Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכולם, חייבת לציין שאני לא מבינה במכוניות, סטודנטית באונ חיפה אבל מתלבטת איזה רכב לקנות. כבר שאלתי כאן אם עדיף הטיוטה יאריס או הסוזוקי סוויפט אבל דווקא מעניין אותי לדעת מזווית אחרת. האם אתם חושבים שנניח עוד חמש או עשר שנים כל המכוניות יהיו חשמליות או היברדיות ואז מכוניות בנזין בעצם לא יהיה להם שוק בכלל, הם לא ימכרו? תודה 

פורסם (נערך)

ברוכה הבאה,

עוד לא קנית רכב וכבר את חושבת על המכירה ? רכבי בנזין (או ice, מנוע בעירה פנימי) יהיו איתנו עוד הרבה מאד שנים מעבר לטווח ההחזקה שלך את הרכב, שאני מניח שיהיה בין 3-5 שנים מהיום. גם הרכב ההיברידי צורך נוזל מאובנים המכונה בנזין, רק שפחות ממנו מאשר ברכב לא הייברידי.

אתגר החשמל לא נמצא בעולם הרכב אלא בעולם הסוללות. ואלו נמצאות בתהליך פיתוח/התפתחות רציף כבר יותר מעשור. 

דיון מקביל עוסק למשל בעתיד רכבים חשמליים בעלי טווח קצר/סוללה בטכנולוגיה ישנה , מבחינת סחירות עתידית. שם נשאל מה יקרה בהינתן שבעוד טווח זמן 3-5 שנים רכבים חשמליים יציעו טווח כפול מאלו של היום המציעים טווחים עד 350 קילומטר למשל.

 

השאלה שלך אמנם ראויה אבל התשובה לה מאד תלויה בשימוש שלך ברכב ובאופי הנסועה. שימוש עירוני מסיבי מצדיק הפרש מחיר עבור היברידי. בשימוש בין עירוני רב, היתרון פוחת. 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 6 שעות, zaf כתב:

ברוכה הבאה,

עוד לא קנית רכב וכבר את חושבת על המכירה ? רכבי בנזין (או ice, מנוע בעירה פנימי) יהיו איתנו עוד הרבה מאד שנים מעבר לטווח ההחזקה שלך את הרכב, שאני מניח שיהיה בין 3-5 שנים מהיום. גם הרכב ההיברידי צורך נוזל מאובנים המכונה בנזין, רק שפחות ממנו מאשר ברכב לא הייברידי.

אתגר החשמל לא נמצא בעולם הרכב אלא בעולם הסוללות. ואלו נמצאות בתהליך פיתוח/התפתחות רציף כבר יותר מעשור. 

דיון מקביל עוסק למשל בעתיד רכבים חשמליים בעלי טווח קצר/סוללה בטכנולוגיה ישנה , מבחינת סחירות עתידית. שם נשאל מה יקרה בהינתן שבעוד טווח זמן 3-5 שנים רכבים חשמליים יציעו טווח כפול מאלו של היום המציעים טווחים עד 350 קילומטר למשל.

 

השאלה שלך אמנם ראויה אבל התשובה לה מאד תלויה בשימוש שלך ברכב ובאופי הנסועה. שימוש עירוני מסיבי מצדיק הפרש מחיר עבור היברידי. בשימוש בין עירוני רב, היתרון פוחת. 

השימוש העירוני שלי, כנראה יהיה רק עירוני לא יהיה מסיבי. 

פורסם

הבנזין לא יעלם, המכירות של החשמליות עולות אך עדיין הרוב הוא בנזין/היברידי.

בנוסף תמיד תהיה דרישה לרכבים זולים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

את יכולה להיות רגועה לטווח של ה 15 שנה הבאות בקלות. 

 

לצורך העניין תראי את נורבגיה, מדינה שהתחילה הרבה לפני כולם את עניין המיאוץ החשמלי ולא רק זה, הממשלה דוחפת באגרסיביות שאין דומה לה באף מקום בעולם לזה שתקני רכב חשמלי ולא בנזין וזה אכן מצליח לה כי שוק רכבי הבנזין החדשים כמעט חוסל שם בשלב הזה. 

 

עם זאת ולמרות זאת יש המון רכבי בנזין שם על הכביש, עדיין הרוב לפי עדות אחי שגר באוסלו ואפשר בקלות גם למכור רכב כזה גם שם. 

 

לראייה, אח שלי מכר את המיצובישי אאוטלנדר זוללת הבנזין שלו באחלה מחיר לאיזה נורבגי אקראי. 

 

וזה במדינה שמתעמרת ברוכשי רכב בנזין, מדינה עם תשתיות לחשמלי פי כמה וכמה יותר מפותחות משלנו. ועדיין גם שם אפשר למכור אז נראה לך שבארץ לא תוכלי לפחות ל 15 שנה הבאות? 

 

אפילו רכבים עם גירים ידניים מצליחים למכור פה בצורה סבבה (יאמר כל אחד שניסה) וזה במדינת האוטומטיות הכי גדולה בעולם אז רכב בנזין?

 

שוב תהיי רגועה מהבחינה הזו השיקול הוא עם אפס רלוונטיות. 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...