Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה במצמדים סקודה קארוק 2021


מאיר גדליהו
שימו לב! השרשור הזה בן 945 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעה, zvit כתב:

אני אמשיך לכתוב כמו תקליט מקולקל. מתחילת השנה עלו על כבישי ישראל כמעט 30000 כלי רכב המצוידים ב-DQ200 (הנקרא בפי העם DSG7) מעטים מהם חוו תקלות בגיר והגיעו למוסך. (כנראה לא משהו שחורג מכמות התקלות המתגלות בכלי רכב חדשים) 

 

אשמח לדעת האם המידע הזה מבוסס ומאיפה.

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ציי הרכב הם האינדיקציה הטובה ביותר לכך. קרוב ל-50% מכלי הרכב המצוידים בגיר הזה נמכרו לציי רכב. למי שיש זכרון קצר ציי הרכב הם הראשונים להתריע במקרה של תקלה חריגה. תעיד הפורד פוקוס שהוכתרה כדגם הנמכר ביותר לשנת 2012 עם 15500 יחידות בגלל ציי הרכב, שלוש נים אחר-כך כבר היה אפשר לספור את הפוקוסים שנמכרו על אצבעות שתי ידיים.

 

כשיש תקלה אמיתית השוק מצביע ברגליים.

 

רוצה עוד? כל המכוניות של GM עם מנוע 1.4 טורבו נמכרות במחירים של מכוניות מפורקות מעזה, וזה לא בגלל אמינות מופלגת של המנוע...

  • אהבתי 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לי כבר 3 רכבים עם כפול מצמדים אחד (קליאו 1.2, גולף ועכשיו אוקטביה) - לכל המלטפי דוושות גז אני יכול להגיד, נהגתי עליהן בדיוק כמו בגיר אוטומטי רגיל(כולל המווןןןן גלישה בפקקים בלי לפמפם גז בלי מצב s בלי לעצור את הנשימה) ותאמינו או לא הגיר נשאר שלם עם הקלאצ׳ים המקוריים - מספיק עם הקשקושים של ״להרגיל נהיגה״ הגיר מתנהג כמו אוטומטי רגיל היצרן לא מורה על שום סגנון נהיגה מיוחד ולא צריך להמציא שיטות נהיגה מחדש.

 

לפותח השרשור לא קרתה התקלה בגלל שהוא לא ליטף את הגז נכון בעליה בפקק בבוקר חמים של חודש אוגוסט, התקלה היא לדעתי כשל ביצור(קורה) שהמוסך מנסה להפיל על הלקוח, וזה הבעיה.

עריכה אחרונה על ידי noknok
  • רעיון טוב! 2

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, noknok כתב:

היצרן לא מורה על שום סגנון נהיגה מיוחד

 מוסך מורשה של צמפיון האשים אותו בנהיגה לא נכונה.

הם נציגים של היצרן בארץ, אז היצרן מקשקש?

אני חשבתי שהעניין הזה של נהיגה נכונה קיים רק על גבי הפורום כאן, אבל כשזה מגיע כתשובה רשמית ממוסך מורשה, זה כבר סיפור אחר

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, zvit כתב:

ציי הרכב הם האינדיקציה הטובה ביותר לכך. קרוב ל-50% מכלי הרכב המצוידים בגיר הזה נמכרו לציי רכב. למי שיש זכרון קצר ציי הרכב הם הראשונים להתריע במקרה של תקלה חריגה. תעיד הפורד פוקוס שהוכתרה כדגם הנמכר ביותר לשנת 2012 עם 15500 יחידות בגלל ציי הרכב, שלוש נים אחר-כך כבר היה אפשר לספור את הפוקוסים שנמכרו על אצבעות שתי ידיים.

 

כשיש תקלה אמיתית השוק מצביע ברגליים.

 

רוצה עוד? כל המכוניות של GM עם מנוע 1.4 טורבו נמכרות במחירים של מכוניות מפורקות מעזה, וזה לא בגלל אמינות מופלגת של המנוע...

 

תשמע, הפער בין מה שאתה טענת לזה רחוק מאוד.

 

בשנים שהפוקוס נמכרה/לא נמכרה בוודאות היו לוואגיות בעיות עם ה-DSG. אלו היו שנותיו הראשונות יחסית.

 

יש לא מעט רכבים שיש להם את אותה תצורת מנוע וגיר בעייתים, שבגרסה אחת נמכרת מעולה ומעל המחירון (קשקאי) ובגרסאות אחרות יושבת במגרשים כמו אבן שאין לה הופכין (רנו לסוגיה).

