Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב לפני הרכישה, שלחתי לינק למוצר שרכשתי לנציג שרות של פרטנר, והוא אישר לי שזה בדיוק המוצר שאני צריך..

 

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

👆  "מקצוענות" לשמה 🤣

 

הנציג ראה AC וקידש.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לך על ה-hauwei ax3 pro שמונה ליבות.

חיית ביצועים, נותן מהירות גבוהה מאוד באלחוטי. חיבור יציב, יש רק 3 יציאות lan

יכול להפוך לרשת mesh כשמחברים ראוטר נוסף לרשת.

זול מאוד

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 12.9.2022 בשעה 16:26, saay222 כתב:

הראוטר שקנית אכן תומך רק ב-100 מגה בחיבור קוי.

 

קח את זה:

https://ksp.co.il/web/item/208595

תומך ב-WIFI6 ובחיבור 1G בכל החיבורים הקוויים.

למישהו יש את הראוטר הזה?

איך הכיסוי שלו? הוא מתאים לדירת 4 חדרים?

הוא יציב? עובד טוב?

פורסם
בתאריך 12.9.2022 בשעה 16:26, saay222 כתב:

הראוטר שקנית אכן תומך רק ב-100 מגה בחיבור קוי.

 

קח את זה:

https://ksp.co.il/web/item/208595

תומך ב-WIFI6 ובחיבור 1G בכל החיבורים הקוויים.

גם אני הצטרפתי לפרטנר 600 מגה וקניתי כזה, ויש לי בעיה שהראוטר "מפיל" את הרשת (קווי ואלחוטי) אחת ל10-15 דק מסיבה לא ברורה.
עם מודם של טיריפל סי (100 מגה על נחושת) הוא עובד מעולה.
כרגע שובר את הראש מול בנדא+פרטנר שאחד מאשים את השני.

בקיצור, כרגע לא ממליץ על אף אחד מהם 😅.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 13 שעות, GAD57 כתב:

גם אני הצטרפתי לפרטנר 600 מגה וקניתי כזה, ויש לי בעיה שהראוטר "מפיל" את הרשת (קווי ואלחוטי) אחת ל10-15 דק מסיבה לא ברורה.
עם מודם של טיריפל סי (100 מגה על נחושת) הוא עובד מעולה.
כרגע שובר את הראש מול בנדא+פרטנר שאחד מאשים את השני.

בקיצור, כרגע לא ממליץ על אף אחד מהם 😅.

 

תודה על התגובה!

עוד סיבה לבחור בראוטר של הספקיות...

כמה זמן עבר מהרכישה?

אם לא עבר 14 יום, תחזור לחנות ותחזיר להם את הראוטר. לפני כמה שנים לא עשו לי בעיות בksp במקרה דומה לשלך וקיבלתי החזר מלא.

פורסם
לפני 15 שעות, GAD57 כתב:

גם אני הצטרפתי לפרטנר 600 מגה וקניתי כזה, ויש לי בעיה שהראוטר "מפיל" את הרשת (קווי ואלחוטי) אחת ל10-15 דק מסיבה לא ברורה.
עם מודם של טיריפל סי (100 מגה על נחושת) הוא עובד מעולה.
כרגע שובר את הראש מול בנדא+פרטנר שאחד מאשים את השני.

בקיצור, כרגע לא ממליץ על אף אחד מהם 😅.

 

איזה מכשיר?

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, דניאל1983 כתב:

תודה על התגובה!

עוד סיבה לבחור בראוטר של הספקיות...

כמה זמן עבר מהרכישה?

אם לא עבר 14 יום, תחזור לחנות ותחזיר להם את הראוטר. לפני כמה שנים לא עשו לי בעיות בksp במקרה דומה לשלך וקיבלתי החזר מלא.

אצלי עבר הזמן, אבל אני לא משוכנע שהביעה בראוטר.

הניתוקים האלו קורים גם כשאני מנותק מהראוטר.

וכמו שציינתי, הראוטר עובד מעולה כשהוא מחובר למודם הישן (תשתית נחושת).

יש לי שכן עם אותה בעיה, עם ציוד שהוא משכיר מהם.

 

לפני 6 שעות, Coro כתב:

איזה מכשיר?

 

https://ksp.co.il/web/item/208595

הAX3000 TP LINK

 

עריכה אחרונה על ידי GAD57
תיקוני הקלדה
פורסם

אז כנראה הראוטר לא קשור..

לפני שהתחילו הניתוקים, הראוטר עבד טוב?

מבחינת יציבות וטווח כיסוי.

הוא יתן כיסוי טוב בדירת 4 חדרים 110מטר?

או כדאי לקנות משהו יותר יקר כמו AX72?

×
×
  • תוכן חדש...