Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן לחידוש משק בתחום המטבח, המצב כבר לא משהו ומצבת הסכו"ם ירדה לרמה של שלוש כפות ושני מזלגות. כנראה שהם נבלעים בתור חור שחור כלשהו, או שאבוללה בא בלילה ולוקח אותם, יש גם תיאוריה יותר מופרכת שפרחחי הבית משליכים אותם מעת לעת לתוך הפח יחד עם שאריות המזון על הצלחת בחוסר תשומת לב.

 

אני מניח שאתרים בחו"ל פחות רלוונטיים לעניין (משקל, שבירות כלים). נגד איקאה אין לי שום דבר, להפך, אבל אני מחפש מבחר ורמה קצת יותר גבוהה, וגם לא בא לי לנסוע לראשון. גם לא לנתניה. בכללי מעדיף איכות על כמות.

 

אנא עזרתכם. תודה.

 

חזיר דיזל

פורסם

אם אתה מתכוון גם לכלי בישול? ואביזרי מטבח שונים

יש אתר סושף

אני מזמין מהם, כלים ברמה גבוה(בעיקר גרמני), יש להם גם כלים שהיו בתצוגות וכו, במחירים יותר נוחים.

הם גם מאוד עוזרים בטלפון.

והמשלוח תמיד מגיע בזמן

 

https://www.suchef.co.il/

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

תודה. גם כלי בישול ואביזרי מטבח.

חלק מהדברים אין שם, נניח צלחות. אצטרך להשלים זאת במקום אחר. מזה זמן בא לי לקנות סט קורנינג שלם ולהעיף את בליל כלי השולחן הנוכחיים לכל הרוחות.

חזיר דיזל

פורסם

צלחות אני מניח שאפשר לקנות בהתכתבות, בעיקר אם ראית את הדגם הרצוי במו עיניך איפה שהוא.

 

סכו"ם, לעומת זאת, מאוד מטעה לקנות בלי לגעת בו בידיים, כל הנושא של פרופורציה/עובי/ארגונומיה פשוט לא עובר מסך.

בנוגע לאיקאה - יש להם לפחות 5 סדרות של סכו"ם, כשההבדל בין העילית לתחתית הוא בערך פי 4 - ומאוד אהבתי את המראה והמגע של הגרסאות האחרונות בסדרות היקרות. לא זול אבל זמין ויסדר אותך תוך קנייה אחת. (הסדרה הזולה שלהם ממש רעה, כנראה בכוונה)

  • רעיון טוב! 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

מצטרף להנס - כלי מטבח ואוכל צריך לראות ולמשש ביד ראשונה. מהכפיות במקס סטוק ועד הסרוויס הגרמני. 

 

ממליץ לקחת את האשה ליום כיף במרכז הקניות החביב עליכם.

 

עריכה - אם אתה בכל זאת רוצה לקנות מרחוק נסה את KSP.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני קונה באופן קבוע כלי מטבח ובישול בלי למשש.

עושה קצת מחקר, וקונה כלים שאמורים להחזיק לכל החיים.

אבל כן סכום ובמיוחד סכינים לחיתוך חייבים להחזיק קודם

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 22 שעות, קורן בן אשר כתב:

הגיע הזמן לחידוש משק בתחום המטבח, המצב כבר לא משהו ומצבת הסכו"ם ירדה לרמה של שלוש כפות ושני מזלגות. כנראה שהם נבלעים בתור חור שחור כלשהו, או שאבוללה בא בלילה ולוקח אותם, יש גם תיאוריה יותר מופרכת שפרחחי הבית משליכים אותם מעת לעת לתוך הפח יחד עם שאריות המזון על הצלחת בחוסר תשומת לב.

 

לפני שאתה משקיע בסכו״ם מפונפן אל תשכח שאבוללה מאד אוהב 10/18 ומאז שיצא הסרט הוא מאד נזהר להתרחק מתותית כך שיהיה קשה ללכוד אותו.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

יש לנו הסכום הפשוט ביותר של איקאה כבר 4+ שנים.  האמת גם אני מופתע שהוא נראה כמו חדש.

לא הייתי פוסל את איקאה

.

פורסם

לגבי צלחות/קערות/קעריות אני יכול להמליץ על ללכת לקנות במקס סטוק, מביאים לשם את הduralex וluminarc, קח בחשבון שמדובר בדגמים הפשוטים שלהם ולא בעיצובים המעניינים שיש להם לפעמים.

