Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אשמח לעזרתכם בבחירת צמיגים חדשים לרכב סיאט איביזה 2018.

 

אני מחפש צמיגים איכותיים ועמידים, לנסיעה רגילה יום יומית עם אחיזה טובה על הכביש. אשמח להמלצתכם. לא מחפש משהו יקר מידי ולא מעוניין במותג סיני.

 

מידות הצמיג:

 215/45/17

91W


אם אפשר להמליץ גם על מקום לרכישה 

 תודה רבה על העזרה!

פורסם
לפני 4 שעות, nissan1211 כתב:

falken ze310 ecorun , מישלן פריימסי 4+ , קונטיננטל פרימיום קונטאקט 6 .

כל צמגייה עם ביקורות טובות או מקום כמו טייר דיל 

תודה רבה.

אני רואה שיש הבדל במחיר בין המישלן לקונטיננטל האם שווה להשקיע ולקנות כבר את המשלין? האם  ההבדל בינהם משמעותי?

פורסם

המשליין פרמסי 4 מעולים. לדעתי. 

 

לא מכיר את הקונטי , לא יכול להשוות. 

 

צמגיה , אני אוהב לעבוד עם צמיגי מוריס בתחנת דלק בבית עובד. 

בין הבודדים שאני מכיר שמנפחים את הצמיג לפי הלחץ הנכון שמופיע על הדלת ולא סתם כל צמיג בלחץ מקרי שונה 

 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני 26 דקות, ryNo כתב:

תודה רבה.

אני רואה שיש הבדל במחיר בין המישלן לקונטיננטל האם שווה להשקיע ולקנות כבר את המשלין? האם  ההבדל בינהם משמעותי?

לדעתי אין הצדקה, קונטיננטל מצוינים ומחזיקים הרבה שנים עם דירוגי בלימה, אחיזה וצריכת דלק טובים. לך על מה שזול יותר

×
×
  • תוכן חדש...