Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"מזגניסט" ל406 באזור פתח תקווה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י לירון .ה.,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז דבר ראשון, הפסיק לעבוד לי גם השקע מצת, אז עכשיו אני באמת חייב חשמלאי, לא הצלחתי לפרק את הפלסטיקים בשביל לראות את החיבורים של השקע אם התנתק 

אני גם באמצע מעבר דירה אז בכלל אין לי זמן לזה

---

 

הייתי אצל "דה בסט קור", יצאתי מאוד מאוכזב

התקשרתי אליהם ב8 בבוקר, אמרתי להם מה הבעיה (מפוח של מזגן לא נדלק ושקע מצת לא עובד) אמרו לי תגיע ב8 ורבע, בדרך אליהם מתקשרים אלי אומרים לי שבסוף אפשר להגיע רק ברבע ל9. טוב, נו מילא, נחכה חצי שעה.

מגיע התור שלי, הבחור "טיפל" בי ובעוד רכב בו זמנית, וכשאני אומר "טיפל" אני מתכוון להסתכל על הרכב 2 דקות (בדיוק, על השעון) הציץ איפה שהרגליים של הנוסע - נתן כמה דפיקות על הדאשבורד, ניסה להדליק את המפוח - לא עבד. הודיע לי שצריך להחליף את כל המפוח ובכלל אין לו כזה והשקע מצת? לא מתעסק עם דברים כאלה. לפחות לא ביקש כסף, אבל לא ידעת להגיד לי שאין לי מה לחפש אצלך בטלפון כמו אשר?

 

 

אבחון תקלות מהמעלה הראשונה, אין ספק. 😒

 

---

 

נראה לכם שאצל גבע ידעו לעזור לי עם זה במקום?, איך הם עם חשמל? לא באלי לסוע עד תל אביב בלי מזגן רק בשביל שיגיד לי "לא" או "צריך להזמין חלק תחזור עוד שבועיים"

 

פורסם
לפני כשעה, Sparrow420 כתב:

אז דבר ראשון, הפסיק לעבוד לי גם השקע מצת, אז עכשיו אני באמת חייב חשמלאי, לא הצלחתי לפרק את הפלסטיקים בשביל לראות את החיבורים של השקע אם התנתק 

אני גם באמצע מעבר דירה אז בכלל אין לי זמן לזה

---

 

הייתי אצל "דה בסט קור", יצאתי מאוד מאוכזב

התקשרתי אליהם ב8 בבוקר, אמרתי להם מה הבעיה (מפוח של מזגן לא נדלק ושקע מצת לא עובד) אמרו לי תגיע ב8 ורבע, בדרך אליהם מתקשרים אלי אומרים לי שבסוף אפשר להגיע רק ברבע ל9. טוב, נו מילא, נחכה חצי שעה.

מגיע התור שלי, הבחור "טיפל" בי ובעוד רכב בו זמנית, וכשאני אומר "טיפל" אני מתכוון להסתכל על הרכב 2 דקות (בדיוק, על השעון) הציץ איפה שהרגליים של הנוסע - נתן כמה דפיקות על הדאשבורד, ניסה להדליק את המפוח - לא עבד. הודיע לי שצריך להחליף את כל המפוח ובכלל אין לו כזה והשקע מצת? לא מתעסק עם דברים כאלה. לפחות לא ביקש כסף, אבל לא ידעת להגיד לי שאין לי מה לחפש אצלך בטלפון כמו אשר?

 

 

אבחון תקלות מהמעלה הראשונה, אין ספק. 😒

 

---

 

נראה לכם שאצל גבע ידעו לעזור לי עם זה במקום?, איך הם עם חשמל? לא באלי לסוע עד תל אביב בלי מזגן רק בשביל שיגיד לי "לא" או "צריך להזמין חלק תחזור עוד שבועיים"

 

זה סימפטום של הרמה המקצועית בארץ

קשה למצוא בעלי מקצוע שמתייחסים ברצינות

לא אומר שאין כאלה רק צריך לדוג אותם בפינצטה

  • אהבתי 1
פורסם

גבע מכירים את הבעיה. 

תתאם מראש את הגעתך

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני שעתיים, לירון .ה. כתב:

תזכיר מאיפה אתה?

 

כרגע פתח תקווה (לצערי, שנה ראשונה ואחרונה שלי פה :loco:)

 

לפני שעה, מלטבשי כתב:

גבע מכירים את הבעיה. 

