Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נורת הטעינה נדלקת ונכבית ללא סדר מסוים ובמצבים שונים (נסיעה בסל"ד גבוה / נמוך, צרכנים פועלים / מנותקים וכו').

לראשונה נדלקה לכמה דקות בנסיעה על כביש מהיר, אח"כ נדלקה בהנעה (לאחר כשעה עמידה) וכבתה אחרי דקת נסיעה, בהמשך נדלקה בנסיעה עירונית.

מצבר בן 10 חודשים באחריות.

מדידות:

מנוע דומם: 12.58

מונע ללא צרכנים: 12.37

מונע + צרכנים (אור גבוה+מזגן+מפשיר אחורי) פועלים: 11.96

מה דעתכם?

תודות...

פורסם

אין טעינה. תבדוק חיבורים לאלטרנטור, אם הכל נראה טוב זה כנראה האלטרנוטר עצמו. 

 

האוטו יעצור עוד מעט , הוא לא יכול לעבוד על המצבר בלבד יותר מידי זמן. 

 

 

פורסם

לי היה גם פוקוס (2012)

יום אחד הרכב נכבה לי באמצע נסיעה לקחתי אותו למוסך והתברר שצריך להחליף את האלטרנטור,

כמה ימים לאחר ההחלפה התחילה המנורה להידלק באמצע נסיעה או כשחניתי הרבה זמן,

המנורה היתה נדלקת בעיקר כשהרכב היה מתאמץ קצת,

בקיצור הלכתי לבדיקה חוזרת ואפ' הוחלף אלטרנטור נוסף כל החיבורים נבדקו והכל היה מחובר ותקין והמנורה עדיין דולקת,

אחרי תקופה הוצרכתי להחליף מנוע וראה זה פלא אחרי החלפת מנוע המנורה לא נדלקה שוב.

בקיצור במילים אחרות יכול להיות שהמנוע כבר זקן והוא לא מקבל טעינה טובה מהאלטרנטור .

(אגב מומלץ לך שיהיה לך כבלים באוטו אם הרכב יכבה לך )

פורסם (נערך)

מנוע עייף? אתה חושב שלמנוע עייף יש מספיק כוח כדי להביא אותך ל100+ קמש אבל לא מספיק כוח בשביל לסובב גלגלת שצורכת במקרה הכי קיצוני 2 כוח סוס? אפילו לאופנוע 125 סמק יש 13 כוח סוס.

ומה זה שמנוע לא מקבל טעינה מהאלטרנטור? לא לתת הצתה? אם לא האלטרנטור עצמו אשם אולי המצבר, הגלגלת על המנוע/אלטרנטור, המותחן או הרצועה עצמה או בכלל במערכת ההצתה פלאגים או קוילים. אבל ממש מחליפים מנוע שלם על דבר כזה.

 

לא יודע מי המוסכניק שעשה דבר כזה אבל זה דיאגנוסטיקה ממש רעה.

עריכה אחרונה על ידי Shab00
פורסם
לפני כשעה, ח חזקי כתב:

לי היה גם פוקוס (2012)

יום אחד הרכב נכבה לי באמצע נסיעה לקחתי אותו למוסך והתברר שצריך להחליף את האלטרנטור,

כמה ימים לאחר ההחלפה התחילה המנורה להידלק באמצע נסיעה או כשחניתי הרבה זמן,

המנורה היתה נדלקת בעיקר כשהרכב היה מתאמץ קצת,

בקיצור הלכתי לבדיקה חוזרת ואפ' הוחלף אלטרנטור נוסף כל החיבורים נבדקו והכל היה מחובר ותקין והמנורה עדיין דולקת,

אחרי תקופה הוצרכתי להחליף מנוע וראה זה פלא אחרי החלפת מנוע המנורה לא נדלקה שוב.

בקיצור במילים אחרות יכול להיות שהמנוע כבר זקן והוא לא מקבל טעינה טובה מהאלטרנטור .

(אגב מומלץ לך שיהיה לך כבלים באוטו אם הרכב יכבה לך )

בהחלפת מנוע סידרו איזה קונקטור או חוט וזה פתר את בעיית הטעינה. חוץ מזה אין קשר. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...