 

שאתה טוען משהו כמו:

 

ציטוט

מתחילת השנה עלו על כבישי ישראל כמעט 30000 כלי רכב המצוידים ב-DQ200 (הנקרא בפי העם DSG7) מעטים מהם חוו תקלות בגיר והגיעו למוסך. (כנראה לא משהו שחורג מכמות התקלות המתגלות בכלי רכב חדשים) 

 

אז מהניסוח משתמע שיש לך מידע לגבי כמות התקלות שאנשים חוו ב-DSG וכמות התקלות שיש בשאר הרכבים החדשים.

 

אגב, זה שרוב ה-DSG לא נתקעו או חוו תקלות במנוע ובגיר בשנתם הראשונה זה ממש לא הישג גדול. 

 

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בקיא גדול בגלגולי דורות הDSG אבל לפי מה שאני זוכר אושרה תביעה ייצוגית או אפילו שתיים בגלל התיבה הזאת בגרסה עם המצמדים היבשים.

אני מניח ומקווה שאני לא טועה, שבית משפט עושה מספיק שיעורי בית ודורש מספיק הוכחות כשהוא מאשר ייצוגית. משמע, סופקו מספיק הוכחות שיש תקלה לא ברכב אחד או שניים אלא בכמות נרחבת. אז כן, כנראה שהגיר הזה בחלק מגלגוליו לא בדיוק אמין וגם אם רק נניח ש10% מבעלי הרכבים שמצוידים בגיר הזה סבלו מהבעיה מדובר על אלפי לקוחות בשנה.

אם האינדיקציה היא מי רץ לכתוב בפורום שיש תקלה זה לא מדד. גם ליסינג זה לא תמיד מדד, אני יכול להעיד שיש לנו המון רכבי ליסינג בעבודה שנוסעים עם נורות צ'ק אנג'ין, הגה סוטה הצידה, רעידות ועוד כאלה וכאלה תקלות ואנשים לא מדווחים ולא אכפת להם ומחכים לטפל בהכל בטיפול השנתי או מחכים לתום תקופת החוזה ומחליפים רכב ככה. אין להם עצבים או סבלנות לחכות לרכב חלופי או להתעסק עם זה ונוסעים ככה כמו שזה. הרכב מנע ונוסע זה מספיק מבחינתם.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, roy007 כתב:

 מוסך מורשה של צמפיון האשים אותו בנהיגה לא נכונה.

הם נציגים של היצרן בארץ, אז היצרן מקשקש?

אני חשבתי שהעניין הזה של נהיגה נכונה קיים רק על גבי הפורום כאן, אבל כשזה מגיע כתשובה רשמית ממוסך מורשה, זה כבר סיפור אחר

המוסך לא צריך להאשים אותו בנהיגה לא נכונה, המוסך צריך לקחת אחריות על תקלה במסגרת האחריות. 

  • רעיון טוב! 1

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, zvit כתב:

ציי הרכב הם האינדיקציה הטובה ביותר לכך. קרוב ל-50% מכלי הרכב המצוידים בגיר הזה נמכרו לציי רכב. למי שיש זכרון קצר ציי הרכב הם הראשונים להתריע במקרה של תקלה חריגה. תעיד הפורד פוקוס שהוכתרה כדגם הנמכר ביותר לשנת 2012 עם 15500 יחידות בגלל ציי הרכב, שלוש נים אחר-כך כבר היה אפשר לספור את הפוקוסים שנמכרו על אצבעות שתי ידיים.

 

כשיש תקלה אמיתית השוק מצביע ברגליים.

 

רוצה עוד? כל המכוניות של GM עם מנוע 1.4 טורבו נמכרות במחירים של מכוניות מפורקות מעזה, וזה לא בגלל אמינות מופלגת של המנוע...


היפותזה נחמדה אבל עם כל הכבוד לא כך מוכיחים או מפריחים היפותזה.

כולנו יודעים שגם למנוע הTSI לא חסרו בעיות בשנתיו הראשונות של הEA111, אממה זה לא כ"כ השפיע (אם בכלל) על המכירות, כנ"ל בעיות מנוע וגיר ברכבי ניסאן שונים (קשקאי, ג'וק) או בעיות גיר בסוזוקי... או בעיות עם רצועת הטיימינג של מנוע הPURETECH שעשתה בו שמות או בעיות עם ה1.6 THP של פיג'ו אך עדיין לא נראה שהמכירות של ניסאן הושפעו מכך ופ'יגו עשו קאמבק והמכירו שלהם קפצו בענק בשנים האחרונות.

