Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לעזור לי עם קישור לחלק הנ״ל?

בארץ מה שראיתי עולה סביבות 300 - 450 ש״ח.

אין לי מושג איך לתרגם את זה לאנגלית ולחפש באיביי וכו׳

תודה 

פורסם
לפני 6 דקות, FROGIE כתב:

זה מה שהביא חיפוש באיביי.

אולי כדאי עוד פרטים על הרכב (שילדה) שנחפש לפי מקט מדוייק.

תודה רבה, שילוח יקר מאוד

אתה צריך את מס׳ השלדה?

פורסם (נערך)

אני לא מכיר את החלק הזה ממש ואת ההבדלים בין הדגמים. אני חושב שע"י שילדה (או דגם מדוייק) נוכל למצוא את המק"ט הנדרש ואז החיפוש יהיה קל.

 

המחיר שכתבת בארץ, זה למקורי? כמה זה דחוף? אתה מתקין לבד?

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם
Just now, FROGIE כתב:

אני לא מכיר את החלק הזה ממש ואת ההבדלים בין הדגמים. אני חושב שע"י שילדה (או דגם מדוייק) נוכל למצוא את המק"ט הנדרש ואז החיפוש יהיה קל.

 

המחיר שכתבת בארץ, זה למקורי?

אני חושב שכן. חיפשתי בגוגל והתרשמתי מהמספרים אני לא יודע בוודאות אם מקורי.

הדגם הוא קיה פורטה 2010 LX 

פורסם (נערך)

בלינק ששלחתי לך יש סיני בכ70 כולל משלוח (כתוב שמתאים לדגם שלך).

ויש מקורי בכ200 (לא כתוב LX)

בכל מקרה תכניס מס' רכב כאן ותראה מחיר/מקט

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם
לפני 7 דקות, רפי לין כתב:

לפי מס' רישוי הרכב בדוק אצל יבואן פרטי לחלפי יונדאי, קיה ומיצובישי

"קוריאה פלקון" באתרם: https://koreafalcon.com/

לרוב, חברי פורום זה מקבלים אצלם גם איזו הנחה במחיר.

בברכה  -  רפי לין

חיפשתי לפי מס׳ רכב אין את החלק הזה 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...