Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שאני מחזק את ההמלצה הנ"ל, לא עלה בשרשור הצורך בהתקנה טובה.

אז אולי זה מובן מאליו לחלק מהאנשים פה, כולל אולי פותה"ש, אבל חשוב להדגיש שהתקנה איכותית בעיקר כשמתקינים גם רמקולים ברמה גבוהה יותר, חשובה לא פחות ומומלץ להשאיר גם לה תקציב.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, Tom_22 כתב:

למרות שאני מחזק את ההמלצה הנ"ל, לא עלה בשרשור הצורך בהתקנה טובה.

אז אולי זה מובן מאליו לחלק מהאנשים פה, כולל אולי פותה"ש, אבל חשוב להדגיש שהתקנה איכותית בעיקר כשמתקינים גם רמקולים ברמה גבוהה יותר, חשובה לא פחות ומומלץ להשאיר גם לה תקציב.

ברור. 

במיוחד שמדובר ברכב חדש עם חיישנים בדלתות. 

מתכוון ללכת לאחד וליחיד יוסי אלפיין. 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 22 שעות, lirancoh85 כתב:

ברור. 

במיוחד שמדובר ברכב חדש עם חיישנים בדלתות. 

מתכוון ללכת לאחד וליחיד יוסי אלפיין. 

 

אהלן וערב טוב, רעיון מועלה לגשת ליוסי אלפיין. מאיפה אתה בארץ, אפשר להשמיע לך רכב עם מערכת מקצועית ואיכותית ??

פורסם
בתאריך 2.1.2022 בשעה 13:28, lirancoh85 כתב:

יש ברשותי מאזדה cx-5 2021 ואני רוצה לשדרג את המערכת המקורית ברכב.

יש לי מגבר alpine x-a70f ורמקולים אחוריים ground zero gzrf 6.5sq 

 המערכת המקורית מחוברת ישירות לכניסות Hi-Power במגבר?

או דרך מנחת?

  • מעניין 1

-

פורסם
לפני 57 דקות, BEEKER כתב:

 המערכת המקורית מחוברת ישירות לכניסות Hi-Power במגבר?

או דרך מנחת?

את האמת שאין לי מושג, אני מניח שצריך מנחת. 

חשבו לי לציין שהרכב הוא חדש 2022 ואני אמור לקבל אותו בימים הקרובים. כרגע יש ברשותי רק את המגבר. הרמקולים האחוריים שציינתי לא נרכשו בסופו של דבר. 

פורסם
לפני 4 דקות, lirancoh85 כתב:

את האמת שאין לי מושג, אני מניח שצריך מנחת. 

חשבו לי לציין שהרכב הוא חדש 2022 ואני אמור לקבל אותו בימים הקרובים. כרגע יש ברשותי רק את המגבר. הרמקולים האחוריים שציינתי לא נרכשו בסופו של דבר. 

חבל להרוס צליל של מערכת עם מנחת !!

פורסם

אתה תצטרך לרכוש פרוססור,זה הפתרון היחיד.

hu- pioneer shp evo62 dab tweeter-ml280.3 midbass-ml165.3 amp-alpine hda 60f 

 sub-gladen zero 10 pro(sealed box) sub amp-mosconi gladen pro 1/10 

 

פורסם

+1 למוראל הייבריד ממליץ בחום 

אני משתמש במידבס של הסט הנ''ל 

כמידרינג בדש והוא פשוט מדהים 

ואני עם אילייט טיטניום...

לגבי היציאות וכו' 

אתה אכן יכול לעבוד עם מנחת ועם תרצה לעלות ברמה 

יש אופציה להוציא מהיחידה המקורית יציאה אופטית ! 

מושלם לפרוססור 

בכל אופן כל שאלה בקשר למאזדה תרגיש חופשי 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 46 דקות, Ido Arama כתב:

+1 למוראל הייבריד ממליץ בחום 

אני משתמש במידבס של הסט הנ''ל 

כמידרינג בדש והוא פשוט מדהים 

ואני עם אילייט טיטניום...