תתאם מראש את הגעתך

 

מקווה שאתה צודק, נדבר איתם ביום ראשון

פורסם

הכיטוב שתדבר עם יוסי ביום ראשון.


כמו בשירשור של @Buki עם התמי4, אני נותן לך כמה אפשרויות:

 

1. לנסות לאתר את התקלה לבד ולתקן אותה.

2. לשאול את יוסי מגבע אם הם מתקנים בעיות מהסוג הזה

3. לשים את האוטו במורשה יבואן ולתת להם לשבור את הראש - יעלה כמה שיעלה.

4. לתת לי את האוטו במתנה (ובזמני הפנוי אפתור את הבעיה ואדליק את המזגן בחניה בשביל הכיף).

 

:mm_tongue

 

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 6 דקות, איציק נ. כתב:

כמו בשירשור של @Buki עם התמי4,

אם זה באותו נוהל, אחרי סעיף 4 הוא מביא פיז'ו 305 מאיזה חור...

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

טוב, אז גבע לא רוצים\יכולים לעשות את זה, אמרו לי ללכת לחשמלאי (מי מכיר חשמלאי שיודע לעבוד על צרפתיות ישנות?)

@לירון .ה. אני לא מפחד לסוע רחוק אם יש לך הצעה טובה לתיקון

 

ניסיתי כל הבוקר לעבוד על זה בעצמי, אבל אני פשוט לא מצליח לפרק את הנגד מהיריות הזה, הגישה לברגים פשוט בלתי אפשרית מבחינתי.

 

ניסיתי גם לפרק את הפלסטיק שבין הכסאות(איפה שהבלם יד וידית הילוכים) בשביל לנסות לראות את המעגל של השקע מצת, מצאתי 2 ברגים בצד האחורי של הפלסטיק (ליד הספסל האחורי, בצדדים), פירקתי את שתיהם אבל הפלסטיק עדיין תפוס מקדימה (מהצד של המנוע), לא הצלחתי להבין מה תופס אותו - זה קליפסים מתחת לפלסטיקים או שפספסתי עוד איזה בורג או שתיים? (חוץ מאלה שנפלו לי מהראש :loco:)

 

 

מצד אחד זה כבר יותר התעסקות ממה שאני מוכן עם הרכב, מצד שני אני ממש אוהב את הרכב הזה..

פורסם
לפני 3 שעות, Sparrow420 כתב:

מצד אחד זה כבר יותר התעסקות ממה שאני מוכן עם הרכב, מצד שני אני ממש אוהב את הרכב הזה..

סעיף 4 עדיין בתוקף 🤣:mm_tongue

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 4 שעות, Sparrow420 כתב:

טוב, אז גבע לא רוצים\יכולים לעשות את זה, אמרו לי ללכת לחשמלאי (מי מכיר חשמלאי שיודע לעבוד על צרפתיות ישנות?)

@לירון .ה. אני לא מפחד לסוע רחוק אם יש לך הצעה טובה לתיקון

 

ניסיתי כל הבוקר לעבוד על זה בעצמי, אבל אני פשוט לא מצליח לפרק את הנגד מהיריות הזה, הגישה לברגים פשוט בלתי אפשרית מבחינתי.

 

ניסיתי גם לפרק את הפלסטיק שבין הכסאות(איפה שהבלם יד וידית הילוכים) בשביל לנסות לראות את המעגל של השקע מצת, מצאתי 2 ברגים בצד האחורי של הפלסטיק (ליד הספסל האחורי, בצדדים), פירקתי את שתיהם אבל הפלסטיק עדיין תפוס מקדימה (מהצד של המנוע), לא הצלחתי להבין מה תופס אותו - זה קליפסים מתחת לפלסטיקים או שפספסתי עוד איזה בורג או שתיים? (חוץ מאלה שנפלו לי מהראש :loco:)

 

 

מצד אחד זה כבר יותר התעסקות ממה שאני מוכן עם הרכב, מצד שני אני ממש אוהב את הרכב הזה..

נסה לדבר עם ניצן משאפט, אמנם כבר שנים אין לי קשר איתו, אבל כשהיתה לי קסארה טיפל בה והתגלה כמכונאי הכי נחמד והכי מקצועי שהכרתי עד אז ומאז. מקסימום הפסדת שיחת טלפון.

  • אהבתי 1
פורסם

חוזר לעדכן שהבעיה נפתרה, תודות להמלצה נדירה מ@לירון .ה. נמצא חשמלאי/מזגניסט בחסד עליון.

