Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מזמינים חופשה בשנת 2022?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחירי החופשה של היום, אתה יכול לנסוע פעמיים. פעם לטיול עיר ופעם לטיול סתלבט. אני ראיתי הרבה עולם ולא הצלחתי להבין מה אתה רוצה בדיוק, יכול לכוון אותך אם תספר על היסטורית המקומות שהיית ומה אהבת. העולם הוא גדול. גם את התקציב שלך לא ראיתי

  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 13 שעות, method כתב:

מיקונוס זה המקום שהישראלים גילו לפני עשור וכל הכוסיות עושות תמונה עומדות על גרם מדרגות כשברקע כל הבניינים בלבן וים?
בתכלס המקום נראה טוב, אבל זה לא מקום מפוצץ ישראלים ומרגיש אילתי כזה?

לדעתי אתה מתבלבל עם סנטוריני.

לפני 13 שעות, method כתב:


בגדול הגדרתי את מה שאני מחפש, ואפילו תקציב לטיסה ידוע.

לעשות חיפוש בגוגל אני יודע, אבל זה חיפוש שיביא לי המון תוצאות, ואז צריך לעשות קרוס רפרנס עם מחירי החבילות מישראל, האם יש טיסות בכלל וכו'

אם אתה לא נעול על תאריכים ויעד,תחפש טיסות בחברות הלואו קוסט האירופאיות.

איזיג׳ט וחברותיה.

לפני 13 שעות, method כתב:

בשלב הזה חשבתי לקבל המלצות מאנשים שהיו בכל מיני מקומות שפוגעים לפחות בחלק מהדרישות שלי- ומשם להתקדם לחיפוש באם יהיה צורך.

זה מאוד אינדיבידואלי,יש אנשים שאוהבים את אילת ויש כאלה ששונאים אותה וזו אותה עיר.

תראה למה אתה מתחבר וסע כל עוד בטוח שם בלי לשמוע יותר מידי המלצות.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

1000$ לטיסה זה המון כסף, אתה מרגיש צורך ללכת רחוק(מזרח רחוק? דרום אמריקה?) בהכרח בתקציב כזה? או שאירופה זה משהו שנתפס לך כסביר?.

 

כאילו יעד צ'יל סבבה עם חופים יש לך אפילו את קפריסין שזה חצי שעה טיסה אחלה חופים וצ'יל אמיתי.

 

אם אתה רוצה להתרחק מישראלים(יעדים פחות ישראלים?) וטיסות יחסית זולות אני אישית נורא נהניתי פעמיים באיים הקנריים(איים ספרדיים ליד הסהרה) - יש מבחר יחסית גדול של טיסות דיי זולות עם קונקשין בציריך או פרנקפורט עם סוויס או לופטהנזה, אחלה חופים(חופים וולקנים שהחול אפור) אחלה טיול נופים והעיר הראשית ביעד דיי נחמדה להסתובב בה לשרוף זמן(הייתי גם בגרנד קנרייה וגם בטנריף) ואצלי זה חובה חדר עם מרפסת ונוף לים ביעדים כאלה ויכול להגיד שבפעמיים האלה מצאתי מלונות 4 כוכבים כאלה באיזור ה300 שקל ללילה(טסתי אבל בדצמבר שזה עונה פחות עמוסה - והמזג אוויר באיזור הזה הוא דיי סטטי גם בחורף) - מה שכן באיזורים האלה מומלץ אוטו.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

הבחור ביקש בלי קונקשן - ואין כעת טיסות ישירות לקנריים. הנסיעה האחרונה שלי לפני הקורונה היתה לטנריף, 9 שעות בכל כיוון, עם ישראייר (שעתיים תדלוק בברצלונה) - סיוט, ואני עוד הייתי במצב טוב, שילמתי תמורת מושבים בשורה הראשונה.

 

פות"ש, אם אתה רוצה טיסות ישירות בלבד הכנס לאתר של נתב"ג, פתח את דף טיסות יוצאות, הכנס את התאריכים הרלוונטיים ותקבל את רשימת כל הטיסות ביוצאות. רשום את הרלוונטיות ואז הדוק באתרי החברות המפעילות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הוא לא רוצה עם קנוקשין בדובאי טורקיה ושות' - האמת? אני לא חושב שציריך ופרנקפורט הן שות' אבל אולי אני טועה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

באופן כללי אני לא מעוניין שהטיסה תיקח הרבה זמן. למשל בדקתי לפיליפינים וראיתי שהטיסות הכי קצרות לוקחות כ 16 שעות עם קונקשן בטורקיה או דובאי. את דובאי וטורקיה נתתי כדוגמא כי שם ספציפית אני לא מעוניין למצוא את עצמי אפילו לא לרגע.

 

אם יש יעד מעניין שמצריך קונקשן וסה״כ כל עניין הטיסה לוקח נניח פחות מ 10 שעות אז זה משהו שאני אשקול- אבל כמובן שאני מעדיף טיסה ישירה. די בטוח שההורים שלי טסו לסרדיניה לא באופן ישיר, ולא לקח להם 16 שעות כמדומני.

 

אני יודע ש 1000$ זה תקציב טוב לטיסה. מצד שני, הרבה יעדים נופלים כי לוקח יממה להגיע לשם.

