Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה יאריס וורסו 2002 לא נוסע בקור


מעבר לפיתרון נפתר ע"י zaf,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, om2 כתב:

אפשרות נוספת זה להחליף את המכסה עצמו.

זה מה שהתכוונתי 'מיכל'

כמה זה אמור לעלות כזה דבר?

פורסם

יותר סביר שיש לך בעיה באטם של ציר הכניסה לגיר זה שהממיר יושב מושחל עליו.

תרים את הרכב הנזילה תהיה בחיבור בין המנוע לבין הגיר.

 

 

דבר כזה עולה הרבה כסף להחליף מהסיבה שצריך להוציא את הגיר מהרכב.

פורסם
לפני 8 שעות, tribel כתב:

יותר סביר שיש לך בעיה באטם של ציר הכניסה לגיר זה שהממיר יושב מושחל עליו.

תרים את הרכב הנזילה תהיה בחיבור בין המנוע לבין הגיר.

בפעם האחרונה שהרימו את הרכב היה נראה ש2 המיכלים [מיכל השמן ומכסה השמן גיר] נטפו ברמה כזו או אחרת. לכן אני חושב יותר על הכיוון של המכסה של השמן

לפני 8 שעות, tribel כתב:

 

 

דבר כזה עולה הרבה כסף להחליף מהסיבה שצריך להוציא את הגיר מהרכב.

כמה זה 'הרבה כסף'?

פורסם
לפני 4 שעות, aiib כתב:

בפעם האחרונה שהרימו את הרכב היה נראה ש2 המיכלים [מיכל השמן ומכסה השמן גיר] נטפו ברמה כזו או אחרת. לכן אני חושב יותר על הכיוון של המכסה של השמן

כמה זה 'הרבה כסף'?

זה שיש נזילה זה ברור כמה יעלה תיקון???

עד שתלך למוסך לראות לא תדע כי אתה לא יודע מאיפה הנזילה ומה צריך להחליף לכן נראה לי מאוד כדאי שתפנה למוסך כי דברים כאלה למורת רוחינו נוטים להחמיר ולא להתרפאות לבד (אלא אם כן יש לך חוש טכני גבוה אתה יוכל להרים את הרכב על גק' ולנסות לראות בעיניים מאיפה הנזילה)

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תנקה טוב טוב את האזור עם ספריי ברקסים, על מנת שתוכל לראות מאיפה הנזילה. בכל מקרה תהיה עם יד על הדופק ותמלא שמן לפי הצורך על מנת לוודא שאתה לא נוסע בלי שמן.

 

לגבי האגן שמן (מכסה) אני מאמין שתוכל למצוא אחד מפירוק או לחלופין לקנות אחד חדש במחיר סביר יחסית. אין שום סיבה שתלחים אותו.

 

לגבי המחיר כפי ש @tribelציין זה לא עבודה זולה ודורשת הרבה עבודה.

פורסם
לפני 3 שעות, cpu כתב:

תנקה טוב טוב את האזור עם ספריי ברקסים, על מנת שתוכל לראות מאיפה הנזילה. בכל מקרה תהיה עם יד על הדופק ותמלא שמן לפי הצורך על מנת לוודא שאתה לא נוסע בלי שמן.

כבר עכשיו אין שמן... צריך למלאות דחוף. למרות שנסעתי תקופה ארוכה מאד בלי שמן לצערי.

לפני 3 שעות, cpu כתב:

 

לגבי האגן שמן (מכסה) אני מאמין שתוכל למצוא אחד מפירוק או לחלופין לקנות אחד חדש במחיר סביר יחסית. אין שום סיבה שתלחים אותו.

לא מצאתי בארץ כזה דבר באינטרנט רק בחו"ל. אבל אולי למוסך יהיה כזה להשיג.

לפני 3 שעות, cpu כתב:

 

לגבי המחיר כפי ש @tribelציין זה לא עבודה זולה ודורשת הרבה עבודה.

הוא דיבר על הוצאת הגיר, להחליף מכסה גם אמור להיות סיפור יקר?

