Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש סטיישן גדול (לא משפחתיות כמו פוקוס וכו׳) עם מערכות בטיחות מתקדמות (בלימה אוטונומית, סטייה מנתיב) בנויות ברכב, לא מוביל-איי.

תקציב עד כ-150K, משומש כמובן.

 

עלויות דלק ותחזוקה לא משנות.

 

יש חיה כזו בארץ?

פורסם

הג'יפונים חיסלו את הסטיישנים ונגסו חזק בנתח השוק של המשפחתיות הגדולות ("מנהלים").

מערכות בטיחות המייתרות לגמרי את הצורך ב- mobileye כמעט ולא היו קיימות לפני 4-5 שנים במותגרי הרכב העממיים.

באופן סדיר, לא זכור לי שיובאו מותגי יוקרה בתצורת סטיישן בשנים האחרונות.

אולי כדאי לבדוק סקודה אוקטביה סטיישן דור 3 מלאחר מתיחת הפנים - היא מאוד מרווחת.

אופציה נוספת, היא לחפש ג'יפון / מיניוואן 7 מקומות כדוגמת סקודה קודיאק, פגו 5008, סיטרואן ספייס טורר, רנו גראנד סיק ומיצובישי אאוטלנדר.

 

 

פורסם

הסטייישן היחידה שעולה לי לראש זה סובארו אאוטבק ברמת גימור אייסייט.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 16.10.2021 בשעה 23:33, itsik170 כתב:

הסטייישן היחידה שעולה לי לראש זה סובארו אאוטבק ברמת גימור אייסייט.

תודה!

לא הכרתי את רמת הגימור הזו, אני מאוד אוהב את האאוטבק ופסלתי אותו עד כה רק בגלל זה.

 

נרכשה אאוטבק Eye Sight מסוף שנת 2018, נכנסה בתקציב ונשאר עודף. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

תתקשר למאיר טרייד, הבנתי שביד2 יש פרסום של וולוו קרוס קאנטרי v40 ב 145000. שנת 2019 . 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
לפני כשעה, Quad כתב:

תודה!

לא הכרתי את רמת הגימור הזו, אני מאוד אוהב את האאוטבק ופסלתי אותו עד כה רק בגלל זה.

 

נרכשה אאוטבק Eye Sight מסוף שנת 2018, נכנסה בתקציב ונשאר עודף. 

 

תתחדש, אוטו מאוד מעניין בעיני, הכלאה מוזרה בין סטיישן, אהבתי.

מה דעתך על האוטו בכללי ? 

×
×
  • תוכן חדש...