 

בחור בשם יוסי מ"א.נ חשמל ומזגנים" בבינימינה, נחמד בטירוף מהרגע הראשון, מאבחן תקלות באופן מעמיק ומסדר אותם באופן מקצועי תוך כדי הסברים מעולים על מה הייתה התקלה ועל מכלולי הרכב בכללי כשיחת חולין - תענוג לראות אותו עובד.

 

בכל מקרה, הגעתי אליו מפתח תקווה עם חשש שאני סתם נוסע רחוק וכל הדרך חזרה הביתה הייתי עם חיוך על הפנים מרוב שיצאתי מבסוט שהכרתי א') בן אדם מדהים. ב') בעל מקצוע "מהסרטים" (בקטע טוב)

 

הגעתי קצת לפני הפתיחה, הוא הגיע קצת לפני 7 וחצי, זיהה אותי עם ה406 שנכנס (דיברנו לפני בטלפון על התקלה)

תוך כמה דקות סידר את העמדה שלו וביקש ממני להכניס את הרכב, שאלתי אם הוא לא רוצה כמה דקות לשתות קפה או משהו להתעורר בסבבה והוא כבר עם הנגד מהירויות בחוץ... 

 

בדק אותו ואת האזור שמסביב במשך חצי שעה בערך, אולי טיפה יותר והגיע למסקנה שהבעיה היא לא הנגד (הוא הביא 2 נגדים אחרים לבדוק), אלא הלוח בקרת אקלים הדיגיטלי.

הסביר לי קצת על מה הוא חשב שהבעיה בו ואמר לי שאם אני מוכן להשאיר את הרכב לכמה ימים (3,4, אולי יותר אפילו - באתי מוכן להשאיר אותו ללילה אחד גג) הוא יכול לפרק את כל האזור, אולי לשלוח את הלוח בקרה לבדיקה/שיפוץ כזה.

אפשרות שניה שהציע ונראה גם הוא נשען לכיוונה, זה שאני אשאר עם הבעיה ככה בנתיים ואחפש בעצמי לוח בקרה כזה בשביל לקצר את הזמן שאני בלי רכב וגם בעלות, ציין בפירוש שאם אני יכול להשיג לוח כזה רק לבדיקה זה עדיף כי הוא עדיין לא בטוח ששם הבעיה.

 

אמרתי לו סבבה, תן לי לבדוק את הנושא של הלוח הזה קצת ושאלתי אם בנתיים הוא יכול לקמבן את המפוח עם מתג חיצוני שאני לפחות יוכל להדליק אותו על מקסימום לבנתיים.

אמר שאין בעיה לעשות את זה, אבל זה יקח קצת זמן כי הוא צריך לטפל בעוד כמה דברים, הלכתי בנתיים לעשות סיבוב באזור.

 

אחרי איזה שעה חזרתי, הוא אומר לי "כנס לאוטו", נכנס ומתחיל לחפש איפה הוא שם לי את המתג הזמני - לא מוצא.

הוא אומר לי תלחץ בלוח רגיל, לוחץ על ה+ של המפוח.. ונדלק! רגע, זה גם משנה מהירויות? הוא עונה לי "כן, מצאתי את הבעיה" והסביר לי על זה שהתקיל אותו הנגדי מהירויות שהוא הביא והוא שם לב להבדל קטן בחיבורים שלהם מול הנגד שהיה אצלי ומפה לשם תוקנה הבעיה, מילא לי גז במערכת ושוחררתי הביתה עם חיוך על הפנים וחצי מהחשבון שציפיתי אליו.

 

אה, והשקע מצת? נשרף הנתיך! חחח

לא מאמין שלא חשבתי אפילו על לבדוק את הנתיך..

אבל מצד שני גם 3 ח"שמלאים" לא, ו2 מהם ראיתי מסתכלים על הקופסאות נתיכים..

 

בקיצור, בחור זהב.

מי שצריך חשמלאי/מזגניסט אגדי ומוכן לסוע קצת (או גר באזור שם), זאת הכתובת שלכם. 

 

תודה לכל המגיבים פה בדרך לפתרון, במיוחד ללירון!

 

רועי, תודה על ההמלצה, אומנם לא צריך כרגע אבל תמיד טוב לשמוע על בעלי מקצוע מומלצים.

 

איציק, אם אתה רוצה אני יבוא אלייך לחנייה נשב ביחד במזגן ;)

 

  • אהבתי 9
×
×
  • תוכן חדש...