פורסם

כן אני יודע התייחסתי למה שהוא אמר, הייתי צריך להיות ברור יותר. הורדת גיר זה עבודה יקרה. לגבי האגן הרכב שלך 2002 זה השנה שבה אנשים נפתרים מהרכב הזה (בגלל ה -2 טסטים) כך שאני מאמין שתמצא כאלו בפרוקיות. העלות (לאגן) לא אמורה להיות גבוהה. אבל קודם תבדוק מאיפה הנזילה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כן. אם האגן נוזל אתה צריך להחליף או לאטום אותו מחדש, יהיה המחיר אשר יהיה (אם אתה מתכוון להמשיך להחזיק את הרכב הזה). לגבי המחיר המדויק אני לא יודע.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 22 שעות, aiib כתב:

בפעם האחרונה שהרימו את הרכב היה נראה ש2 המיכלים [מיכל השמן ומכסה השמן גיר] נטפו ברמה כזו או אחרת. לכן אני חושב יותר על הכיוון של המכסה של השמן

כמה זה 'הרבה כסף'?

המכסה של השמן נוזל אם הוא מחורר כתוצאה ממכה מלמטה \ דרך האטם ההיקפי שלו.

אטם אפשר להחליף לבד ולמלא שוב את השמן הוא לא עולה יותר מכמה עשרות שקלים אם הוא חליפי.

 

אם מדובר במחזיר שמן של הממיר (לגבי מה שכתוב מקודם) זה ייראה כאילו שני המיכלים מלמטה נוטפים.

הרבה כסף זה אלפיים שקלים בערך אולי כמה מאות לפה ולשם.

גם את האגן שמן של המנוע כדאי לתקן אם הוא נוטף.

בקיצור צריך להרים את הרכב ולעבוד או לשלם למוסך מחיר של עלות הרכב.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, tribel כתב:

זה ייראה כאילו שני המיכלים מלמטה נוטפים.

סליחה על הבורות... 2 המיכלים זה לא האגן של השמן גיר והאגן של השמן מנוע?

כי למיטב זיכרוני שניהם נוטפים אבל גם השמן מנוע מתחסל יפה... [לא כל 3 חודשים אבל מדי תקופה צריך למלאות שמן]

פורסם

אף אחד כאן לא יוכל לומר לך מהיכן הנזילה בטח ללא תמונות. 

כתבת שבמוסך אמרו לך שיש נזילה קטנה ולאחר 3 חודשים שוב חסר שמן. 

כמה חסר? חצי ליטר / ליטר / 2 ליטר? אולי שווה לתקן, אולי שווה למלא שמן פעם בשבוע / חודש. 

לפני שאתה מתרגש מעלויות פירוק גיר או רכישת חלפים שלא ברור אם אתה בכלל צריך אותם, תיגש שוב למוסך שיראו לך מהיכן הנזילה ויציעו לך פיתרון. 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 9 דקות, Moshe c כתב:

כתבת שבמוסך אמרו לך שיש נזילה קטנה ולאחר 3 חודשים שוב חסר שמן. 

כמה חסר?

בבדיקה עם המד נראה שהמיכל התרוקן כמעט לחלוטין- רק השפיץ של המדיד עם קצת שמן

פורסם

לך למוסך שאתה סומך עליו שיתן לך הצעת מחיר לתיקון.

גם אם הוא יקח לך על הצעת המחיר הזאת 50-100 שח,

זה שווה לך במקום לחיות בספקולציות 

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם
לפני 1 דקה, aiib כתב:

בבדיקה עם המד נראה שהמיכל התרוקן כמעט לחלוטין- רק השפיץ של המדיד עם קצת שמן

אני לא מכיר את הרכב שלך ספציפית. יש רכבים שזה אומר שחסר קצת פחות מליטר. אצלך אולי זה יותר או פחות. תנסה לברר במוסך כמה הוסיפו לך או שתרכוש שמן ותשלים לבד.

לפני תוודא איך למדוד שמן גיר. בחלק מהרכבים מדובר על בדיקה במנוע חם ולאחר שביצעת העברה בין כל ההילוכים. 

בכל מקרה תצטרך לעבור במוסך לפני הרישוי כי אם הנזילה נראית כנראה שתוכשל. 

×
×
  • תוכן חדש...