Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מחזירים בחינם לדוד עלי???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההוי אמיצים ואמיצות, 

 

הזמנתי לבתי  4 קליפסים לשיער ממתכת במחיר היקר של 1.5$ לאחד. 

אחד מהם הגיע שבור. קיבלתי מדבקת החזר של runnerexpress. 

מה עכשיו?????? 

בברכה,

אוהד 

 

פורסם

מה פתאום להחזיר? השתגעת? תגיד למוכר שהגיע שבור + תיעוד (בקיצור תפתח dispute) ויזכו אותך על הסכום / ישלחו חדש (לבחירתך) ושלום על ישראל

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

1. אין החזרות חינם. רק בתשלום (הם כותבים שזה משלוח חינם. מעשית, מחיר המשלוח מגולם במחיר המוצר + יש להם השתתפות של המדינה בעלויות משלוח).

 

2. שלא תחשוב אפילו על לשלוח מוצר פגום חזרה למוכר (ולא חשוב המחיר).  הוא פשוט לא אוסף אותו מהדואר.

כפי שענו, תפתח דיספיוט עם תמונות של המוצר.

המוכר יציע לך לשלוח לך מוצר חדש - אל תסכים. רק זיכוי. מאחר ועכשיו אין לך הגנה ו/או תיעוד (כי הגעת להסכמה עם המוכר), ואם אתה חושב שהוא באמת ישלח לך מוצר אחר, אז....

בקיצור, תבקש זיכוי מלא. אם המוצר מצא חן בעיניך, אז תקנה אחד אחר (חדש) כדי שתהיה לך הגנה.

עריכה אחרונה על ידי guya72
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 43 דקות, guya72 כתב:

המוכר יציע לך לשלוח לך מוצר חדש - אל תסכים. רק זיכוי. מאחר ועכשיו אין לך הגנה ו/או תיעוד (כי הגעת להסכמה עם המוכר), ואם אתה חושב שהוא באמת ישלח לך מוצר אחר, אז....

פעם באמת נפלתי לזה.

 

מוצר הגיע באריזה פגומה ועם סדקים (אבל עובד), המוכר הבטיח שישלח לי חדש בתמורה לזה שאסגור את הדיספיוט, ומאז לא שמעתי ממנו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ההוי, המוצר הגיע עם הבטחה למשלוח חוזר חינם. 

לפני מספר חודשים החזרתי חינם אבל אז זה היה דרך חברה אחרת(דוד עלי אבל עבדו עם חברת משלוחים אחרת). מסרתי המוצר לנקודת מסירה לא רחוק מהבית. זיכו אותי. 

אמתין ואראה אם חברת המשלוחים תיצור עימי קשר.

פורסם (נערך)

זה אפילו לא עניין של הכסף, בסכומים כאלה (וגם ביותר גבוהים למען האמת) פשוט מחזירים את הכסף בלי יותר מדי בלאגן. מה המוכר יעשה בדיוק עם קליפס שבור לשיער? כמו שאמרו הוא אפילו לא יאסוף מהדואר, חבל על כל הטרטור הזה (וזה חתיכת טרטור).

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם

זה לא קשור למחיר המוצר, כל צעד שאתה עושה מול הספק שיהיה בערוצים המקובלים, כדי שאחר כך אם יהיו לך טענות יהיה לזה גיבוי בהגנת הקניה שלהם.

מניסיון, לפני שנה החזרתי שעון פגום שעלה 30-40 דולר, עם הבטחה של המוכר לזכות אותי בקבלת המוצר ואכן הוא החזיר לי את מחיר המשלוח(וגם שלח שעון חדש) - לא כולם רמאים.

מה שכן, במחיר כל כך נמוך, המוכר לא יטרח לקחת את הקליפס הזה, תבקש החזר או שישלח חדש עם מספר מעקב

פורסם

ההוי, 

בבוקר שלחו לי מסרון עם מקומות שאוכל להביא את המעטפה. הדפסתי חגיגית ושלחתי את השותפה לשם. זה במקרה במרחק של עשר דקות הליכה. 

עכשיו לא נותר לי אלא להמתין לזיכוי בסך 4₪....

אוהד

  • מצחיק 1
פורסם

רוצה להחזיר בחינם לדוד עלי?

תשלח לו מתנה לחג ממני את המוצר שהוא משום מה מטרגט אותי אליו כל הזמן בפייס.

Screenshot_20210902-223807.thumb.jpg.09c17d7b2a807755f2efddd280bc4cba.jpg

 

שנה טובה לכל שוכני העוף

מי יתן ותמיד יהיו לכם מים חמים במקלחת

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני שעתיים, o_prime כתב:

ההוי, 

בבוקר שלחו לי מסרון עם מקומות שאוכל להביא את המעטפה. הדפסתי חגיגית ושלחתי את השותפה לשם. זה במקרה במרחק של עשר דקות הליכה. 

עכשיו לא נותר לי אלא להמתין לזיכוי בסך 4₪....

אוהד

האוכל שהיא תצרוך כדי להחזיר את הקלוריות אחרי הליכה של 20 דקות עולה יותר מ4 ש"ח

 

1212.JPG

  • מצחיק 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...