Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

 

התחילה לי בעיית התנעה לפני ימים אחדים. לפעמים בסוף מצליחה (מצורף סרטון) ולפעמים צריך בוסטר.

מבחינת גיל הגיוני שהמצבר עשה את שלו.

 

העניין הוא שזה התחיל אחרי שנהגת חדשה הפגישה את הגלגל הקדמי הימני במדרכה, לא במהירות גבוהה מדי, אבל כנראה בגלל זה נשבר איזשהו חיבור פלסטיק לצינור במערכת הקירור וכתוצאה מכך גם נשפכו מי קירור בתא המנוע באזור שקרוב למרכז קיר האש (את זה כמובן תיקנתי).

 

בנוסף, אחרי שהתנעה מצליחה כמו בסרטון > המתנה של כמה שניות > כיבוי והתנעה שוב, אחרי חזרה של כל זה כמה פעמים ההתנעה נהיית תקינה. אם זה מצבר, זה לא אמור להיות יותר קשה אחרי הנ"ל? כמה שניות של מנוע פועל לא נותנות למצבר פחות ממה שהוא מאבד בכל התנעה?

 

האם יש סיכוי סביר שזה משהו אחר ולא המצבר?

 

רב מודד הראה 10.3v כשהמנוע כבוי ו-14.6v כשהמנוע דולק.

 

 

 

פורסם

הרב מודד לא משקר.

המצבר חלש. והטעינה (כלומר האלטרנאטור) בסדר.

 

כל משחק "הכיבוי/התנעה",נשמעים לי יותר כמו "משחקי מוח" , מסוג שחביב על פרופסור אריאלי ודומיו.

 

אם אתה חושש שנגרם נזק נוסף מהתאונה, תעלה שוב את האוטו על ליפט ובקש שיבדקו את חיבורי החשמל.

מהמצבר לסטרטר .

מהמצבר לאלטרנאטור.

חיבורי הארקות (-) לשלדה.

או כל נזק נלווה אחר.

 

אגב כאשר עולים על שפת מדרכה בעוצמה שגרמה לנזק כפי שציינת, אז לעיתים נפגע "כיוון פרונט".

זה מתבטא ב"משיכה" של הרכב (ההגה) לאחד הצדדים כאשר נוסעים בכביש ישר.

אם קיימת בעיה, כדאי לבדוק גם את זה. (במכון פרונט).

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 19 דקות, itzik123 כתב:

 

 

כמה שניות של מנוע פועל לא נותנות למצבר פחות ממה שהוא מאבד בכל התנעה?

 

 

 

 

מתייחס רק לזה - לא, ממש לא. התנעה צורכת המון זרם, אתה צריך סדר גודל של כרבע שעה בסרק כדי "להחזיר את זה".

ייתכן שבגלל התאונה נוצר נתק חלקי במצבר פנימית והוא איבד הרבה מהיכולת שלו. תחליף מצבר.

  • אהבתי 1

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לפני שעה, itzik123 כתב:

לפעמים צריך בוסטר

 

 

לפני שעה, itzik123 כתב:

מבחינת גיל הגיוני שהמצבר עשה את שלו.

 

בשילוב ההתראות המהבהבות בסרטון אכן נראה כמו מצבר חלש

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

10.3 זה מצבר מת.

מפתיע שהוא מצליח בכלל להניע. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

10.3 זה מצבר מת כמונשכתבו קודמים לפני,

יכול להיות שמהתאונה איזה משהו פשוט כל הזמן משדר למחשב תקלה או השד יודע מה ולכן זה שואב את המצבר גם כשאוטו לא פעיל, זה מוזר אבל אולי קצר, לא יודע מה צריך לבדוק שם שלא נפגע כלום,

בכל מקרה, יכול להיות שהמקרה שבאותו יום של התאונה הגיע גם התוקף של המצבר,

צירוף מקרים,

תכלס אחרי שתחליף את מצבר ואם אח’’כ יהיה בעיות תתחיל לשבור את הראש,

 

ומוזר שאחרי 10.3 כיבית והענעת שוב במידי והוא הניע, זה תופעת טבע לא מוכרת,

אלא אם היה מצח יותר גבוהה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני כשעה, WE988244 כתב:

ומוזר שאחרי 10.3 כיבית והענעת שוב במידי והוא הניע, זה תופעת טבע לא מוכרת,

אלא אם היה מצח יותר גבוהה.

אחרי ניסיון אן כמה נסיונות מתח המצבר יורד לערכים מאוד נמוכים לכן כדאי לחכות כמה דקות עד להתאוששות המצבר מה שיגרום לעליית המתח לערך גבוה יותר.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 11 שעות, WE988244 כתב:

ומוזר שאחרי 10.3 כיבית והענעת שוב במידי והוא הניע, זה תופעת טבע לא מוכרת,

מה לא ברור? זה יפני! זה מאזדה!!

 

ועכשיו ברצינות, את המדידה לא עשיתי באותה התנעה שבסרטון שלא הייתה חלקה אבל בסוף הצליחה. את המדידת מתח עשיתי לפני או אחרי. אולי הטעתי בכך שזה מופיע ממש מעל הסרטון.

תכל'ס, כמה מתח היה במצבר באותו סרטון אני לא יודע.

 

אבל אולי כן הבנתי את זה:

בתאריך 17.1.2023 בשעה 12:30, itzik123 כתב:

אחרי שהתנעה מצליחה כמו בסרטון > המתנה של כמה שניות > כיבוי והתנעה שוב, אחרי חזרה של כל זה כמה פעמים ההתנעה נהיית תקינה. אם זה מצבר, זה לא אמור להיות יותר קשה אחרי הנ"ל?

בעת כיבוי המנוע המתח במצבר לא צונח ברגע, אלא בהדרגה. אולי זה מה שמאפשר להתניע בקלות אם לא עובר מספיק זמן שבו המתח יורד לרמה נמוכה.

הגיוני או שאני טועה?

 

בתאריך 17.1.2023 בשעה 12:47, IsraCar כתב:

זה מתבטא ב"משיכה" של הרכב (ההגה) לאחד הצדדים כאשר נוסעים בכביש ישר.

לא מרגיש משהו חריג, ממשיך לעקוב.

 

החלפתי מצבר, מקווה שבזאת הסתיים העניין.

פורסם

רק מעדכן שהבעיה חלפה אחרי החלפת מצבר.

בגלל שאני פחות מאמין ב'צירוף מקרים', אני משער שזה הכיוון:

בתאריך 17.1.2023 בשעה 12:51, elibaba כתב:

ייתכן שבגלל התאונה נוצר נתק חלקי במצבר פנימית והוא איבד הרבה מהיכולת שלו. תחליף מצבר

 

פורסם

הגיוני. במצבר שישה תאים שכל אחד מספק 2.1 וולט כשהוא טעון במלואו.

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

×
×
  • תוכן חדש...