Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

 

אני רוצה לקנות רנו קליאו 2016-2017

לפי מה שהבנתי יש דגמים שהתגלו ברכבים ה בעבר תקלות.

האם קליאו באזור 100,000-130,000 ק״מ נחשב לקילומטראז׳ סביר?

איזה דגם כדאי רנו קליאו life או Expression או Expression Expression Pack ? Plus?  

Collection?

איזה דגם נחשב אמין יותר?

כמה ניתן להוריד במחירון בשל השוק הנמוך של רנו בקיץ?

תודה רבה לכל העונים!

עריכה אחרונה על ידי heli1640
פורסם

 

לפני 20 דקות, heli1640 כתב:

לפי מה שהבנתי יש דגמים שהתגלו ברכבים ה בעבר תקלות.


כן, כל מה שיש לו מנוע טורבו 1.2 וגיר רובוטי.
 

לפני 20 דקות, heli1640 כתב:

האם קליאו באזור 100,000-130,000 ק״מ נחשב לקילומטראז׳ סביר?

 

100K זה סביר לרכב בן 5-6. 130K זה קצת מעל הממוצע. לא בהכרח צריך להיות יהרג ובל יעבור. הכי חשוב מצב הרכב וכיצד תוחזק במשך השנים.

 

לפני 20 דקות, heli1640 כתב:

איזה דגם כדאי רנו קליאו life או Expression או Expression Expression Pack ? Plus?  

Collection?

 

אלה לא דגמים אלא רמות גימור.

 

לפני 20 דקות, heli1640 כתב:

איזה דגם נחשב אמין יותר?

 

ידני 0.9 טורבו.

 

לפני 20 דקות, heli1640 כתב:

כמה ניתן להוריד במחירון בשל השוק הנמוך של רנו בקיץ?

 

 

בקיץ, כי בחורף השוק שלו עולה? לא ברור...

כמה ניתן? כמה שתצליח במשא ומתן. זה שוק חופשי והמחירון לא רלוונטי במיוחד, בטח לא במצב השוק כרגע.

חזיר דיזל

פורסם

פחות מומלץ:

בעיות מנוע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, קורן בן אשר כתב:

 

התכוונתי לארץ לא קיץ


כן, כל מה שיש לו מנוע טורבו 1.2 וגיר רובוטי.
 אני רוצה מנוע 1.3 האם יש סדרה של מנועים שהיא יותר טובה ממנוע טורבו 1.2?

 

100K זה סביר לרכב בן 5-6. 130K זה קצת מעל הממוצע. לא בהכרח צריך להיות יהרג ובל יעבור. הכי חשוב מצב הרכב וכיצד תוחזק במשך השנים.

 

 

אלה לא דגמים אלא רמות גימור.

 

 

ידני 0.9 טורבו.

 

 

בקיץ, כי בחורף השוק שלו עולה? לא ברור...

כמה ניתן? כמה שתצליח במשא ומתן. זה שוק חופשי והמחירון לא רלוונטי במיוחד, בטח לא במצב השוק כרגע.

 

ברנו קליאו יש סדרה של מנועים בנפח 1.3 שהיא עם פחות לקויות?

לפני 26 דקות, heli1640 כתב:

 

ברנו קליאו יש סדרה של מנועים בנפח 1.3 שהיא עם פחות לקויות?

0.9 לא נחשב למנוע קטן? אני נוסעת הרבה מחוץ לעיר

עריכה אחרונה על ידי heli1640
×
×
  • תוכן חדש...