 

טנריף והאיים הכנריים- בדיוק לפני כמה ימים קיבלתי המלצה מחבר על המקומות הללו. אני אבדוק כמה זמן לוקח להגיע לשם כולל הקונקשן.

 

אין לי דחף לשים את כל ה 1000$ על טיסות ולהגיע למקומות אקזוטיים. אם יוון עומדת בקריטריונים אז למה לא? מה גם שמקומות כמו יוון וקפריסין לא ירוששו אותי ותמיד אפשר לתת גיחה קטנה ל 3-4 ימים. מאידך, אני לא רוצה לטוס 16 שעות לכיוון בכדי לבלות יומיים ביעד.

 

בנתיים מהשרשור אני מתכוון לבדוק מיקונוס, איים כנריים, טנריף, ברצלונה ויוון.

פורסם

גם חלק מאיי יוון עלולים להצריך קונקשן. מה לעשות, לא לכל מקום יש טיסות ישירות.

 

הוזכרו הקנריים - עד  כמה שאני זוכר טיסה ישירה ישירה אליהם היא עניין של כ-7 שעות (יכול להתקצר אם יהיו טיסות מעל מרוקו), אבל עם הסטיה צפונה לשווייץ או גרמניה זה יהיה כבר מעבר ל-10 שעות, וצריך למצוא קונקשן טוב שלא יהיה קצר או ארוך מדי.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 12.4.2022 בשעה 20:38, method כתב:

מיקונוס זה המקום שהישראלים גילו לפני עשור וכל הכוסיות עושות תמונה עומדות על גרם מדרגות כשברקע כל הבניינים בלבן וים?
בתכלס המקום נראה טוב, אבל זה לא מקום מפוצץ ישראלים ומרגיש אילתי כזה?

 

לא..כי ל"ישראלים" שנמצאים באילת ואתה בורח מהם אין כסף למיקונוס

במיקונוס באים אלה שרוצים להנות מחופשה בטן גב יוקרתית עם אוכל טוב, מקומות בילוי טובים, בחורות יפות,מלונות יפים עם נוף יפה וכו'

זה אווירה אחרת.

 

מי שמחפש להדחס 15 איש בחדר של 5 בקלאב הוטל לא מגיע למיקונוס ולא משלם 400 יורו לראש בשביל מיטת שיזוף בסנטנה אל תדאג.

 

הגעתי למצב שאני סוגר חופשה חצי שנה מראש כדי לדעת לא לקבוע עבודה בתאריכים האלה,

זה שווה את זה מבטיח לך ובכל מקרה הישראלים לא מורגשים שם. אולי בגלל שזה יקר מדי לישראלי המכוער אז מי שבא לשם בא להנות ולא לעשות רעש.

 

אם בכל זאת אתה לא רוצה לסמוך על מה שאני אומר סע למונקו, שם יש אפילו פחות ישראלים.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

 

לא..כי ל"ישראלים" שנמצאים באילת ואתה בורח מהם אין כסף למיקונוס

אילת בתקופות העמוסות יקרה בטירוף,גם במלונות שלא נחשבים בטופ ומאכלסים העיקר משפחות

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

בחורות יפות

זה ביטוי מכובס לזנות או שאתה סתם שם משקפי שמש ובוהה בישבנים?

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

מי שמחפש להדחס 15 איש בחדר של 5 בקלאב הוטל

חדר ל5 מגיעים 5.

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

לא מגיע למיקונוס ולא משלם 400 יורו לראש בשביל מיטת שיזוף בסנטנה אל תדאג.

אלא אם כן היא מגיעה עם בר צמוד זה דבילי לחלוטין.

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

אם בכל זאת אתה לא רוצה לסמוך על מה שאני אומר סע למונקו, שם יש אפילו פחות ישראלים.

מה יש במונקו?

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

 

מה יש במונקו?

 

לפי המסגרת שלנו: ברמזור עומדות פרארי ולמבורגיני. ביניהן מפרידה פיקנטו.

 

מונקו היא אחת הערים החביבות על עשירי העולם, ואולי הקזינו המפורסם ביותר. ההמשך מובן. בקיצור - המקום לרוקן את חשבון הבנק בזריזות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 14 דקות, sperial כתב:

לפי המסגרת שלנו: ברמזור עומדות פרארי ולמבורגיני. ביניהן מפרידה פיקנטו.

ההורים היו שם לפני כמה שנים במסגרת טיול בצרפת,שלחו תמונות של רכבים קצת אבל לא התרשמתי שיש למקום ערך תיירותי.

לפני 14 דקות, sperial כתב:

 

מונקו היא אחת הערים החביבות על עשירי העולם, ואולי הקזינו המפורסם ביותר. ההמשך מובן. בקיצור - המקום לרוקן את חשבון הבנק בזריזות.

ושוב,מה יש לעשות שם? בהנחה ולא בא לי להסתובב בין רכבי יוקרה שהם לא שלי ואני לא מהמר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ביקרתי שם לפני כמה שנים, אחרי כמה שעות וביקור בכמה מוזיאונים הרגשתי שמיציתי. מה שכן - הדרך מניס (נסענו ברכבת) יפה,יש איזה מקום או שנייל שכנראה שווים עצירה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...