Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסטרה Enjoy הצ'בק אוט' 1.4 (140 כ''ס) 2016


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למישהו מידע לגבי עלות האחזקה והתיקונים.

בעיקרון אני מחפשת רכב משפחתי בינוני אבל עם כמה שפחות תקלות 

אני יודעת שזה נשמע כללי .. 

התקציב הוא 40,000 

הייתה לי קיה סיד, היא הייתה נמוכה מאד וכאבו לי הברכיים . 

יש לי סטיגמה עם אופל שזאת חברה יקרה לתיקון .. זה נכון?

 

פורסם

אם את מחפשת רכב עם כמה שפחות תקלות זה לא הכיוון.

לא סתם רוב המשפחתיות מאותו שנתון עולות הרבה יותר מהאסטרה הזו. המנוע נחשב בעייתי.

לא יודע לגביי עלויות התחזוקה, אבל מנוע בעייתי זו בעיניי סיבה מספיק טובה להתרחק מהרכב.

בנוסף אם הסחירות חשובה לך, עושה רושם שזה לא דגם סחיר במיוחד.

 

הייתי ממליץ שתגידי מה הדרישות שלך מהרכב ונוכל לכוון אותך טוב יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

היה לי אופל 3 שנים, אסטרה סטיישן 2015 140 כ"ס, זה אותו רכב שאת מדברת עליו.

תיקונים במוסך מורשה אופל יקר, במוסכים רגילים כמו רכבים אחרים אבל אין הרבה מוסכים שמתמצאים טוב באופל.

ואגב ב2016 יש גם את הדגם של 150 כ"ס שיותר חסכוני בדלק ועם פחות תקלות מה140

פורסם

תודה רבה 

בטיחות דבר ראשון. כי יש לי שני נהגים צעירים. שלא תהיה נמוכה כמו הקיה סיד.

מחיר 40,000-45,000

5 מקומות 

שלא תהיה ארוכה מדי - בעייה עם חניות - אבל לא מיני 

כריות חובה 

יציבות על הכביש ובסיבובים. 

 

לפני 4 שעות, dorsht כתב:

אם את מחפשת רכב עם כמה שפחות תקלות זה לא הכיוון.

לא סתם רוב המשפחתיות מאותו שנתון עולות הרבה יותר מהאסטרה הזו. המנוע נחשב בעייתי.

לא יודע לגביי עלויות התחזוקה, אבל מנוע בעייתי זו בעיניי סיבה מספיק טובה להתרחק מהרכב.

בנוסף אם הסחירות חשובה לך, עושה רושם שזה לא דגם סחיר במיוחד.

 

הייתי ממליץ שתגידי מה הדרישות שלך מהרכב ונוכל לכוון אותך טוב יותר.

הוספתי תשובה בהמשך . תודה רבה 

פורסם
לפני כשעה, Gavrik כתב:

למה את חושבת שלסיד יש בטיחות לא טובה? הסיד בדיוק כמו האופל ורכבים אחרים בקטגוריה קיבלה 5 כוכבים במבחן ריסוק

לא אמרתי את זה .

אמרתי שהיא נמוכה לי בישיבה .. לא טוב לברכיים.

מישהו יודע לומר איך הניסן ג'וק או הסוזוקי קרוס אובר.

באופן כללי - אני  מנסה להבין מקריאה אז אם משיהו יודע מניסיון אשמח לקבל הצעות והמלצות על משפחתית בינונית סבירה במחיר ואמינה  .

תודה רבה 

 

פורסם

סליחה לא יודע איפה קראתי בעניין הבטיחות...

לקרואסאובר ולניסאן יש את אותו "עקב אכילס" שזה הגיר האוטומטי של היצרן Jatco מדגם jf015e.

זה גיר רציף חסכוני אבל מאוד רגיש שנוטה לא להאריך חיים, תיקון יכול לעלות כמה אלפי שקלים עד עשרות אלפי שקלים.

בסוזוקי יש הרחבת אחריות של 10 שנים לגיר בגלל הנושא הנ"ל אבל יש דרישה שהרכב יטופל לפי הזמן ורק במוסכי יבואן אחרת הם יכולים לא לכבד את האחריות.

 

הייתי ממליץ לך לבדוק קיה סול 1או טויוטה ספייס ורסו רכבים עם ישיבה זקופה דמויית גיפון שיכולים לעזור.

 

פורסם

סובארו XV סובלת מצריכת שמן גבוהה מאוד, יש כתבות על הנושא. צריך לוודא אם מדובר בכל המנועים או בחלק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...