Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים.הרכב שלי לא עובר טסט בגלל זיהום אוויר מאוד גבוה...הייתי אצל איש אגזוזים הפנה אותי למישהו אחר כי לא ידעמלאבחן את הבעיה.זה לא נראה לו הממיר הקאטליתי.מה זה עוד יכול להיות...הוחלף פילטר שמן ופלאגים.

פורסם

אכן יש 2 ממירים.

חדשים בחברה, 1. כ-17,350 ₪ 2. כ-4,800 ₪.

ממיר שני חליפי כ-2,500-3000 ₪.

למיטב ידיעתי מחליפים את הממיר השני.

אם אתה צריך הכוונה למוסך שלא ״יעבוד״ עליך, תן קריאה פה בשרשור.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מה זה גבוה מאד? 

בלי נתונים של התוצאות בסל"ד גבוה ונמוך לא נוכל להכווין אותך לבעייה שיכולה להיות  גם לא ממיר ,  תעלה את הנתונים שרושמים בדף הכשלה מהמכון ונמשיך .

בברכה

חיים יוד.

פורסם
בתאריך 24.2.2023 בשעה 13:54, kompy כתב:

ברוך בואך אל עולם זיהום האויר מרכבי קיה/יונדאי.

99% שהזיהום אכן נובע ממיר קטליטי תקול.

מסכים איתך בהחלט. כולל במודלים חדישים 2019 צפונה.

פורסם

אגב, ראיתי בעל ספורטאג׳, אשר היה צריך להחליף גם הוא ממיר קד׳ עם סעפת, שהרכיב ממיר חליפי פשוט(700 ש״ח) נוסף בין העליון לתחתון וכך צלח את הבדיקה.

לכמה זמן זה יחזיק, מי יודע?

גם אם זה יחזיק מעמד שנה אחת, בחשבון פשוט, הוא יכול להחליף במשך 20 שנים עד שיגיע לעלות של חדש מקורי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני כשעה, kompy כתב:

אגב, ראיתי בעל ספורטאג׳, אשר היה צריך להחליף גם הוא ממיר קד׳ עם סעפת, שהרכיב ממיר חליפי פשוט(700 ש״ח) נוסף בין העליון לתחתון וכך צלח את הבדיקה.

לכמה זמן זה יחזיק, מי יודע?

גם אם זה יחזיק מעמד שנה אחת, בחשבון פשוט, הוא יכול להחליף במשך 20 שנים עד שיגיע לעלות של חדש מקורי.

אין מקום לממיר בין העליון לתחתון בדגם שאתה מציין פה, יש שם צינור שרשורי- ובקושי הוא  נכנס לשם. כנראה שאתה מדבר על התקנת ממיר תחתון בדגם הזה- וזה פחות יעילל כי זה לא מתגבר על מנורת המנוע- וגם בלי שום קשר במחיר הזה- כנראה שזה תקן מאוד נמוך שלא ישרוד כלל.

המחירים בשוק בעולם עלו- ואיתם המחיר של הסחורה התחליפית. תוסיף לזה התקנה בסיסית והגעת למחיר מסוים שהוא גבוה מ700 כמובן.

 

×
×
  • תוכן חדש...