לגבי היציאות וכו' 

אתה אכן יכול לעבוד עם מנחת ועם תרצה לעלות ברמה 

יש אופציה להוציא מהיחידה המקורית יציאה אופטית ! 

מושלם לפרוססור 

בכל אופן כל שאלה בקשר למאזדה תרגיש חופשי 

 

 

 

 

 

יש אופציה להוציא אופטי ? על איזה דגם ושנתון אתה מדבר?

האם הגדלים של הרמקולים זה ״6.5 מקדימה ומאחורה ? לא נתקלת בבעיה עם העומק ?

תודה

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 דקה, lirancoh85 כתב:

יש אופציה להוציא אופטי ? על איזה דגם ושנתון אתה מדבר?

האם הגדלים של הרמקולים זה ״6.5 מקדימה ומאחורה ? לא נתקלת בבעיה עם העומק ?

תודה

כל הדגמים 2014+

אותה יחידת ראש בקורה ימנית מתחת לתא כפפות 

נכנס לך בדלת גם 9 אינץ' אין בעיה 

מה שכן ממליץ לך לעשות בידוד קפדני בדלתות הקדמיות 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Ido Arama כתב:

יש אופציה להוציא מהיחידה המקורית יציאה אופטית ! 

אתה יכול להרחיב?

לפני שעה, lirancoh85 כתב:

האם הגדלים של הרמקולים זה ״6.5 מקדימה ומאחורה ?

הרכב גם מגיע עם מערכת BOSE השאלה היא 

האם ברכבים ללא המערכת הזו ישנם מיקומי רמקולים בהתאם.

https://insidemazda.mazdausa.com/the-mazda-way/technology/mazda-and-bose-put-music-center-stage/

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם
לפני 5 שעות, AUDIO KING כתב:

אתה יכול להרחיב?

הרכב גם מגיע עם מערכת BOSE השאלה היא 

האם ברכבים ללא המערכת הזו ישנם מיקומי רמקולים בהתאם.

https://insidemazda.mazdausa.com/the-mazda-way/technology/mazda-and-bose-put-music-center-stage/

המיקומים זהים בכל הדגמים עם או בלי bose 

לגבי האופטי אני שלחתי את היחידה דרך רודי למעבדה פה בארץ ופשוט קבלתי את היחידה עם יציאת אופטית 

האיכות שקיבלתי ביחס להיילבל משמעותי טובה יותר 

 

ההבדל בין לנגן במצב שהטלפון הנייד מחובר הבלוטות ליוניט המקורי וממנו מעביר אופטי לפרוססור 

לבין לנגן בחיבור ישיר טלפון בusb ישירות לפרוססור מאוד קטנה 

ממליץ בחום 

כי לרוב רוצים את הפונקציונליות של היוניט המקורי לצורך שליטה מההגה אנדרואיד אוטו קאר פליי דיבורית וויז וכו' 

והאיכות סיגנל באופטי הרבה יותר טובה משימוש בהיי לבל לפרוססור 

או מנחת עוד יותר גרוע

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, Ido Arama כתב:

לגבי האופטי אני שלחתי את היחידה דרך רודי למעבדה פה בארץ ופשוט קבלתי את היחידה עם יציאת אופטית

אז היוניט לא מגיע עם יציאה אופטית כפי שציינת מקודם, זה משהו שביצעת במעבדה. הבנתי נכון? 

פורסם
לפני 21 שעות, lirancoh85 כתב:

אז היוניט לא מגיע עם יציאה אופטית כפי שציינת מקודם, זה משהו שביצעת במעבדה. הבנתי נכון? 

כן חבר זה לא מגיע במקור

השאלה מה תעשה עם יציאה אופטית

×
×
  • תוכן חדש...