Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2007 mk2 1596 cc גלגל הגה מסתובב קשה מאוד


MOISS 60
שימו לב! השרשור הזה בן 1126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יד 1 . מאוד מרוצה מהרכב . רכב אמין ובטיחותי .

לפני חודשיים התחילה נזילה קלה מתחת למשאבת הגה כח .

לפני שבועיים הנזילה החריפה וההגה בקושי מסתובב .

קשה מאוד לנסוע במצב הזה .

בבדיקה שבצעתי מצאתי שהנזילה מגיע מחיישן שנמצא מל המשאבה .

כשמנתקים את פלאג החיישן מיד רואים שהנזילה משם .

מחיר חיישן תחליפי בארץ סביב 380 ש"ח !!! בסין אפשר למצוא גם ב-50 ש"ח .

אני הזמנתי מ -u.k    ב 15 פאונד + משלוח ארצה (יקר ! , אבל זמן המשלוח סביר) .

מוזר בעיניי  שעם כמות הנזילה בחודשיים האחרונים שאני מעריך אותה ב-1 ליטר

לפחות עדיין המיכל מראה  שהנוזל ללא שינוי -כלומר סימן מקסימום .

לאור זה שההגה בקושי מסתובב אני תוהה אם החלפת היוניט/חיישן תפתור את הבעיה או

המשאבה הלכה .

ד.א השמן במיכל שחור וסמיך . האם יתכן שאיחור בתיקון הבעיה תוך נהיגה במצב הזה גרמה

לנזק נוסף כמו  נזק למשאבה .האם החלפת החיישן אמורה לפתור את הבעיה באופן מיידי ? האם חייבים 

להחליף את השמן במערכת ? מה הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת ?

המשאבה לא ממש מרעישה .

יש לי ידע טכני ואני מעדיף לתקן את התקלה בכוחות עצמי .

אני רק צריך לקנות בוקסה עמוקה 19 מ"מ  לחילוץ החיישן.

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון : בדקתי פיזית את מיכל שמן הגה ומה שהטעה אותי קודם זה שלא בדקתי פיזית אם בכלל יש נוזל

במיכל ורק ראיתי מבחוץ צבע שחור עד המקסימום . מסתבר שבכלל לא נשאר שמן במערכת וזה היה

הצבע של השמן השרוף שציפה את המיכל מבפנים .

ההגה כמובן  ( עדיין )הולך קשה . הנזילה לו הותירה בכלל שמן .

שמתי לה שההגה רוטט לפעמים כשאני  נוהג בדרך משובשת . בכביש חלק זה פחות מורגש .

האם יתכן שהמשאבה הלכה כתוצאה מכך שנהגתי ברכב במצב בו אין בכלל שמן הגה כתוצאה מנזילה

מסיבית בחודשיים האחרונים. בימים האחרונים נהגתי כ -50 ק"מ ואני תוהה אם המשאבה שרדה ללא

שמן .

איך אני ממלא שמן הגה ( מה הכמות הדרושה  במצב הנ"ל?)למיכל ? האם פשוט מוסיף למיכל ? איך להיפטר

מאוויר במערכת בדרך הפשוטה ביותר ?

עדיין לא קבלתי את החיישן שהזמנתי .

 

מבקש את עזרתכם כדי להתגבר על הבעיה . תודה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמלא את המיכל בנוזל הגה דבר ראשון, פשוט תמזוג דרך הפקק שלא עד קו המקסימום. 

 

אתה לא שומע רעש מהמשאבה? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...