Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הRCF הרבה הרבה מעבר לתקציב אלה.

יש לי בעיה אישית(של טעם) עם רכבים ארוכים.

לפני 9 שעות, GTI33 כתב:

ככל שהוא ארוך יותר כך יהיה קל יותר להוציא אותו לדריפט נשלט יותר, דווקא נהדר.

אכן הרבה כוח ומומנט שמאפשרים דריפט ביתר קלות (לאחר התקנת LSD).

 

 

פורסם

ראיתי שהקאדליק cts ברמת גימור פרימיום מגיעה עם דיפ מוגבל החלקה, חוץ מהמראה החא כל כך סקסית דווקא נשמעת אחלה vfm

פורסם

בגדול כן.

היה משהו עם המנועים כשלא הקפידו על שמן מאוד מסוים. לא זוכר בדיוק.

מבחינת גודל היא ארוכה מהאינפיניטי בבערך 20 ס"מ.

יש גם את ה-ATS פרמיום עם דיפ מוגבל. קצרה מהאינפי בבערך 12 ס"מ.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

מבירור שעשיתי לפני כמה שנים על ATS, ישנן בעיות מנועים משמעותיות.

חשבתי בהתחלה שמדובר רק על שנתונים ראשונים, אבל משיחה עם בעלים של אחת לפני חודש/חודשיים, גם אצלו הלך מנוע.

כן אומר שברמת הגימור פרמיום שמגיעה עם LSD, מדובר ב VFM מדהים.

פורסם

חקרתי קצת בפורומים בחול וראיתי שהיה ריקול למנועים משנת 13-14 ושהם רגישים להזנחה אז צריך לטפל בהם בזמן/לפני.

מה שמעניין אותי זה כמה הlsd יחזיק מעמד, כי על זה לא מצאתי מידע(לא חקרתי מספיק)

פורסם

שוב, גם אני כמוך קראתי בפורומים שזה רק 13-14, ולאחרונה דיברתי עם מישהו שהחזיק רכב משנתון מתקדם יותר וגם אצלו הלך המנוע.

זה היה מטריד אותי הרבה יותר מהדיפ.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

השאלה הנשאלת היא ״מה הסיבה שהלך המנוע?״

הרכב ננהג על הקצה? תחזוקה לקויה? או פשוט ברנדומליות?

.2016 2.0 AWD owner here.

Iv loved the car, had it about a yesr. The 8 speed transmission can be an issue but has a TSB so the dealer fixed mine for free, all it needs is better fluid. Iv never had issues with my cue but I know that's a problem people have. Talking to people in the FB groups it seems the people who have engines blow are either heavily modified, (so bad tune or 400+ HP) or using 87 octane fuel. These cars require 91+ to avoid LSPI. The 3.6 is more reliable but I'd never give up my 2.0. this car is a blast to drive around and listen to the turbo sing.”

 

עריכה אחרונה על ידי VromVrom
פורסם

G37 אחלה פתרון, גם דיילי וגם פאן. 

אגב, סדאן / קופה - אותו אורך. 

 

אם תמצא אחת סטוק (לא S) תצטרך משהו בסדר גודל של 15K כדי להביא אותה למצב של דריפטים - VLSD + קולרים לגיר ולמנוע + קוילאוברים (לא חובה). 

 

ישאר לך עודף מ Z במצב לא ידוע. 

עוד פלוס אחד גדול, הביטוח ממש לא יקר. 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

משיטות בפורומים ביול אני מאוד מקנא שיש להם דיילרשיפ שבכזאת קלות לוקחת אחריות על דברים ולא מנסה להתחמק אפילו אם מדובר ברכב משומש.

והg37 נופל בגלל עיצוב/אורך/מיושן.

כי בסופו של דבר זה רכב שיהיה גם בשימוש יום יומי וגם לפאן באזורים נידחים עם צמיגים זולים

×
×
  • תוכן חדש...