לצרכן הישראלי יש הרבה ג'וקים בראש, היכולת שלו "להעריך" אמינות בשטח מוגבלת בגדול בארץ תוצרת המוצר אפילו אם לפעמים בשטח הקשר בין התדמית לתוצאות בפועל הוא קלוש בהחלט.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Gavrik כתב:


היפותזה נחמדה אבל עם כל הכבוד לא כך מוכיחים או מפריחים היפותזה.

כולנו יודעים שגם למנוע הTSI לא חסרו בעיות בשנתיו הראשונות של הEA111, אממה זה לא כ"כ השפיע (אם בכלל) על המכירות, כנ"ל בעיות מנוע וגיר ברכבי ניסאן שונים (קשקאי, ג'וק) או בעיות גיר בסוזוקי... או בעיות עם רצועת הטיימינג של מנוע הPURETECH שעשתה בו שמות או בעיות עם ה1.6 THP של פיג'ו אך עדיין לא נראה שהמכירות של ניסאן הושפעו מכך ופ'יגו עשו קאמבק והמכירו שלהם קפצו בענק בשנים האחרונות.

לצרכן הישראלי יש הרבה ג'וקים בראש, היכולת שלו "להעריך" אמינות בשטח מוגבלת בגדול בארץ תוצרת המוצר אפילו אם לפעמים בשטח הקשר בין התדמית לתוצאות בפועל הוא קלוש בהחלט.

אכן הצרכן הישראלי שונה ומקשיב להרבה מקורות.

 

הערה: במנועי ה TSI לא היו בעיות רבות - הבעיות שהופיעו היו בעיות במותחנים בגרסת 1.2 אבל המנועים עצמם ובמיוחד 1.4 מאד אמינים כולל מגדשי הטורבו.

 

גירים" כן ה dq200 אכן חגג על כולנו ועבר עדכונים ועדכונים וכאן גם קיבל תביעות ייצוגיות שטוב שנענו ע"י בתי המשפט.

ממה שראיתי בפורומים רבים בעולם הגיר הזה סוף סוף הגיע למצב "בשלות" משנת 2017/2018 וכבר לא מאכיל מרורים את בעלי הרכב שלו - כניראה תוקנו יותר בעיות בייצור שלו (אמר לי בעבר רוני מנהל מוסך צ'מפיון בראשון שהגרמנים לא מפסיקים ייצור שיש בעיות אלא מתקנים ומתקנים וכניראה גם כאן הגיעו למצב טוב יחסית)

 

לשמוע כל בעית dq200 של שנתון "חדש" זו אכן בעייה מעניית ומסקרנת.

אם אכן העשן הופיע עקב חימון במצב עליה או משהו דומה זה יכול להיות ולא רק עם גיר כפול מצמדים אלא גם גיר רציף או גיר רובטוי חד מצמדי.

 

רכב לא אמור לחנך את הבעלים כיצד לנהוג (היה לנו מספיק עם הקורולות הרובוטיות שאמרו לנו שצריך ללמוד לנהוג שהגיר הזה הופיע)

 

המוסך הזה שאמר את הדברים חייב לקבל תלונה וכדאי לפותח השירשור להתלונן עליו הן בצ'מפיון עצמם ואפילו במכתב ליצרן בגרמניה שדבר כזה לא יחזור על עצמו.

אין שום הוראה של היצרן איך לנהוג - סע רגיל אתה לא צריך "חינוך" והמוסך פשוט חייב לקבל תלונה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי kobi_g
  • אהבתי 1

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, MOTIOZ כתב:

מה זה רלוונטי אבל?

זה גיר רובוטי חד מצמדי והוא לא קשור בשום צורה ל-DSG או לגירים כפולי מצמד אחרים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, roy007 כתב:

 מוסך מורשה של צמפיון האשים אותו בנהיגה לא נכונה.

הם נציגים של היצרן בארץ, אז היצרן מקשקש?

אני חשבתי שהעניין הזה של נהיגה נכונה קיים רק על גבי הפורום כאן, אבל כשזה מגיע כתשובה רשמית ממוסך מורשה, זה כבר סיפור אחר

מוסך מורשה הוא לא נציג יצרן, הוא זכיין שרות של נציג היצרן. 

