Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הגיע הזמן להחליף את ארבעת הצמיגים ברכב.

ראיתי כמה שרשורים בנושא, אך עדיין לא קיבלתי החלטה, אשמח לקבל המלצות התואמות לי:

  • אני מתכנן להחליף את הרכב בשנה - שנה וחצי הקרובה (האם שווה להשקיע בצמיגים ״יקרים״?)
  • אין לי צרכים מיוחדים מהצמיגים אלא רק את הצמיגים עם התמורה הטובה ביותר לכסף.

 

רנו קליאו 0.9 שנת 2017, מידת צמיג ברישיון:

195/55/16 H87

נסועה שנתית: 11-13 אלף ק״מ - רובה עירונית.

 

קיבלתי את הצעות המחיר הבאות אצל הפנצ׳רייה שאני מכיר:

מישלן (primacy 4) - 1500 ש״ח

Kenda (המליצו שם מאוד, אמרו שאלו הצמיגים של סקודה ורכבים אחרים יוצאים איתם מהמפעל, לא אימתתי את זה) - 1200 ש״ח

צמיג סיני (מינרווה) - 900 ש״ח

 

ראיתי בשרשורים הרבה המלצות על הפלקן 310 אבל בשיטוטים באינטרנט, המחירים זהים למישלין שהציעו לי.

 

תודה רבה!

פורסם

לך על המישלן 4. 

באמת פלקן במידה שלך יעלה 330+- לצמיג,אין כמעט הבדל מהמשלין.(במידות הגדולות יותר שיש הבדל של 100-150 לצמיג,ואז חושבים על הפלקן שבאמת יתן תמורה עדיפה לנהיגה ממוצעת) 

 

שנה וחצי זה המון זמן,במקרה הזה שזה פחות מ200 שח הפרש,אין התלבטות.

פורסם

 

לפני 48 דקות, Ido12 כתב:

לך על המישלן 4. 

באמת פלקן במידה שלך יעלה 330+- לצמיג,אין כמעט הבדל מהמשלין.(במידות הגדולות יותר שיש הבדל של 100-150 לצמיג,ואז חושבים על הפלקן שבאמת יתן תמורה עדיפה לנהיגה ממוצעת) 

 

שנה וחצי זה המון זמן,במקרה הזה שזה פחות מ200 שח הפרש,אין התלבטות.

תודה על התשובה!

ומה לגבי הצמיג הסיני? האם ללכת עליו בהנחה והאוטו יוחלף בעוד כשנה? (600 ש״ח הבדל)

פורסם
לפני 6 דקות, ra.nix כתב:

 

תודה על התשובה!

ומה לגבי הצמיג הסיני? האם ללכת עליו בהנחה והאוטו יוחלף בעוד כשנה? (600 ש״ח הבדל)

 

לא אוהב צמיגים סינים,רועשים ולא נוחים. 

קונה רציני יעריך אם יראה שיש על הרכב מישלן בני שנה,זה יעזור במכירה.(אני אישית שקונה רכב מחפש רכב עם צמיגים טריים ואיכותיים,זה אומר משהו על האכפתיות של בעל הרכב) 

 

ומה עם עוד שנה תחליט להשאר עם הרכב? 

זה פשוט לא הפרש מספיק גדול בן הסיני למישלן. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 18.7.2022 בשעה 16:05, Ido12 כתב:

 

לא אוהב צמיגים סינים,רועשים ולא נוחים. 

קונה רציני יעריך אם יראה שיש על הרכב מישלן בני שנה,זה יעזור במכירה.(אני אישית שקונה רכב מחפש רכב עם צמיגים טריים ואיכותיים,זה אומר משהו על האכפתיות של בעל הרכב) 

 

ומה עם עוד שנה תחליט להשאר עם הרכב? 

זה פשוט לא הפרש מספיק גדול בן הסיני למישלן. 

הלכתי על המישלן.

תודה על העצות!

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...