Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה רומסטר 2010 1.2 - תיבות ואמינות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הצלחתי לפענח. האם באותה שנה היתה רק תיבה פלנטרית, או גם רובוטית?

(איזה אתר ישראלי מומלץ למידע כזה?)


האם הטורבו הוא מקור לבעיות?


האם חלפים או טיפולים יקרים?

 

פורסם

אני די סומך על יד 2 - מחירון רכב

screenshot-pricelist_yad2_co.il-2022_01.06-15_31_07.thumb.png.bed21e4734189afbd82ff2df59497cca.png

ואני עשיתי את הפדיחה, לא סימנתי את הטיפטרוניק.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

גיר פלנטארי (טיפטרוניק) שולב רק עם מנוע 1.6 האטמוספרי. מנוע ה-1.2 שולב רק עם גיר רובוטי כפול מצמד או גיר ידני 5 מהירויות.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, DareDevil כתב:

ואני עשיתי את הפדיחה, לא סימנתי את הטיפטרוניק.

לא היה ברור למה הם מתכוונים שם ב"אוט". נראה לי שבחלק או הרבה מהמקרים גם לטיפטרוניק הם קוראים "אוט".

דווקא לרובוטי היה יותר ראוי שתהיה הגדרה ברורה משלו באתר.

 

  

לפני 16 דקות, menir1 כתב:

גיר פלנטארי (טיפטרוניק) שולב רק עם מנוע 1.6 האטמוספרי. מנוע ה-1.2 שולב רק עם גיר רובוטי כפול מצמד או גיר ידני 5 מהירויות.

 

ברשימה ש-DareDevil ציטט יש גם 1.2 טיפטרוניק?

אם ה"אוט" הרגיל הוא בעצם רובוטי, נשמע לא אטרקציה.

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם
לפני 13 דקות, elera כתב:

לא היה ברור למה הם מתכוונים שם ב"אוט". נראה לי שבחלק או הרבה מהמקרים גם לטיפטרוניק הם קוראים "אוט".

דווקא לרובוטי היה יותר ראוי שתהיה הגדרה ברורה משלו באתר.

זה רמת הגימור 

יש style וscout

לפני 13 דקות, elera כתב:

אם ה"אוט" הרגיל הוא בעצם רובוטי, נשמע לא אטרקציה.

הסקאוט שהביאו לארץ בא עם טיפטרוניק, מה שאתה קורא לו רובוטי.

בשביל הנוחות 

screenshot-pricelist_yad2_co.il-2022_01.06-16_06_35.png.38cae08178f5d13eead0e6d0ce4e071d.png

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
Just now, elera כתב:

חשבתי שטיפטרוניק הוא תמיד פלנטרי?

 

תוכל "לרחף" מעל המילה פלנטרי ולראות מה המשמעות. 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אני יודע מה המשמעות של פלנטרי. השאלה היא לגבי טיפטרוניק. :)

עד כה הרושם היה שתמיד זה אומר פלנטרי ולא "רובוטי"?

 

פורסם

ניתן לרוני מ2009 לענות על השאלה

screenshot-carsforum_co.il-2022_01.06-16_19_32.thumb.png.26c52d1eb2409dc3d4e240da857d108c.png

מודה שהתעצלתי לדייק בהבדלים הללו. 

מקור:

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

לזה התכוונתי.

 

טיפטרוניק = אוטומטי = בסדר, כי בגדול הוא פלנטרי ככל פלנטרי.

רובוטי = לא בסדר, כי בהרבה מקרים נכנסים לבעיות.

 

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם
לפני 12 דקות, elera כתב:

אני יודע מה המשמעות של פלנטרי. השאלה היא לגבי טיפטרוניק. :)

עד כה הרושם היה שתמיד זה אומר פלנטרי ולא "רובוטי"?

 

טיפטרונטק זה רק אפשרות לשלוט בהילוכים ידנית. 

 

זה פיצ'ר שיש ביום כמעט בכל גיר אוטומטי, בין אם זה פלנטרי, רובוטי או רציף. 

 

 

 

היצרנים יכולים בכולם לממש את הפיצ'ר "טיפטרוניק", זה לא אומר דבר על מבנה הגיר. תתעלם מזה. סתם מונח מטעה בלוח יד 2.

 

לגבי רומסטר, menir ענה נכון, מנוע 1.2 אף פעם לא שולב עם גיר פלנטרי אלא רק עם גיר רובוטי כפול מצמד DSG עם 7 הילוכים או גיר ידני. 

 

 

פורסם (נערך)

אז לסיכום, אם הבנתי נכון, שני הדברים ברשימה ביד2, גם ה-"אוטומטי" וגם ה-"טיפטרוניק", הם רובוטיים.

 

מעניין שלא ראיתי הרבה תלונות על אמינות.

 

ועכשיו שאני מסתכל עוד פעם, בעצם כן יש ביד2 הגדרה "רובוטי". שימוש לא מוצלח בשדה אחד כדי להגיד דברים שונים שלא נמצאים על אותה סקאלה.

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם
לפני שעה, elera כתב:

אז לסיכום, אם הבנתי נכון, שני הדברים ברשימה ביד2, גם ה-"אוטומטי" וגם ה-"טיפטרוניק", הם רובוטיים.

לא. עזוב מה שרשום ביד 2, זה מטעה. 

 

ברומסטר מנוע 1.6 בנזין הגיע עם גיר פלנטרי 6 הילוכים. 

מנוע 1.2 בנזין הגיע עם גיר רובוטי מצמד כפול DSG עם 7 הילוכים. 

 

לשניהם יש "טיפטרוניק", זאת אומרת שליטה ידנית בהילוכים. אבל עזוב את המונח טיפטרוניק, זה לא סוג גיר. זה רק מבלבל. תתעלם מזה. 

 

איפה שרשום טיפטרוניק, תתעלם ותברר במקום אחר איזה גיר יש בדגם המדובר. טיפטרוניק לא אומר כלום. 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם

אם כבר שאלתה על מודלים 2010 לדעתי בשנתון זה עדין לא "שודרגו" המנועים ל TSI  והגירים לרובוטיים . 

 

לי יש שנתון 2008 185K  ואצלי יש אמינות טובה, בשנתיים האחרונות התחילו נזילות שמן ונוזל קררור אבל התיקון יחסית מהיר ולא יקר . 

שמעתי שהסונולואידים בתיבה רגישים , אבל אצלי התיבה עובדת ללא דופי , יש לציין שפעמיים ביצעתי החלפה חלקית של שמן וניקוי המסנן ואופי הנהיגה רגוע . 

×
×
  • תוכן חדש...