Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני מנסה להתקין את מצלמת הרוורס שרכשתי בעצמי.

 

הבנתי שצריך לחבר את המצלמה אל תאורת הרוורס אך לא הבנתי כיצד לעשות זאת?

 

פשוט לעשות מין גילוף על כל אחד מן החוטים שמחוברים למנורה וללפף עליהם את חוטי המצלמה בהתאמה ?

פורסם

לא הייתי ממליץ לעשות את זה כי אז אתה מוסיף לפיוז עוד צרכן חשמל.

בדוק איזה פיוז שייך לתאורת רוורס, שים מפצל פיוזים בפנים, תחזיר את הפיוז של תאורת הרוורס לחריץ הנכון, ופיוז חדש שיתאים להספק המצלמה שקנית, וחבר את החוטים מהמפצל אל המצלמה מאחורה, תעביר את הכבלים מתחת לפלסטיקה.

פורסם
לפני שעה, yakmos כתב:

היי, אני מנסה להתקין את מצלמת הרוורס שרכשתי בעצמי.

 

הבנתי שצריך לחבר את המצלמה אל תאורת הרוורס אך לא הבנתי כיצד לעשות זאת?

 

פשוט לעשות מין גילוף על כל אחד מן החוטים שמחוברים למנורה וללפף עליהם את חוטי המצלמה בהתאמה ?

אני עשיתי בדיוק ככה , בטח יש דרך יותר מקצועית. 

לפני 35 דקות, nameuser כתב:

לא הייתי ממליץ לעשות את זה כי אז אתה מוסיף לפיוז עוד צרכן חשמל.

בדוק איזה פיוז שייך לתאורת רוורס, שים מפצל פיוזים בפנים, תחזיר את הפיוז של תאורת הרוורס לחריץ הנכון, ופיוז חדש שיתאים להספק המצלמה שקנית, וחבר את החוטים מהמפצל אל המצלמה מאחורה, תעביר את הכבלים מתחת לפלסטיקה.

אבל הפיוז הוא לא מפסק, צריך לחבר היכנשהוא אחרי המפסק של האור רוורס.

פורסם
לפני כשעה, ארי62 כתב:

 

אבל הפיוז הוא לא מפסק, צריך לחבר היכנשהוא אחרי המפסק של האור רוורס.

זה כמו לחבר לאור רוורס רק בצורה יותר מקצועית, כשאתה מעביר לרוורס זה בעצם המפסק.

×
×
  • תוכן חדש...