס לי ביקשתי במפורש בכתב שיסירו אותי מרשימת התפוצה או מה שלא יהיה כדי שלא יתקשרו אלי יותר.

לא עזר שום דבר אני מרגיש כאילו לא מעניין אותם בכלל מה עושים עם דבר כזה? "המנהל" שביקשתי לדבר איתו ניתק לי בפרצוף לאחר שיחה קצרה שלא היה לו נאה לשמוע שזה מטריד אותי על בסיס קבוע. אשמח לעזרה

תודה

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
לפני 8 דקות, tinoki כתב:

ניתוק בלי מילה אחת. תמיד

 

הבעיה שהם עושים לי כול פעם ממספר אחר וזה מטריד פתאום באמצע פגישות עבודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

תתחיל להתשר אליהם בחזרה כל חצי שעה לוודא שהסירו אותך.

עשיתי את זה לקרציה אחת ואחרי 4 שעות הוא התחנן שאפסיק.

  • אהבתי 2
  • מצחיק 5
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 16 דקות, Night Driver כתב:

תתחיל להתשר אליהם בחזרה כל חצי שעה לוודא שהסירו אותך.

עשיתי את זה לקרציה אחת ואחרי 4 שעות הוא התחנן שאפסיק.

 

אתה יודע מה קרה? כול הזמן שחוזר למספר הוא תפוס.

התקשרתי לחנות עונה לי מוכרת שמשחקת אותה כאילו היא לא מכירה אף אחד והיא חדשה בעסק.

שלחתי לבסוף מייל לפני חצי שעה שמאיים על תביעה ופתאום קיבלתי מהם מייל הרגע שהם הסירו אותי מהרשימה לא סומך על זה ב100 אחוז אבל מקווה שהפעם זה יעזור משהו.

  • רעיון טוב! 1

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אל תתקשר למספר שהתקשר אליך.  התקשר למספר של החנות!  תפוס אותו עם התלונה שלך לזמן ארוך ככל האפשר.  ואחרי גמר השיחה חזור שוב ושוב ושוב ...

פורסם
לפני 6 דקות, dani666 כתב:

אל תתקשר למספר שהתקשר אליך.  התקשר למספר של החנות!  תפוס אותו עם התלונה שלך לזמן ארוך ככל האפשר.  ואחרי גמר השיחה חזור שוב ושוב ושוב ...

 

התקשרתי לחנות ענתה מוכרת ששיחקה את עצמה שהיא חדשה ולא מכירה את אותו בחור שניתק לי בפרצוף ואמרה שיש הרבה אנשים ורעש בחנות.

בכול אופן כפי שכתבתי למעלה הוא שלח לי מייל שהסירו אותי מהרשימה אני אשמור את המייל במידה ואקבל שיחה חוזרת אגיש תביעה נגד העסק בבית משפט.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אחרי תקופת שקט התחילו שוב השיחות מגיאוחרטוגרפיה. הבעיה היא שהם מריצים אותי במדרגות בשעות הכי גרועות, וב-80% מהמקרים מנתקים 2 שניות לפני שאני עונה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תעד כמה שיחות כאלו ואת הניסיונות שלך להגרע מהתפוצה

 

תכין כתב תביעה מפורט לתביעות קטנות.

 

שלח להם עותק.

 

אם הם ירדו ממך, אחלה. אם יכנסו למו״מ ויציעו פיצוי, בכלל טוב.

אם לא, לך להוציא את הג׳ובות בבית משפט.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

השנקל שלי:

א. לחסום את כל המספרים שהתקשרו אליך בנייד שלך, אחד אחרי השני.

ב. לשלוח להם פקסים למספרים האלה (ולתכנת את הנודניק של מכשיר הפקס למקסימום נסיונות). האמן לי, אינך יודע מה זו הטרדה מהענתיקות האילו.

ג. לענות לשיחה ולומר שהשיחה מוקלטת ושזו פעם אחרונה שאתם מתקשרים, לפני הגשת תלונה במשטרה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 20 דקות, חולגי כתב:

. האמן לי, אינך יודע מה זו הטרדה מהענתיקות האילו

מה ענתיקות?

רק לפני חודש קניתי אחד חדש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, dani666 כתב:

על מה בדיוק תתבע אותו?

 

לפני שעתיים, ArikB כתב:

 

כדאי גם לקרוא.  וכתוב :

"האיסור חל על משלוח דברי פרסומת באחד מאמצעי התקשורת הבאים בלבד: פקס, SMS, הודעת דואר אלקטרוני או מערכת חיוג אוטומטי."

 

לצערנו, שיחות טלפון מבני אנוש אינן כלולות באיסור זה.

×
×
  • תוכן חדש...