Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות הדעה הרווחת בפורום כי ה308 היא מכונית טובה עם מוניטין רע שאינו מוצדק המלצתי לחבר לקנות אחת.

בקיצור, אחרי 3 ביקורים במוסך גבע ואחרי ניקוי ראש מנוע הוא צריך להחליף טורבו.

בגבע אמרו לו שחדש עולה 6000 שקלים לפני מע"ם ועבודה והם מחפשים מפירוק אבל עדיין לא מצאו.

יש עוד דרך להשיג מגדש? להזמין מחו"ל? רעיון אחר?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
לפני כשעה, mcshmupi כתב:

בעקבות הדעה הרווחת בפורום כי ה308 היא מכונית טובה עם מוניטין רע שאינו מוצדק המלצתי לחבר לקנות אחת.

בקיצור, אחרי 3 ביקורים במוסך גבע ואחרי ניקוי ראש מנוע הוא צריך להחליף טורבו.

בגבע אמרו לו שחדש עולה 6000 שקלים לפני מע"ם ועבודה והם מחפשים מפירוק אבל עדיין לא מצאו.

יש עוד דרך להשיג מגדש? להזמין מחו"ל? רעיון אחר?

לא חושב שזו הדעה הרווחת, יש שרשור די ארוך על המנוע הנל ועם הזמן עולים עוד ועוד פוסטים..

אם תרצה להזהיר אנשים נוספים בבקשה תפתחו פוסט עם פרסום העניין אולי זה יעזור לקוראים ואולי יזיז למישהו שם למעלה בלובינסקי 

פורסם
לפני 7 שעות, mcshmupi כתב:

יש עוד דרך להשיג מגדש? להזמין מחו"ל? רעיון אחר?

יש עוד דרכים.

השאלה אם הטורבו תקול ודוקש החלפה, או שיש תקלה אחרת ברכב ומה שהמחשב מתריע זה על טורבו.

יש החסטוריה לרכב מסודרת? היו תקלות במערכת הפליטה בעבר?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אני לא יודע. הרכב מאובחן ומטופל על ידי מוסך גבע והתובנה שצריך להחליף טורבו היא שלהם. איך עוד אפשר להשיג את החלק?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

אתה יכול להזמין מסין טורבו מקורי בפחות מ2000 ש"ח כולל משלוח עד דלת הבית, יצא לי להזמין חלקים אחרים לא היו בעיות ועל פי החו"ד של גבע אכן מדובר בחלקים מקוריים.

×
×
  • תוכן חדש...