Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לרכב מנהלים נוח ואמין


דץ
שימו לב! השרשור הזה בן 298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים,

אשמח לדעתכם למשהו נוח ומרווח באזור 70-80 אלף ש"ח,

חשבתי על אופטימה , אבל משיטוט שלי לא ראיתי מגוון במחיר הנ"ל,

אלא ממונית עם איזה 200K'

מצד שני יש מאליבו 2108 ואפי' 19 ממש יפות 

במחירים ממש זולים,

מה יש במאליבו שהוא כ"כ זול?

הוא באמת לא שווה אחרי 4 שנים?

או שזה סתם ירידת ערך מהירה?!

מה אתם אומרים?

אשמח לדעתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאליבו לא רעה בכלל, עדיף 2018 ומעלה אם כבר אתה שוקל אותה, ורק אחת שטופלה היטב כי אלה רכבים שרגישים מאוד להזנחה. האפשרות השנייה היא ללכת על רכב מנהלים יותר ישן כמו מאזדה 6, קאמרי, ואפילו שברולט אימפלה שיכולים לתת לך אמינות טובה יותר בלי מנוע טורבו למרות שהשנה יותר נמוכה. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, nissan1211 כתב:

המאליבו לא רעה בכלל, עדיף 2018 ומעלה אם כבר אתה שוקל אותה, ורק אחת שטופלה היטב כי אלה רכבים שרגישים מאוד להזנחה. האפשרות השנייה היא ללכת על רכב מנהלים יותר ישן כמו מאזדה 6, קאמרי, ואפילו שברולט אימפלה שיכולים לתת לך אמינות טובה יותר בלי מנוע טורבו למרות שהשנה יותר נמוכה. 

תודה,

לגבי המאליבו,

 כמה קילומטרים היא עוד שווה משהו?

לגבי הטיפול ברכב, דו"ח בלקר יכול לספק תשובה אמינה?

ועכשיו לפאנץ',

למה היא כ"כ זולה בהפרש ניכר מהמתחרות,

בגלל עלות הדלק? (די נסבל)

או שמא בגלל עלויות תחזוקה מפתיעות?

(מה ההבדל מהברידי שייתכן בעיות מנוע?)

תודה רבה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, דץ כתב:

תודה,

לגבי המאליבו,

 כמה קילומטרים היא עוד שווה משהו?

לגבי הטיפול ברכב, דו"ח בלקר יכול לספק תשובה אמינה?

ועכשיו לפאנץ',

למה היא כ"כ זולה בהפרש ניכר מהמתחרות,

בגלל עלות הדלק? (די נסבל)

או שמא בגלל עלויות תחזוקה מפתיעות?

(מה ההבדל מהברידי שייתכן בעיות מנוע?)

תודה רבה.

 

למרות שקמ זה לא תמיד מעיד על האמינות של הרכב, הייתי ממליץ לך לחפש אחת שמורה עם ממוצע של 15 אלף בשנה ומטה , תלוי בתוואי נסיעה (אם נסע בעיקר בין עירוני אז אפשר גם יותר) 

דוח בלקר לא מספק תמיד היסטוריית טיפולים, אתה צריך לבקש מהבעלים תיעוד או קבלות של הטיפולים, עדיף במורשה אבל לא מחייב, ולראות שטיפלו בראש ובראשונה בזמן לפי הוראות היצרן ולא דילגו על טיפולים, ולראות שטיפלו עם שמן באיכות גבוהה שצריך והחלקים שצריך ולא באיכות נמוכה כדי לחסוך. 

את המידע הביטוחי שנותנים לך בדוח בלקר רצוי וצריך להוציא באתר הסליקה של חברות הביטוח ב12 שח ולחסוך את עלות הדוח היקרה. 

אתה יכול להשתמש בדוח רכב משומש של אתר קארזון או באתר משומשת ולמצוא לפי מספר רכב מידע על הטסט , הבעלים הקודמים והקמ שהאוטו עבר. 

 

למה היא זולה ? מכמה סיבות 

סגמנט המנהלים בישראל הלך ונחלש בשנים האחרונות, אנשים מעדיפים גיפונים ומשפחתיות והישראלים לא קונים רכבי מנהלים כמו בעבר, בגלל זה לא רק שעולים פחות רכבים כאלה על הכביש ואין ביקוש גדול, גם יש רכבים כמו הפאסאט שפשוט הפסיקו לשווק אותם אז כשאין ביקוש המחיר יורד גם אם הרכבים עצמם מצוינים.

לעינין המאליבו - שברולט הוא מותג שמאוד לא נחשב בעיני השוק הישראלי, אנשים רואים אותו כלא אמין, בלי שוק ולא זול, בעיקר גם בגלל רכבים כמו שברולט קרוז שעשו בעיות והוציאו שם רע למותג (בדיוק כמו פורד פוקוס ובעיות הגיר שלו) 

לכן מצליחים בעיקר הספארק פה בארץ ואנשים לא באמת קונים הרבה את הדגמים האחרים. 

המאליבו ספציפית גם לפי הבנתי בשנים המוקדמות שלה היה לה בכל העולם לחלק מהרוכשים כמה בעיות במנוע שנפתרו אחרי 2018 על ידי Gm 

אבל בסהכ היא לא בעייתית, המנוע טורבו פחות אמין בטווח הארוך של שנים רבות ממנועים גדולים בלי טורבו כמו של האימפלה או של המאליבו מהדור הישן בטווח הארוך, אבל ככה אתה מקבל גם צריכת דלק לא רעה של 1-12 בערך לרכב גדול. 

