Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

https://www.youtube.com/watch?v=_GNrA8PvQwI

 

יש מוצר עם רעיון דומה רק שהוא נטען מראש ומשמש כמטען נייד.

כאשר ימכרו כאלה, זה ינגיש את הרכב החשמלי 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 7 שעות, vadim6385 כתב:

* הכותב לא לוקח אחריות על התוצאה של הנעשה בעקבות ההמלצה. יש לבדוק את החוקיות של גרירה ע"י רכב מנועי אחר, ולקרוא במדריך למשתמש של הרכב הגורר והנגרר, אם הדבר מומלץ טכנית ולא יגרום נזק

 

אסור לגרור רכב חשמלי באופן שהגלגלים המניעים מסתובבים כי זה גורם למנוע החשמלי ליצר זרם, כמו בבלימה רגנטיבית. כמובן שספר הרכב לא עושה שום רושם על רוסים.
 

 

פורסם (נערך)

יש כלל אצבע של ק"ג לכל ק"מ נסיעה (כן זה לא מדויק. אבל בערך)

משמע המזוודה הזאת נראה ששוקלת 15 ק"ג.

כך שלמעשה היא יכולה לתת לך אורך נשימה של עד 15 ק"מ.

אי אפשר לחיות מזה, אבל זה נחמד כמו גריקן בנזין למקרה שתתקע.

 

 

לגרור רכב חשמלי. בהחלט רעיון משעשע כדי להטעין אותו :)

עריכה אחרונה על ידי om2

.

פורסם
לפני שעתיים, מלטבשי כתב:

https://www.youtube.com/watch?v=_GNrA8PvQwI

 

יש מוצר עם רעיון דומה רק שהוא נטען מראש ומשמש כמטען נייד.

כאשר ימכרו כאלה, זה ינגיש את הרכב החשמלי 

 

זה מיותר לחלוטין לסחוב סוללה ענקית רק למקרה שתתקע, בדיוק כמו שזה מיותר לסחוב ג'ריקן בנזין ברכב. כל רכב חשמלי יזהיר את הנהג הרבה לפני שזה קורה.

פורסם
לפני כשעה, eladts כתב:

כל רכב חשמלי יזהיר את הנהג הרבה לפני שזה קורה.

גם רכב בנזין, יש להם מנורה לזה

לפני 5 שעות, WE988244 כתב:

מה רע?

שגם עם פג'רו לא תוכל להטעין רכב חשמלי

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 9 דקות, vadim6385 כתב:

שגם עם פג'רו לא תוכל להטעין רכב חשמלי

למה לבאס,

תן לי לחלום כמה ימים על איזה גיפ נחמד,

אח"כ תוריד לי את הרוח מהמפרשים😀

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

אתה מזכיר לי 'גאון' פייסבוק שמצא שיטה להגדיל את הטווח ברכב חשמלי.

הוא מאיץ למהירות גבוהה, ואז מפעיל בלימה רגנרטיבית בעוצמה מקסימלית. ועוד פעם. ועוד פעם. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ברור, זה כמו לשים גלגל קדמי קטן על אופניים, ואז אתה כל הזמן רוכב בירידה

 

image.thumb.png.ff32d9af3b2444b064c878ae7f1a1df3.png

  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תסלחו לי שאני חופר,

אבל בשבל זה יש חברים מדהימים בפורום,

תנסו לזרום איתי על אמת,

האם אפשרי להגדיל אלטרנטור

עלויות, תוצאות, וכו' מה יכול לקרוא,

סומך עליכם חברים נאמנים שתתנו לי את כל המידע האמיתי,

ובלי לבאס,

תודה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

לי זכור מארה"ב שיש אלטרנטורים מחוזקים לפיקאפים אבל לא נראה לי שיש לכול רכב רגיל.

בקשר לתכנון שלך זה כנראה דיי חסר סיכוי וטעם להטעין ככה רכב חשמלי.

אתה צריך גם אלטרנטור יותר חזק וגם מצבר יותר גדול,סביר שיהיה יותר פשוט וזול לרכוש סוללת ליתיום גדולה מספיק(משהו בגדול המזוודה שהעלו פה כנראה יספיק לחילוץ).

מה שכן אתה יכול להתקין את הממיר ברכב ולהטעין את כלי העבודה שלך,מחשב נייד וכו' אפשר גם לחבר קומקום חשמלי\טוסטר קטנים של 1000-1500W ולהכין קפה שחור וטוסט בזמן העבודה :)

×
×
  • תוכן חדש...