Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדשו!

+1 על הצבע. בארץ אם אתה רוצה רכב חדש שהוא לא עם אחד מ50 גוונים של אפור, תצטרך "הזמנה מיוחדת" ותוספת של כמה חודשי המתנה.

 

 

  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

ראיתי שכתבת ארבע שנות אחריות ושירות ולא הבנתי מתי צ'מפיון הוסיפו את האופציה עד שהבנתי שלא מדובר על ארץ הקודש.. תתחדש ותהנה, אין ספק שמדובר ברכב מהטופ!

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תתחדש. שתסע בו רק לדברים טובים ומשמחים בעזרת ה'.

רכב יפה ממש, איך שראיתי את הצבע נדלקתי, מגניב לאללה.

תהנה בלי סוף, ושבעזרת ה' יביא לך הרבה שמחה בחיים ושמחת חיים.

ברכות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 20 שעות, borsood כתב:

תתחדשו!

+1 על הצבע. בארץ אם אתה רוצה רכב חדש שהוא לא עם אחד מ50 גוונים של אפור, תצטרך "הזמנה מיוחדת" ותוספת של כמה חודשי המתנה.

 

 

 

פה זה גם הזמנה מיוחדת, אבל זה קצת שונה כי כל רכב הוא בגדול ״הזמנה מיוחדת״. זה יכול להיות רכב שהוזמן על ידי הדילר עם אופציות שהוא בחר ואתה קונה אותו (עשינו את זה עם הרכב הקודם, כי היינו צריכים רכב במהירות) או הזמנה שלך עם האופציות שאתה רוצה. זה בד״כ יקח 3 חודשים, אבל עכשיו עם כל השרשראות הספקה וכ״ו לוקח יותר זמן. לנו לקח כ-4.5 חודשים. 

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

אגב באמת, אין קונוטציות עם המילה שקודה?

איך הוגים את זה אצלכם?


סקודה, עם ס׳. ככה לפחות אומר הסוכן ומקומיים אחרים שאני שמעתי

פורסם (נערך)
בתאריך 30.7.2023 בשעה 11:21, garicho כתב:

 

הסיבה לצבע זה אשתי. הרכב הקודם היה אפור. היא לא הייתה מוכנה לרכב אפור/לבן/שחור - אמרה שאנחנו חיים גם ככה במדינה שהיא אפורה חצי שנה, והרכב האפור היה מכניס אותה לדכאון.

 

תמונות פנימות אין עדיין. אצלם ואעלה בהמשך.

 

אשתך צודקת

ישראלים נוהגים אפור, מתלבשים אפור וגם הבתים אפורים...

 

ריפודים בהירים זה יפה וגם פרקטי מבחינת התחממות, אבל צריך לשמור עליהם יותר

עריכה אחרונה על ידי falou

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 36 דקות, falou כתב:

ריפודים בהירים זה יפה וגם פרקטי מבחינת התחממות, אבל צריך לשמור עליהם יותר

אתה צודק כשמדובר בריפודי בד (איכותיים ככל שיהיו).

בריפודי עור (או דמוי עור סינטטי), מניסיון שלי, אין הבדל משמעותי בין שחור לבהיר, כל עוד לא מטנפים אותם לגמרי (וטינופת רואים מצוין גם על שחור).

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

פורסם
בתאריך 30.7.2023 בשעה 11:18, tan tan כתב:

תתחדש ותהנה

אני לא כ''כ מתחבר לצבע אבל זה נראה מדהיםם

יש תמונות מתוך הרכב?

הצבע הזה מטמטם!!! לדעתי הרכב פצצה.

תהנה ותתחדש.

פורסם
לפני 21 שעות, אוריס 2015 כתב:

אצלנו אומרים : סקודיאק...

בחלק מהפעמים שאבא שלי מסתלבט עלי ועל אחי הקטנים שאנחנו חולים על רכבים, זה היה כשיצא הרכב הזה,

והוא שמע אותנו מדברים עליו סקודה קודיאק וזה', ואז הוא אמר כזה "מה, איזה רכב? מה השם שלו, סקודיאק?"

ואז אמצנו את השם הזה בגללו, ולאחר שבועיים הייתה כתבה עליו במגזין אוטו והם קראו לו גם סקודיאק.

×
×
  • תוכן חדש...