מאז שגיליתי את זה, אני רק ממליץ ללכת לשם בשביל לקנות את הצלחות וכדומה שיש להם. הייתי רוצה את הגרסה הזכוכית החומה שלהם אבל יש רק את השקופה, שאיתה אני מסתדר.

ממה ששמתי לב, לומינרק יש את השחורה/אפורה בלבד.

משום מה בסניף שאני מבקר, הצלחות של לומינרק ודוראלקס נמצאים בנפרד מהאזור הכוסות והצלחות שלהם. כנראה בגלל היבואן שמנסה לייצר בידול בין הסיני לבינם.

סכו"ם במקס סטוק, לא הייתי קונה. יש סיני והודי בלבד ואני לא ממש "עף" על האיכות שלהם..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

 

בתאריך 11.6.2022 בשעה 02:16, hans כתב:

סכו"ם, לעומת זאת, מאוד מטעה לקנות בלי לגעת בו בידיים, כל הנושא של פרופורציה/עובי/ארגונומיה פשוט לא עובר מסך.

בנוגע לאיקאה - יש להם לפחות 5 סדרות של סכו"ם, כשההבדל בין העילית לתחתית הוא בערך פי 4 - ומאוד אהבתי את המראה והמגע של הגרסאות האחרונות בסדרות היקרות. לא זול אבל זמין ויסדר אותך תוך קנייה אחת. (הסדרה הזולה שלהם ממש רעה, כנראה בכוונה)

 

בתאריך 11.6.2022 בשעה 06:59, sperial כתב:

מצטרף להנס - כלי מטבח ואוכל צריך לראות ולמשש ביד ראשונה. מהכפיות במקס סטוק ועד הסרוויס הגרמני. 

 

ממליץ לקחת את האשה ליום כיף במרכז הקניות החביב עליכם.


זה באמת כזה מסובך לקנות סכו"ם באינטרנט בלי למשש בידיים? מה כבר ביקשתי? שיהיה משהו גוטה, פלדה 10/18 ועם מראה מודרני וסולידי, לא כל מיני עיטורים מפונפנים. חם וקיץ בחוץ ומאוד-מאוד לא בא לי ללכת לשוטט בשום מרכז קניות עכשיו. אולי פשוט אזמין מאיקאה.
 

בתאריך 11.6.2022 בשעה 21:16, borsood כתב:

 

לפני שאתה משקיע בסכו״ם מפונפן אל תשכח שאבוללה מאד אוהב 10/18 ומאז שיצא הסרט הוא מאד נזהר להתרחק מתותית כך שיהיה קשה ללכוד אותו.

 


בחודשים האחרונים המצב נרגע, נראה שבינתיים אבוללה העתיק את מוקד פעילותו לביה"ס של הילדים שלי, שם הוא עסוק באכילת תכולת הקלמרים שלהם בזמן ההפסקות. מדי פעם הוא אוכל גם איזה סווטשירט.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, קורן בן אשר כתב:

 

זה באמת כזה מסובך לקנות סכו"ם באינטרנט בלי למשש בידיים? מה כבר ביקשתי?

אתה ילד גדול ומותר לך להזמין מה שבא לך מאיפה שבא לך בלחיצת כפתור. רצית ייעוץ? קיבלת. רוצה לקנות? קנה מה שבא לך בעלי/אמזון או באתרים הישראליים, גוגל לשירותך.

 

שים לב שהתגובות היו כולן מיושרות - אין בעיה עם סירים/צלחות/כלי מטבח בכללי אבל בסכו"ם יש כוכבית.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בסכו"ם יש עניין של אחיזה, של משקל, של חלוקת משקל, של חדות, של צורת הכף עצמה, דברים שסיבי העצב מעבירים הרבה יותר טוב מסיבי הבזק.

 

מכל מקום, אם הבעיה היא פחת, לך על הזול בסטוקים, למרות שלפחות לטעמי הכלים האלה פחות נוחים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ממליץ על אמזון - יש משלוח חינם מעל 49$, אל תעבור את ה 75$ ותפצל הזמנות. יש שם הכל, בזול ועם אחריות טובה

יש קבוצות קנייה עם המלצות טובות כמו "כזה אני רוצה" או "אמהות קונות ביחד", בקיצור אמזון

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...