לצערנו הרב (מאד) יש לא מעט כאלה שמנסים לגזור עלינו קופון שמן, כי כל שרות במסגרת אחריות "מגביל" את התמורה למוסך (לא ירוויח על המכלול המוחלף ולא על ניפוח שעות עבודה) ולכן יעדיפו למכור לנו "שרות מלא" 

 

ט.ל.ח

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, kobi_g כתב:

אכן הצרכן הישראלי שונה ומקשיב להרבה מקורות.

 

הערה: במנועי ה TSI לא היו בעיות רבות - הבעיות שהופיעו היו בעיות במותחנים בגרסת 1.2 אבל המנועים עצמם ובמיוחד 1.4 מאד אמינים כולל מגדשי הטורבו.

 

גירים" כן ה dq200 אכן חגג על כולנו ועבר עדכונים ועדכונים וכאן גם קיבל תביעות ייצוגיות שטוב שנענו ע"י בתי המשפט.

ממה שראיתי בפורומים רבים בעולם הגיר הזה סוף סוף הגיע למצב "בשלות" משנת 2017/2018 וכבר לא מאכיל מרורים את בעלי הרכב שלו - כניראה תוקנו יותר בעיות בייצור שלו (אמר לי בעבר רוני מנהל מוסך צ'מפיון בראשון שהגרמנים לא מפסיקים ייצור שיש בעיות אלא מתקנים ומתקנים וכניראה גם כאן הגיעו למצב טוב יחסית)

 

לשמוע כל בעית dq200 של שנתון "חדש" זו אכן בעייה מעניית ומסקרנת.

אם אכן העשן הופיע עקב חימון במצב עליה או משהו דומה זה יכול להיות ולא רק עם גיר כפול מצמדים אלא גם גיר רציף או גיר רובטוי חד מצמדי.

 

רכב לא אמור לחנך את הבעלים כיצד לנהוג (היה לנו מספיק עם הקורולות הרובוטיות שאמרו לנו שצריך ללמוד לנהוג שהגיר הזה הופיע)

 

המוסך הזה שאמר את הדברים חייב לקבל תלונה וכדאי לפותח השירשור להתלונן עליו הן בצ'מפיון עצמם ואפילו במכתב ליצרן בגרמניה שדבר כזה לא יחזור על עצמו.

אין שום הוראה של היצרן איך לנהוג - סע רגיל אתה לא צריך "חינוך" והמוסך פשוט חייב לקבל תלונה.



עניין השרשרת אולי היה כ"כ קריטי שהוא פשוט הסתיר מאחוריו הרבה בעיות אחרות אך בדורות הראשונים של TSI היו המון תקלות סדרתיות. החל מאקטואטורי טורבו שהיו נוטים ללכלת, קויילים, מערכות הזרקה, הצטברות פיח על השסטומים ואכילת שמן מוגזמת... הכל קיים ברשת. ב1.8 תקופה ארוכה בגלל בעיות ברינגים ובבוכנות המנועים היו נוטים "ללכת" עוד בתקופת האחריות וגם ה1.4 160 כ"ס לא היו מאריכים חיים.

את הסיפורים על הDQ200 שמעתי עוד ב2013 וגם ב2014 וגם ב2015 וגם ב2016 כל שנה, מספרים לנו סיפורים ש"השנה הם סוף סוף פתרו את התקלות בDSG" סליחה אבל FOOL ME ONCE SHAME ON YOU FOOL ME TWICE... 

אם עברו כמעט 20 שנה מאז שהוצג (2003) והגיר הזה עדיין לא אפוי ומתקלקל גם ברכבים חדשים וגם יצרנים אחרים עם גירים דו-מצמדיים סובלים מבעיות דומות (רנו, יונדאי, קיה) כנראה שזה פשוט המינוס של הטכנולוגיה הזאת. 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, dorsht כתב:

מה זה רלוונטי אבל?

זה גיר רובוטי חד מצמדי והוא לא קשור בשום צורה ל-DSG או לגירים כפולי מצמד אחרים.

אמינות הרובוטים גרועה לעניות דעתי ,בין אם מדובר בחד או דו 

 

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי עם אוקטבייה 2018 כמעט 100K, הרבה מתוכם בפקקים.

נוהג בפקק ללא שום התחשבות בגיר- הרבה גלישה- ברקס- גלישה. 

לא הייתה עם זה שום בעיה, לא סימני בלאי, לא התחממות.

הגיר פעל באופן חלק ושקוף לחלוטין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 945 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...