Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים, 

אשמח להמלצה לגבי רכישת רכב.

אני סטודנט גר בחיפה , עבודה בחיפה (5 דקות נסיעה) ולימודים בראשלצ (כן כן.. בינתיים בזום)

הלימודים היברידיים, כלומר אחת לשבוע תיתכן נסיעה למרכז.

 

בנוסף, אבא מבוגר בן 73 שיהיה נוסע נוסף בעיר לקניות, סידורים וכו'. 

 

אשמח לקבל המלצה לרכב שיהיה : נוח לנסיעות ארוכות, ספורטיבי (שייתן לי קצת להתרגש, בכל זאת אני מחליף מI-25), שייראה טוב, שיהיו לו בקרות שיוט בנסיעות ארוכות והכי חשוב שיהיה אמין וצריכת הדלק שלו שתיהיה סבירה על גבול הסטנדרטי.

 

חשבתי על הונדה סיויק דגם ספורט מנוע 1.5 טובו 182 כוח סוס. 

אבל לא יודע, לא כזה סגור עלייה מבחינת הביקורות וזה שהיא לא מרגשת כלל.

אשמח להמלצות שלכם!

תודה! 

עריכה אחרונה על ידי Parkour_man
פורסם (נערך)

סיוויק רכב נמוך מאוד, הכניסה/ יציאה לתוך הרכב והחוצה עלולה להיות לא נוחה לאביך.

אולי מאזדה 3 קומפורט/ ספיריט מנוע 2.0 ( או,  אם יש חיבה למושבי עור +  גג  שמש-  רמת אבזור.פרמיום )' 

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

במחיר כזה אתה לא שוקל לקנות כבר רכב חדש מהניילונים?

נראה לי שיכול להתאים לך קיה ריו החדשה. רכב נוח מאוד, בטיחותי ומרווח מבפנים. מגיע עם מנוע טורבו 1.0 חזק ככה שהרכב זריז ומרגיש ספורטיבי. וגם 7 שנות אחריות

פורסם

קיה ריו זה לא בדיוק רכב מרגש. הוא יותר דומה באופי ל- I25.  חוץ מזה הוא עדיין מעל התקציב (מחיר 105K)

  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

איביזה style חדשה יכולה אולי להיכנס עם חריגה קלה מהתקציב.

(המחירון 102k, אבל יש הנחות די רציניות בימי מכירות, במסגרת מכירת חיסול לפני הגעת מתיחת הפנים) 

פורסם
לפני 17 שעות, motior כתב:

קיה ריו זה לא בדיוק רכב מרגש. הוא יותר דומה באופי ל- I25.  חוץ מזה הוא עדיין מעל התקציב (מחיר 105K)

מאמין שגם להם יש ימי מכירות והנחות.. מסכים איתך שאולי לא הכי מרגש. אבל אני מעדיף אמינות על ריגושים 

פורסם
לפני 21 שעות, noamosh כתב:

מגיע עם מנוע טורבו 1.0 חזק ככה שהרכב זריז ומרגיש ספורטיבי

ספורטיבי וזריז, לא מוגזם קצת לרכב עם 100 כ"ס ו-17.5 קג"מ? גם זמני התאוצה לא להיט ביחס לרכבים מהקטגוריה, 11.4 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש.

האיביזה עושה את זה כמעט בשתי שניות פחות (9.5), יש לה הספק יותר גבוה (110 כ"ס) ויותר מומנט (20.3 קג"מ).

 

לפני 18 דקות, noamosh כתב:

אבל אני מעדיף אמינות על ריגושים

איך אפשר להגיד משהו על אמינות כשמדברים על דגם שנמכר בארץ כשנתיים?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...