התחזוקה במוסך היבואן יקרה, במוסך פרטי התחזוקה לא רעה גם אם קצת יקרה יותר משל יפניות או קוריאניות.

 

לדעתי הרכב הזה טוב למי שלא מעניין אותו אמינות מופתית לאורך שנים (לא מחייב, המאליבו יכולה להיות אמינה) ורוצה לקבל פינוק מבחינת אבזור, איכות חומרים ונסיעה טובה . 

המאליבו במקור הייתה רכב עם מנועי 2.4 ו3.5 בלי טורבו, אמריקאיים קלאסיים שאוכלים דלק וחזקים, שברולט העבירה את המאליבו למנוע טורבו קטן כדי לחסוך בדלק וזיהום אוויר, על חשבון אמינות ארוכת טווח וכוח.

האימפלה נשארה עם מנוע 3.6 v6 אמריקאי אמין וטוב ולכן גם ההמלצה שלי לבחון קנייה של אחת כזו לצד המאליבו. המאזדה 6 תציע לך יותר אמינות עם אבזור טוב לעומת השברולטים אבל גם יש שייראו אותה כפחות מפנקת . 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, nissan1211 כתב:

למרות שקמ זה לא תמיד מעיד על האמינות של הרכב, הייתי ממליץ לך לחפש אחת שמורה עם ממוצע של 15 אלף בשנה ומטה , תלוי בתוואי נסיעה (אם נסע בעיקר בין עירוני אז אפשר גם יותר) 

דוח בלקר לא מספק תמיד היסטוריית טיפולים, אתה צריך לבקש מהבעלים תיעוד או קבלות של הטיפולים, עדיף במורשה אבל לא מחייב, ולראות שטיפלו בראש ובראשונה בזמן לפי הוראות היצרן ולא דילגו על טיפולים, ולראות שטיפלו עם שמן באיכות גבוהה שצריך והחלקים שצריך ולא באיכות נמוכה כדי לחסוך. 

את המידע הביטוחי שנותנים לך בדוח בלקר רצוי וצריך להוציא באתר הסליקה של חברות הביטוח ב12 שח ולחסוך את עלות הדוח היקרה. 

אתה יכול להשתמש בדוח רכב משומש של אתר קארזון או באתר משומשת ולמצוא לפי מספר רכב מידע על הטסט , הבעלים הקודמים והקמ שהאוטו עבר. 

 

למה היא זולה ? מכמה סיבות 

סגמנט המנהלים בישראל הלך ונחלש בשנים האחרונות, אנשים מעדיפים גיפונים ומשפחתיות והישראלים לא קונים רכבי מנהלים כמו בעבר, בגלל זה לא רק שעולים פחות רכבים כאלה על הכביש ואין ביקוש גדול, גם יש רכבים כמו הפאסאט שפשוט הפסיקו לשווק אותם אז כשאין ביקוש המחיר יורד גם אם הרכבים עצמם מצוינים.

לעינין המאליבו - שברולט הוא מותג שמאוד לא נחשב בעיני השוק הישראלי, אנשים רואים אותו כלא אמין, בלי שוק ולא זול, בעיקר גם בגלל רכבים כמו שברולט קרוז שעשו בעיות והוציאו שם רע למותג (בדיוק כמו פורד פוקוס ובעיות הגיר שלו) 

לכן מצליחים בעיקר הספארק פה בארץ ואנשים לא באמת קונים הרבה את הדגמים האחרים. 

המאליבו ספציפית גם לפי הבנתי בשנים המוקדמות שלה היה לה בכל העולם לחלק מהרוכשים כמה בעיות במנוע שנפתרו אחרי 2018 על ידי Gm 

אבל בסהכ היא לא בעייתית, המנוע טורבו פחות אמין בטווח הארוך של שנים רבות ממנועים גדולים בלי טורבו כמו של האימפלה או של המאליבו מהדור הישן בטווח הארוך, אבל ככה אתה מקבל גם צריכת דלק לא רעה של 1-12 בערך לרכב גדול. 

התחזוקה במוסך היבואן יקרה, במוסך פרטי התחזוקה לא רעה גם אם קצת יקרה יותר משל יפניות או קוריאניות.

 

לדעתי הרכב הזה טוב למי שלא מעניין אותו אמינות מופתית לאורך שנים (לא מחייב, המאליבו יכולה להיות אמינה) ורוצה לקבל פינוק מבחינת אבזור, איכות חומרים ונסיעה טובה . 

המאליבו במקור הייתה רכב עם מנועי 2.4 ו3.5 בלי טורבו, אמריקאיים קלאסיים שאוכלים דלק וחזקים, שברולט העבירה את המאליבו למנוע טורבו קטן כדי לחסוך בדלק וזיהום אוויר, על חשבון אמינות ארוכת טווח וכוח.

האימפלה נשארה עם מנוע 3.6 v6 אמריקאי אמין וטוב ולכן גם ההמלצה שלי לבחון קנייה של אחת כזו לצד המאליבו. המאזדה 6 תציע לך יותר אמינות עם אבזור טוב לעומת השברולטים אבל גם יש שייראו אותה כפחות מפנקת . 

ווואו!

תודה רבה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...