Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

יש ברשותי מאזדה cx-5 2021 ואני רוצה לשדרג את המערכת המקורית ברכב.

יש לי מגבר alpine x-a70f ורמקולים אחוריים ground zero gzrf 6.5sq 

בנוסף אני רוצה לקנות סאבוופר אקטיבי שיכנס בתוך הגלגל ספייר כרגע אני בכיוון של jbl bass pro hub.

מתלבט לגבי סט קומפוננט קדמי, יש המון אופציות כמו המורל הייבריד, וירטוס, אודיסון ווצ'ה, פוקל, הליקס וכו וכו.

אשמח להמלצות ממי שכבר שמע חלק מהסטים הנ״ל.

תודה

 

 

  • ספונסר פורום
פורסם

קיים בתקציב שציינת גם סט מצויין של xcelsus  שאני מייבא 

https://exsound.co.il/collections/2-way-קומפוננט/products/xcelsus-xxui6-2c 

מדובר בסט קומפוננט מפורט עם באס עשיר ועמוק 

ניתן להגיע ולשמוע לפני רכישה בתאום מראש 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 דקות, exsound כתב:

קיים בתקציב שציינת גם סט מצויין של xcelsus  שאני מייבא 

https://exsound.co.il/collections/2-way-קומפוננט/products/xcelsus-xxui6-2c 

מדובר בסט קומפוננט מפורט עם באס עשיר ועמוק 

ניתן להגיע ולשמוע לפני רכישה בתאום מראש 

איפה אפשר לשמוע ?

  • ספונסר פורום
פורסם
Just now, lirancoh85 כתב:

איפה אפשר לשמוע ?

מוזמן ליצור קשר בפרטי כדי לתאם פגישה באזור המרכז 

  • אהבתי 1
פורסם

הייבריד 602 הא סט נהדר במסגרת התקציב

יש לו גירסא חדשה MK2 שנקראת הייבריד 62 ,מדובר בסט כניסה לליגה של הגדולים 

תמורה מאוד גבוהה לכסף.

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 48 דקות, AUDIO KING כתב:

הייבריד 602 הא סט נהדר במסגרת התקציב

יש לו גירסא חדשה MK2 שנקראת הייבריד 62 ,מדובר בסט כניסה לליגה של הגדולים 

תמורה מאוד גבוהה לכסף.

 

 

 

 

 

אתה יכול להשוות אותם ל סטים האלה:? 

Focal esk165 elite k2

Jl audio c3 650 

Audison voce

Hertz MILLE MPK 165P.3 PRO 

פורסם

ב JL לא הייתי נוגע 

האודיסון זאת גירסא קצת יותר איכותית של ההרץ HSK165

ההרץ הם סט כניסה של סידרת ה MILLE הגבוהה זה סט נהדר אם התקציב היה באזור 1000.

הפוקל סט נהדר לתקציב ,אבל שונה מהותית באופי הסאונד מהמורל, אם אתה "פוקליסט" אז זאת בחירה מעולה.

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 7 דקות, AUDIO KING כתב:

ב JL לא הייתי נוגע 

האודיסון זאת גירסא קצת יותר איכותית של ההרץ HSK165

ההרץ הם סט כניסה של סידרת ה MILLE הגבוהה זה סט נהדר אם התקציב היה באזור 1000.

הפוקל סט נהדר לתקציב ,אבל שונה מהותית באופי הסאונד מהמורל, אם אתה "פוקליסט" אז זאת בחירה מעולה.

 

 

 

 

 

תודה רבה. 

לצערי איני יודע אם יותר מתאים לי מורל או פוקאל, האם יש מקום בארץ שאפשר לשמוע סטים כאלה? 

פורסם
לפני 12 שעות, AUDIO KING כתב:

ה ARC 6.2 בתקציב 

יוסי מעילית קאר אודיו הוא היבואן בארץ ,תתעניין.

 

 

והם ברמה של המורל הייבריד ?

פורסם

אני רוצה להבהיר לך דבר מסויים ,מעבר לסטים ברמת מחיר X יש אלמנט חשוב מאוד של טעם אישי 

יש רשימה דיי ארוכה של סטים טובים ברמת מחיר של 2000 שח 

 

בנוגע ל ARC6.2 זה סט לא רע אך לטעמי הוא לא ברמה של ההיבריד 602 

ה BLACK6.2 שמבוסס על אלמנטים מבית sb acoustics כן ברמה, אבל הסט מתומחר יותר גבוהה מהתקציב שלך.

ועדיין ההייתי בוחר בהיבריד 602 גם על פניו.

 

בשורה התחתונה 

רק אתה יכול להחליט מה נשמע לך טוב יותר 

אתה צריך להכיר את הטעם שלך קודם כל ,בוא נתחיל מהשאלה איזה סטים יצא לך לשמוע 

ולאיזה מהם התחברת ? איזה סט קדמי היה לך עד היום והאם הייתה מרוצה ממנו.?

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 24 דקות, AUDIO KING כתב:

אני רוצה להבהיר לך דבר מסויים ,מעבר לסטים ברמת מחיר X יש אלמנט חשוב מאוד של טעם אישי 

יש רשימה דיי ארוכה של סטים טובים ברמת מחיר של 2000 שח 

 

בנוגע ל ARC6.2 זה סט לא רע אך לטעמי הוא לא ברמה של ההיבריד 602 

ה BLACK6.2 שמבוסס על אלמנטים מבית sb acoustics כן ברמה, אבל הסט מתומחר יותר גבוהה מהתקציב שלך.

ועדיין ההייתי בוחר בהיבריד 602 גם על פניו.

 

בשורה התחתונה 

רק אתה יכול להחליט מה נשמע לך טוב יותר 

אתה צריך להכיר את הטעם שלך קודם כל ,בוא נתחיל מהשאלה איזה סטים יצא לך לשמוע 

ולאיזה מהם התחברת ? איזה סט קדמי היה לך עד היום והאם הייתה מרוצה ממנו.?

 

 

 

אף פעם לא הייתה לי מערכת ברמה גבוהה ברכב, תמיד זה היה תקציב בסיסי לכן לא יכול להשוות. יכול לומר שהסט האחרון שהיה לי היה של audison ופחות הייתי מרוצה ממנו, לא יודע אם בגלל הגודל (5.25) או בגלל המגבר החלש או שזה היה סט פחות טוב. מה שאני כן יכול להגיד לך שבמערכת הביתית העדפתי את הסט 5.1 של מורל sp3 על פני סט במחיר דומה של focal. הסאונד של מורל היה יותר חם בצלילים לטעמי ופוקאל היה יותר flat.

×
×
  • תוכן חדש...